Nejsem zastáncem elektromobility, ale elektřinu jsme schopni v Evropě vyrobit, stáváme se tak méně závislý na kartelu US/RU/SAE. Každý rozumný člověk, který přemýšlí nad budoucností Evropy, musí vidět ve spalovacích motorech riziko.
Tyto změny jsou pro mnoho firem drastické, ale nevyhnutelné. V případě WW selhává nízké clo na importované auta mimo EU.
To co palestinci dělají, je stejné, jako dnes UA. Chtěji zpět uzemí, které jim bylo zcizeno. Pohled většiny diskutujících tvoří média, které vždy předkládají obraz, který je jako jediný správný a většinou jednoduchý, tedy RU, Palestina - špatná strana, UA a Izrael ta správná. Celá věc je ale mnohem složitější.
Obecně tyto války vždy odnese civilní obyvatelstvo, kterému je většinou jádro sporu ukradené..😕 Přeji všem zúčastněným zemím deeskalaci konfliktů a cestu diplomatických jednání.
Přečetl jsem si část komentářů a musím říct, že je smutné, jak tu každý druhý na DEK plive. Je to společnost vybudovaná v CZ, s CZ kapitálem a v mnoha směrech je v glogálním srovnání unikátní. Za vysoké ceny určitě nemůže DEK, ale především nejistota, kterou poslední roky většina společností na stavebním trhu čelila. Ať už s ohledme na ceny energií, práce, kurz atd. Díky této nejistotě si každá společnost vytvářela víceúrovňové predikce a prodejní ceny nastavovala na ten nejhorší scénář, který se ale nakonec nepotvrdil. Samozřejmě je část segmentu stavebního trhu, která využila nedostatku a ,,nepřiměřeně" navyšovala marži, jednalo se především o zahraniční subjekty.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Omylem vytvoříme něco, co je chytřejší než my a štve nás, když to má pravdu....