Sami si dobrovolně likvidujeme průmysl kvůli green dealu a sankcím, stejně tím nic nezměníme. Problém není jen “rychlá” Čína ale i ztráta trhu v Rusku. Teď padají velké firmy, postupně už mají problémy i dodavatelé, načež německé mateřské společnosti více “dojí” své pobočky v ČR. Nedávno jsem psala, že je otázka času, než vyhlásí insolvenci ČKD, už se stalo, takže se teď do finančních problémů začnou dostávat další navázané firmy. Je třeba to zastavit a zase se starat o vlastní prosperitu a odbyt výrobků, i když řešení budou evropsky nepopulární, nemůžeme se ale nechat převálcovat, jakmile ztratíme místo na trhu, těžko se tam pak zpět dostaneme.
Dobrovolně likvidujeme přírodní zdroje a pokud si každý řekneme, že nic nezměníme, bude to bohužel smutná pravda.
Všechno se netočí pouze kolem tržního podílu. Auto by mělo stát 2 miliony (fabie) a vydržet 40 let. Je třeba věci přestat konzumovat a začít je užívat. Na import levných s-aček mimo EU uvalit velmi vysoké clo.
Ta čísla jsou absolutně šílená. Škodovka sama o sobě má provozní zisk 8,32 %. Průměr celého koncernu včetně Škodovky je jak se zmiňuje 3,64 %. Když od těch čísel oddělíte Škodovku tak vám vyjde, že výsledek všech ostatních značek kromě Škody je v provozním zisku 1,99 % respektive 1,16 MLD EUR. To se tedy asi moc nerozjedete v investicích, když je zrovna potřebujete.
Docela by mě zajímalo jak velkou půjčku si bude muset VW vzít na to, aby utáhnul stávku v Německu a pak taky na odstupné pro vyhozené zaměstnance.
Provozní zisk je po odečtení nákladů, tedy včetně odpisů investic. Na investice tedy nemuseli šetřit.
Hrajete se jenom s čísly, ale ukrajince tady nikdo nechce,ať si jdou svoje lepší zítřky budovat do jejich vlasti,jestli nějaké budou!
pane Čagalo, buďte tolerantní, soudě dle jména a příjmení jste vy, nebo někdo z Vašich předků také imigrantem. Není na tom nic špatného.
Lidé se mají posuzovat podle toho, jak se chovají, co dělají, nikoliv podle původu. Např české. stavebnictví, nebo pohostinství by bez lidí z UA skončilo.Važme si jejich práce.
Já mám určité znalosti a vědomosti, které můj zaměstnavatel dokáže finančně zajímavě ohodnotit. Mimo to ještě podnikám, mám jednu malou kavárnu kam se její hosté rádi vracejí a zaměstnávám několik studentů při studiu, takže společnosti jsem prospěšný a mám ji co nabídnout…
To Vás ale neopravňuje k zostuzováni lidi, kteří nemají stejný, nebo vyšší status.
Mám Bmw m2, které docela umí a sice na to občas šlápnu, většinou jezdím v naprostém klidu, zvlášť když ani nemá cenu předjíždět, protože je hustý provoz. Zajímavé ale je, že to nejvíc provokuje Octávie RS. To se pak předjíždí přes plný a před horizontem atd, jenom aby se ukázal, přitom akorát ukazuje jaký je blb 😄
jezdím denně, po CZ/SK najezdím kolem 60 000 ročně a musím Vám dát za pravdu. Obecně největší hovada na silnici potkávám v Octaviích a Superbech. Jen doplním, že nemám nic proti Škodovce, sám jezdím Superbem....
Ještě je pěkný nějaký to polínko oddělit od kůry, pod kůrou navrtat, do dutiny nasypat střelný prach a pak tu kůru zase přilepit, pravda, musíte si moc dobře zapamatovat, které polénko to je, ale taky by to mohlo fungovat docela dobře.
Tohle by mohl udělat jen psychopat. Kvůli pár kusům dřeva způsobit zloději požár nebo smrt....
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Nejsem zastáncem elektromobility, ale elektřinu jsme schopni v Evropě vyrobit, stáváme se tak méně závislý na kartelu US/RU/SAE. Každý rozumný člověk, který přemýšlí nad budoucností Evropy, musí vidět ve spalovacích motorech riziko.
Tyto změny jsou pro mnoho firem drastické, ale nevyhnutelné. V případě WW selhává nízké clo na importované auta mimo EU.