No jistě, co bysme si počali bez vánočního pásma projevů, které už se staly nedílnou součástí svátků? Zvlášť ten Vystrčilův si nenechám ujít - to už stejně neodmyslitelný symbol jako Mrazík. A Pekarová by se taky nemusela nechat zahanbit a navázat na svého předchůdce Vondráčka, který to tak hezky rozjel.
Viděl jsem film. Pokud jsou události popsány pravdivě, nemohlo to dopadnout jinak, než jak to dopadlo. Příměří si mezi sebou dohodly jednotky z protilehlých zákopů (resp. jejich velitelé) na vlastní triko, tj. bez vědomí vyšších míst. Díky tomu v průběhu společného slavení občas došlo k náletům a ti, jichž se to týkalo, na to jejich noví kamarádi předem upozornili, takže se nikomu nic nestalo. Ovšem pokud za těchto okolností bylo důsledkem, že aktéři oslav byli pouze převeleni jinam, tak mohli být rádi, že to s nimi dopadlo ještě takhle.
Všechno začalo celkem nekonfliktním rozjímáním ze strany Konečné nad adventem, načež se Lobkowicz zachoval jako hulvát a napadl ji způsobem stejně omezeným, jakým ona na to zareagovala. Ten výčet zásluh rodu Lobkowiczů je krásný, ještě byste nám mohl autore poskytnout výčet všech těch špatností, kterých se Konečná za svůj život dopustila. A přidat k tomu případný přehled dalších výpadů ze strany Lobkowiczů. Jestliže své zásluhy dávali vždy na odiv takovýmto způsobem, tak ať si o nich každý udělá svůj vlastní obrázek.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Článek je neúplný, nic se tam nepíše o tom, v čem spočívala problematičnost chování učitelky, jen je na jednom místě řečeno, že nejde o donesení bavlny do hodiny, ale o reakci učitelky na situaci, o které není nic bližšího řečeno. Vypadá to, že účelem tohoto v podstatě dezinformačního článku bylo vyvolat ve čtenářích dojem, že problematické na celé věci bylo přinést vůbec bavlnu do hodiny, což není pravda.
1 odpověď