Řeknu vám svůj pohled na věc díky jednomu příkladu:Kdysi jsem byl na Kubě.V hotelu jsme měli všechno all inclusive. Přesto ale místní číšníci u baru po každém drinku chtěli dolar , že nám ho nalili, když ho nedostali,tak vás přehlíželi a klepali sklenkou s dolary,aby jste přispěl.Jsem ochotný dát spropitné,ale ne lidem, kteří si ho nevybíravě vynucují a ne za každý drink , který už jsem jednou zaplatil .V letadle zpět se lidé bavili o tom, že číšníci s tím už byli protivni, až tak moc,že už se turisté těšili domu. Když jsme to rozebírali u baru,tak tam byl i jeden člověk, který tam jezdí často a říkal, že číšníci takoví nebyli vždy. Před několika lety tam začali jezdit Kanaďané, kteří opití jim dolary pokaždé cpali. Proč takový dlouhý úvod? A jak to souvisí s komentáři k článku? Když zdravotnictví naučíme pobírat platby za nadstandardní služby,a.p.,dopadne to postupně tak, že všichni už jednou zaplacenou věc zaplatíme dvakrát.
Nevěříte? Podívejte se na zubní péči pro lidí jak se přelila z již placeného zdravotního pojištění do situace,kdy na opravu zubů po 50 ,aby jste prodal auto a ledvinu k tomu.
Rozumím lidem, kteří na zdrav . péči rádi připlatí a ještě se budou chlubit,ale bylo by dobré si uvědomit, že se začne ve všeobecném pojištění objevovat vice a více výjimek,kdy zdravotní pojišťovny nebudou hradit různé výkony,a sklouzne to k tomu, že vás ani se základním pojištěním, které dle ústavy prý máme zdarma pořádně neošetří.
Zdravotnictví a verbež kolem něho bude chtít vic a víc jako ti číšníci na Kubě, kteří klepali a klepali - čím dal tim vic se sklenkou na dolar.
Po elektromobilu osobně netoužím, protože je nudný. Ale to je jen otázka osobních preferencí. Co mě vytáčí je neustálé zdůvodňování nutnosti přejít na EV s tím, jaké jsou ty baterkáče skvělé, provozně laciné, skoro bezúdržbové, bezemisní a tak dále a tak dále. A když se někde objeví nelichotivé srovnání, tak se buď bagatelizuje nebo zpochybní (ideologicky, bez argumentů).
No já mám Teslu Y performance.
Tolik spokojených úsměvů za jízdy jsem v autě ještě neměl, i když jsme s manželkou měli Bmw 330 d,Superb tsi 206. kW,a.p.
Dnes je i mnoho dlouhodobých majitelů Tesel, kteří mimo ramen podvozku prakticky neřeší žádné problémy s těmito auty. Teda až na model x , ten se moc nepovedl.Aspon ty ranné ročníky.
Souhlasím, že je špatně, když jsou EV protlačovány na silu.
Zkusil jste někdy řídit Teslu y?
V tesle vám ho na půl nebo na tričtvrtě ?hodiny zdarma půjčí, když si naplánujete jizdu i na manželku po sobě, máte jednou tolik času na seznámení se s autem.
Pokud jste už v něm jel,a za vás je to nuda,tak potom s tim nikdo nic nenadělá.
Tato skutečnost ilustruje jak jsou opravy havarovaných EV drahé proti klasickým. Následkem je zdražení pojistek obecně (tedy všem) a v některých případech výrazně dražší havarijní pojištění pro EV. Takže si sám uvažte jestli je to jedno. Navíc totálka většinou nepokryje náklady na pořízení nového auta.
Elektroauta mají dražší pojistný tarif ,kde se už s vyšším plněním počítá , i když není významně drahý.
K té totálce:
V pojištění mám tak zvaný Gap kde je plnění bez amortizace.
Čínská vláda výrobu dotuje! Čínská E auta tak budou vždy levnější!
Prosím nechápu,na co přesně v mém příspěvku reagujete?
Jinak souhlasím jenom částečně s tim co píšete. Když porovnáte ceny většiny Čínských aut, jsou pomalu stejně drahá jako Tesla. Já osobně kdybych si měl vybrat mezi Čínským elektro autem , nebo Teslou, - šel bych raději do Tesly.
A vy si myslíte že elektroauta jsou bezporuchova tam ten servis je daleko dražší než běžné auto a drahý benzín už stál k 50 Kč a stejně se jezdilo
jedine co to prinese bude zdražení sluzeb a potravin.
Nemyslím si ,že jsou elektro auta bezporuchová.Ale co je jisté,je to, že jsou méně poruchová ,než stále komplikovanější /kvůli emisním normám/spalovací auta.
A k tomu, že se jezdilo i při cenách 50 Kč za litr benzínu taky nic nenamitam, - jenom bylo na cestách o dost méně aut.
Tak jestli náhodou není ten pokles kvůli tomu ,že prostě neumějí vyrobit dobrý elektromobil za konkurence schopnou cenu. Sám šéf BMW to ostatně nepřímo potvrdil, když řekl Leyenove proč likvidujeme odvětví spalovacich aut ,kde jsou Němci nejlepší.
Buďme k sobě upřímní ,spalovací auta se kvůli stále zpřísňujících se ekologickým požadavkům stali hodně komplikované na údržbu a tim víc nespolehlivé.Ceny oprav těchto aut pak cenově i psychycky rujnují jejich majitele. A ano najde se dost těchto majitelů aut, kteří budou namítat že je nic takového nerujnuje ,ale já říkám - všeho do času .
A to ještě se připravuje zvýšení 10- 15 Kč na litr paliva jako zatížení emisními povolenkami.
Jsme všichni nedokonalí a jako nedokonalí děláme chyby.I při řízení vozidel.Pak jsou nehody a můžou při nich zemřít lidé.
Tenhle policejní stát se rozhodl, že na naší nedokonalosti bude tvrdě vydělávat. Zvyšováním dohledu nad každou činností nedokonalých lidí a pak jim dávat stále vyšší a vyšší pokuty povede pouze k narůstání agrese vůči systému jako takovému. Když někdo řeší rychlost o 3 km větší a pokutuje za to řidiče, měl by jit sedět za obecné ohrožení.
Protože řidič bude vice civět na tachometr než na vozovku. U telefonování chvilková nepozornost vadí ale permanentní čumění na tachometr ne?
Když nastane nějaký konflikt,katastrofa,black out, výpadek internetu,potom pětině lidí bude těžko pomoci bez hotovosti.Myslím si , že by každý člověk měl mít nějakou hotovost u sebe pro tyto případy.Nikdy nevíme co nás kde zastihne. Dnešní doba je divná v tom, že lidi vsázejí vše na jednu kartu, že se nic nestane,,nebo že se pak někdo o ně postará.
Dehonestují, nebo slovně napadají ty , kteří se nechtějí vzdát hotovosti,nebo ji za své služby vyžadují.
Vždyť už teď se ve světě- Anglie ,Kanada stalo, že byli zablokovány lidem účty a zabaveny peníze za jejich názory.
Někdo kvůli svému pohodlí hold dá hlavu katovi na špalek a někdo dělá vše co může aby ji tam neměl.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Někdo si domýšlí, co způsobuje vakcína, jiný vidí.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ok