Motorové vozidlo by mělo mít mechanické a další systémy v pořádku. Bezpochyby. Co mi však na měření emisí při STK hodně vadí je, že podle nařízené metodiky jsou, a ne krátkodobě, přetáčeny pohonné jednotky daleko za hranici maximálních otáček stanovené výrobcem motorů. To, že tato praxe může následně způsobit závažné poškození zkoušených motorů a případně přinést výskyt dopravně nebezpečných situací, asi dotyční legislativci nedomysleli.
Za současné vlády se konečně dokončují roky slibované a nedokončené dálnice, rychlostní silnice a obchvaty měst ve všech krajích, Pražský okruh a další důležité stavby. Za Babiše to byly jen samé líbivé kecy, ale skutek utek.
Jak že dlouho trvá v Česku vyřízení všech dopravně stavebních formalit? 8 - 10 let... ? Že by to Kupka stihnul za 3roky? Neuvěřitelné, jak tomuto mistrovi slova chutná PR smetánka z předpřipravených projektů, na nichž nemá sebemenší podíl. Nelze mu však upřít snahu a starost o zatunelování VRT Praha-Drážďany vedoucí kolem Líbeznic, což v dalších dotčených obcích opravdu oceňují...
Řidič vozidla test na přítomnost OL odmítl... . Odmítl?! Zajímalo by mne, kteří pseudohumanisté tohle vymysleli, schválili a uvedli v legislativní platnost! Kdo se na této protispolečenské "normě" podílel?! Je to již běžný kolorit českých silnic; fetky za volantem... .Tak ať se tomu pronásledovanému "ubožákovi" nic nestane, nesmíte být na něho suroví! Nestresujte ho! Vždyť v naši bohémsky nastavené společnosti nic až tak závažného neprovedl; jenom se uvedl legislativně povoleným množstvím "neškodných" drog do stavu vojáka Wehrmachtu - rozuměj zabíjet!!
CERMAT neboli Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání je příspěvková organizace, kterou zřídilo a řídí Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy v roce 2006. Navazuje na podobné Centrum pro reformu maturitní zkoušky, později Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání.
Je nám toto centrum, a jemu podobné "nezbytné" příspěvkové organizace, zapotřebí? Nebo je to o něčem jiném...?
CERMAT neboli Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání je příspěvková organizace, kterou zřídilo a řídí Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy v roce 2006. Navazuje na podobné Centrum pro reformu maturitní zkoušky, později Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání.
Je nám toto centrum, a jemu podobné "nezbytné" příspěvkové organizace, zapotřebí? Nebo je to o něčem jiném...?
Ať modernizují! Ale kur.a proč děla z Francie??!!? Když my je děláme taky a nejspíše lepší!!
Bez květnatých řečí; je to následek našeho upadajícího přesného strojírenství bez možnosti rozvojových investic, úbytku technicky zdatných a inovativních tvůrčích odborníků, neaktivní státní podpory tuzemských zbrojařských firem, zvyšování a docílení absolutní závislosti na zbrojních a přepravních systémech z různých koutů světa, mj. se všemi negativními důsledky. Úpadek národní hrdosti a suverenity v přímém přenosu.
Běžte si zvěřinu koupit do krámu nebo si ji dejte v restauraci... protočí se vám panenky... Lidl kančí kýta 419Kč/kg, kančí na guláš 350Kč/kg... nemám slov. Zvěřina je stále pro spotřebitele nabízeno těmito prodejci jako "luxusní" záležitost. Za současné situace nepochopitelné. I přes to, že se do myslivosti mladí zrovna nehrnou, stále je myslivců a nimrodů dost na to, aby při srovnání cenových "odchylek" u zvěřiny s ostatními druhy masa bylo dosaženo větší spotřeby.
Nechte namnožit vlky, nebude přemnožená černá a spárkatá. Jistě, chovy hospodářské zvěře je třeba zabezpečit.
Ovce je pro vlky velice jednoduchá záležitost na usmrcení; v mnoha případech se tak děje nejen z důvodu hladovění... . Je to inteligentní šelma zvyklá svoji oběť zadávit. Jedná se o mylnou představu dnešních "odborníků" a nadšené laické veřejnosti se domnívat, že vlci nějakým radikálním způsobem pomohou snížit např. přemnožené počty vysoké a černé zvěře.
Ovce, kozy a produkty z nich tvořily v minulosti mj. hlavní zdroj potravy našich předků. Podívejte se do starých map - za většinou tehdejších vesnic stál ovčín. Ovce je pro vlky velice jednoduchá záležitost na usmrcení; v mnoha případech se tak děje nejen z důvodu hladovění... . Je to inteligentní šelma zvyklá svoji oběť zadávit. Jedná se o mylnou představu dnešních "odborníků" a nadšené laické veřejnosti se domnívat, že vlci nějakým radikálním způsobem pomohou snížit např. přemnožené počty vysoké a černé zvěře. Tito "odborníci" hájící a radující se ze zvyšujícího výskytu vlků na našem území samozřejmě nakupují potraviny v obchodech. Dovoluji si tvrdit, že ani jeden z nich nechová ovce či kozy; nejsou tudíž vystaveni stresu a zmaru z likvidace ovčí populace vlčími smečkami, jako naši předkové. Současné chovatele nevyjímaje. Naši předci nebyli hloupí. A kdo tvrdí opak, je hlupák sám. Toť vše a včil mudrujte mudrlanti.
Běžný kolorit českých silnic; fetky za volantem... Tak ať se tomu pronásledovanému "ubožákovi" nic nestane, nesmíte být na něho suroví! Nestresujte ho! Vždyť v naši bohémsky nastavené společnosti nic až tak závažného neprovedl; jenom se uvedl legislativně povoleným množstvím "neškodných" drog do stavu vojáka Wehrmachtu - rozuměj zabíjet!!
Prodloužená ruka současné vládní kliky. Hned po nástupu paní Peckové do funkce hejtmanky pro Středočeský kraj bylo bez ohledu na studenty a seniory např. skokově zdraženo jízdné v prostředcích hromadné dopravy.
Středočeský kraj je největší a zároveň stále velmi podfinancovaný kraj v rámci ČR. Kraj s největším a stále narůstajícím počtem z různých koutů republiky sestěhovávajících se obyvatel do jako houby po dešti vznikajících satelitních městeček, kraj s mnohde katastrofální stav vykazující a automobily přeplněnou silniční sití, kraj s největším počtem skladišť především v oblasti kolem Prahy (orná půda s bonitou 1-2...). Kraj s nedostatkem škol, jeslí a školek. Středočeský kraj nevzkvétá; proměňuje se nám před očima v technicistní a přelidněnou aglomeraci kolem hlavního města.
Nenapravitelný zločinec, feťák a zbabělý vrah. Společensky velmi nebezpečný, za své skutky společností nechtěný jedinec. Kdysi jsem viděl film, v němž sbor vážených soudců tajně hlasoval o mimosoudním potrestání podobných individuí, jako toto; na základě výsledku hlasování byl najímán jistý vykonavatel rozsudku s konečným řešením. Jinými slovy tam, kde je spravedlnost odkláněna působením různých pseudohumánních vlivů, je potřeba lidsky chápané spravedlnosti učinit zadost.
Z vyjádření pana Skopečka z ODS v televizní debatě musí být plat politiků tak vysoký, aby se žádnému z profesorů, učitelů, lékařů, manažerů či vysokých důstojníků (rozuměj elit) nesnížila vstupem do politiky jejich dosavadní životní úroveň; jinými slovy - v politice nemají podle něj co dělat průměrní lidé s průměrnými příjmy...
Nyzývá se to honosně "Vládní strategie boje proti tzv. dezinformacím". Nově zvoucí pláštík na potírání opačného či jiného názoru. Kdo nejde s námi tou jedinou a námi propagovanou, údajně správnou cestou, jde proti nám. Mj. legislativa z pera současné vlády by následně měla upravit například problematiku vypnutí "dezinformačních" webů s tzv. škodlivým, neprovládním obsahem a směrováním. Tuším, že něco takového už tu bylo...
Prodloužená ruka současné asociální vlády... . Hned po nástupu paní Peckové do funkce hejtmanky pro Středočeský kraj bylo bez ohledu na studenty a seniory např. skokově zdraženo jízdné v prostředcích hromadné dopravy . Středočeský kraj je největší a zároveň velmi podfinancovaný kraj v rámci ČR. Kraj s největším a stále narůstajícím počtem z různých koutů republiky sestěhovávajících se obyvatel do jako houby po dešti vznikajících satelitních městeček, kraj s nejhustší a mnohde katastrofální stav vykazující a automobily přeplněnou silniční sití odpovídající potřebám I.republiky, kraj s největším počtem skladišť především v oblasti kolem Prahy (orná půda s bonitou 1-2). Kraj s nedostatkem škol, jeslí a školek. Středočeský kraj nevzkvétá; proměňuje se nám před očima v technicistní a přelidněnou aglomeraci kolem hlavního města.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je ale pěkný nesmysl... Dnes už všechna auta mají omezovač otáček a omezovač je právě ta hranice maximálních otáček stanovených výrobcem. Každé auto musí vydžet maximální otáčky i dlouhodobě! Pokud se motor poškodí, tak auto evidentně v pořádku nebylo. Doporučuji si tu metodiku nastudovat. U vznětových motorů kterých se to především týká, jsou 2 zkoušky do max. otáček. Zkouška funkčnosti omezovače (trvá jednotky sekund) a zkouška kouřivosti při které se motor rychle vytočí do omezovače a hned se pustí plyn. Další věc je, že třeba některá auta s automatickou převodovkou mají ještě snížený omezovač pokud je zařazeno P nebo N.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jste motorář? Asi ne, že... . Poněvadž Vámi uváděný pojem "max.n/min v dlouhodobém režimu" je opravdu hloupost. Vezměme si kupříkladu např. závodní motory, které jsou právě zatěžovány v rámci jednoho závodu dlouhodobě a zjistíme, že i při maximální péči a použití chirurgické přesnosti při jejich sestavování specialisty motoráři nevydrží jednotka více jak 2-3, vyjímečně 5 závodů. Snažit se vytáčet dieselový motor do 5,5tis.n/min je nesmysl, o jehož prosazení se postarali právě takoví odborníci, jako vy.
1 odpověď