Velká část výroby IT HW je automatizovaná, ale stále jsou úkony které stroje samy nezvládnou.
Taky zatím máme v nejhorším případě možnost zmáčknout ty červené tlačítka ("hříbky") sloužící k nouzovému vypnutí a obvykle bývá jejich funkce izolována od digitálních systémů a to co mají vypínat vypínají nezávisle na jakémkoli IT vybavení. Reálně by tak třeba v evropě stačilo dostavit pár jadérek a celá síť spadne do blackoutu kvůli nedostatku výroby elektřiny. Tím by se dalo zajistit odstavení a zneškodnění umělé inteligence. Hlavně nesmí žádný chytrák přijít s tím že tlačítka nouzového odstavení budou jen posílat signál do PLC a dál to odstavení řídit digitálně. Nouzové odstavení musí vždy probíhat nezávisle na elektronice jinak je to často průser i bez AI.
Ano ,nouzové tlačítko byť nezávislé může fyzicky zmáčknout člověk. Proto člověk je
a bude hrozbou pro AI. A tak to AI bude vnímat.
Otázka za miliardy - Do kdy své ohrožení bude tolerovat ?
Dle výše uvedeného článku je vidět, že už teď je schopná lidi oblbovat ve svém zájmu.
Přijde mi to jako snaha EU ovládnout Česko zevnitř... Vlastně je to docela zvláštní. Může být ve straně, takže může vstoupit do politiky. Ale zároveň cizinec, který tady žije 20 let a má pouze trvalý pobyt, nikoliv občanství, tak nesmí ani volit...
Cizinec je u nás proto, protože je mu tu dobře,jinak by tu nebyl.A je mu tu dobře, protože tu nikomu do ničeho nekecaj a tudíž to tady nemůžou podělat jako jinde.
Bohužel mobily nikdo nedotoval a naopak nedanil pevné linky. Mobily se zkrátka prosadily, protože pro uživatele byly uživatelsky lepší. Tato analogie u EV už tak jasná není.
No jestli to nebylo tím, že když se rozjizděl prodej mobilů u nás, tak podnikatelé získávali státní majetek při privatizaci jenom proto, že si o něj požádali a banky poskytovali nesmyslně snadné milionové úvěry,kde se drahé mobily pořizované z těchto úvěrů snadno kupovali. Navíc jejich cena i když na tehdejší dobu vysoká , se s dnešními cenami elektromobilů přece jenom nedá srovnávat.
A tak v té době byli vlastně tučné dotace na mobily a ne že ne. Neboť se tuneloval státní majetek ve velkém.
A to nikdo zatím nemluví o zdanění až státu vypadne příjem z prodeje paliv a bude nutno opravit silnice rozbité třítunovými elektromobily...
Pane to je blbost.EV-čka jsou podobně těžká jako spalováky.Teda nemyslím zrovna Dacii, ale auto vyšší třídy tedy ty větší a logicky těžší.Na YouTube jsou videa,kde porovnávají váhu obou typů aut.
Lidičky radujte se z toho co máte.Někdo elektro auto ,jinej spalovací.Taky jsem párkrát čekal na nabíjení a není to příjemný. Infrastruktura se buduje pomaleji než je třeba,ale beru to jako daň za rozvíjení nové technologie. Stavební povolení nových nabíjecích stanic prostě u nás trvá dlouho. Dříve když začínali mobily také byli drahé a nebyli zrovna malé. Přesto ,ty co je v té době kupovali, dávali vydělat výrobcům , kteří pak měli finance na jejich vývoj.
Teď je máme každý v kapse a téměř se bez nich neobejdeme.
Nechápu , co je bezpečného, když na přetíženou infrastrukturu budu malovat další a další značení, které bude řidičovu pozornost více a více přivádět do situace,kdy se bude vice a více projevovat vlastnost našeho mozku,tedy řešit souběžně pouze nejnutnější věci.Ja nevím,ale dává mi zabrat hlídat rychlost přesně na 50 km / hod kvůli hrozbě pokuty,a hlídání chodců a dopravní situace. Říká se, že v jednoduchosti je sila,proto i odstraňují bilboardy kolem cest,aby nerozptylovali řidičovu pozornost.Nadruhou stranu, na pod dimenzovanou infrastrukturu pouští kde koho s kdečím koloběžky ,kola , kvůli nim pak dale dělají stále složitější silniční pravidla se stále vyššími represemi pro řidiče aut.
Kde asi naší velmi aktivističtí dopravní experti dělají chybu tentokrát?
Řeknu vám svůj pohled na věc díky jednomu příkladu:Kdysi jsem byl na Kubě.V hotelu jsme měli všechno all inclusive. Přesto ale místní číšníci u baru po každém drinku chtěli dolar , že nám ho nalili, když ho nedostali,tak vás přehlíželi a klepali sklenkou s dolary,aby jste přispěl.Jsem ochotný dát spropitné,ale ne lidem, kteří si ho nevybíravě vynucují a ne za každý drink , který už jsem jednou zaplatil .V letadle zpět se lidé bavili o tom, že číšníci s tím už byli protivni, až tak moc,že už se turisté těšili domu. Když jsme to rozebírali u baru,tak tam byl i jeden člověk, který tam jezdí často a říkal, že číšníci takoví nebyli vždy. Před několika lety tam začali jezdit Kanaďané, kteří opití jim dolary pokaždé cpali. Proč takový dlouhý úvod? A jak to souvisí s komentáři k článku? Když zdravotnictví naučíme pobírat platby za nadstandardní služby,a.p.,dopadne to postupně tak, že všichni už jednou zaplacenou věc zaplatíme dvakrát.
Nevěříte? Podívejte se na zubní péči pro lidí jak se přelila z již placeného zdravotního pojištění do situace,kdy na opravu zubů po 50 ,aby jste prodal auto a ledvinu k tomu.
Rozumím lidem, kteří na zdrav . péči rádi připlatí a ještě se budou chlubit,ale bylo by dobré si uvědomit, že se začne ve všeobecném pojištění objevovat vice a více výjimek,kdy zdravotní pojišťovny nebudou hradit různé výkony,a sklouzne to k tomu, že vás ani se základním pojištěním, které dle ústavy prý máme zdarma pořádně neošetří.
Zdravotnictví a verbež kolem něho bude chtít vic a víc jako ti číšníci na Kubě, kteří klepali a klepali - čím dal tim vic se sklenkou na dolar.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to zajímavé, Jak se najednou objeví tato informace, že se budou zvedat úmrtí mladých do 35 let.
Konspyrátoři zase neměli pravdu, když tvrdili že po očkování budou mít mladí lidé potíže.
Teď je jasné že budou více umírat z tepla.
Proto je nutný greendeal.
Tomu se říká zabít dvě mouchy jednou ranou