Někteří diskutující zde píšou o Toyotě, která přebírá otěže, o korejských autech. Já zase budu muset vytáhnout Teslu. Pro většinu evropských automobilek je stále Tesla nekonkurenceschopná, lidé prý chtějí spalovací auta apod.
Můj osobní příklad (nechci ho vydávat za obecnou teorii) je takový, že jsem doposud jezdil v německých vozech Audi a BMW a za posledních dvanáct let jsem tam nechal za nová auta skoro 11 miliónů korun. Pak jsem přešel na Hyundai a Kia. Jenže nyní je u nás Tesla, kterou jsem vždycky technicky obdivoval, ale nesměla mi do garáže. Zpracování bylo skvělé, žádné vrzání jako u BMW, ale neměla tu kultivovanost jízdy. Tu grácii, tu jemnost a eleganci, což jsou věci, které mi dávala třeba značka Audi a v modelu M3 taky značka BMW.
Nicméně, teď je tady model 3 od Tesly, jehož dveře se zavírají s prémiovým "žuchnutím", jehož kvalita je prostě špičková a já po 35000 najetých kilometrech zjišťuju, že prostě nemá cenu věřit nesmyslům na netu. Videí s nekvalitou jsem taky viděl hodně, ale já sám jsem u BMW natočil deset problémů s vrzajícím interiérem, padající stropnicí a to vše od novoty.
Model tři od Tesly, do kterého si sednu a je tam ticho jako v hrobě, auto, kde je konektivita za 199 korun s kompletní zábavou, aktualizací map, účtem Spotify a vzdálenými aktualizace vozidla. Auto, které má automatickou ochranu proti přehřátí interiéru, zábavní LCD obrazovku pro děti vzadu, dva motory, pět stovek koní a úžasně naladěný podvozek. Ta jednoduchost, kdy mi stačí zapnout pás a nemusím ani řadit dopředu nebo dozadu.
Divíme se, že Evropa to pomalu balí?
Jako příslušník pobíračů nadprůměrného platu můžu říct, že šetřím co to dá. Až tam bude milion, hned to taky koupim.
Už mě ty nekonečný otravný věci na (i poměrně kvalitním) Audi prostě vadí. To je pořád dokola: ramena, čepy, filtry, olej, opravná sada brzdičů a destičky, rozvodová sada, DPFko, vstřikovače, olej v převodovce, strachy ze stanice ME, randál, smrad. Zajíždky na benzínku, biosložky v palivu, močovina. Už toho mám taky dost. Nechť se tento druh dopravy odporoučí ze scény.
Doba jednoduchých felicií je pryč, kdy jsem to všechno vyřešil doma na dvorku. Mělo to zas sadu jiných nevýhod, ale bylo to primitivní.
nevím co říci. ale vyjádřila bych se aby vláda zvedala rychleji minimální mzdu. pak ulevila zaměstnavatelům nevím proč by měli odvádět 2krát tolik já 1/3 a zaměstnavatel 2/3.mělo by to být fér 1/2. a hlavně by i na to přidal mzdu. příklad: pobírám v čistém 31 000kč nájem pronájem 26 000kč mobil 900kč pojištění 1 000kč úrazové pojištění 300kč základ 28 200kč zbývá mi 2 800kč na jídlo. proto musím na brigádu abych nepošla hlady. tomu se říká standart v Praze.
Za 26 tisíc měsíčně se dá splácet hypotéka na velký dům se zahradou na vsi. No ale někteří lidé musí žít v Praze i kdyby měli vlastní matku prodat do otroctví, nebo si useknou ruku. Těm pak není pomoci.
I stará auta musí dodržovat emisní předpisy. Vám by nevadilo, kdyby si soused začal topit pneumatikama a vám šel ten smrad do oken?
Sazomety ať vosolej. Ale pak je tady většina aut, co splňuje občas na hraně kvůli počasí, palivu a ta to odskáčou. Jako většina slušných lidí odskáče 53km/h na radaru. Místo aby vosolili jen blbečky, co prasí.
„Získají pravomoc samostatně zastavovat vozidla, ukládat pokuty a vybírat kauce, které se zvýší ze 100 tisíc na 200 tisíc korun. Budou mít také oprávnění zadržet řidičský průkaz a registrační značku,“ upřesnil Kupka.
To zní jak výstřižek z Rudého práva za Gotwalda. Máš starý auto, horko těžko ho udržuješ při životě, tak tě pořádně vosolíme.
Místo předražených dálnic by měl stát začít stavět sociální bydlení.
Kdyby stát postavil za posledních 20 let pořádné dálnice 3+3 zleva doprava a shora dolů, tak by mohl extrémně rejžovat na mýtném. ČR je uprostřed a místo křižovatky se nám snaží vyhnout dopravci přes Německo. Protože tudy projet s nákladem je za trest.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak ti, co tam makali rukama, ti se o další budoucnost bát nemusí. Kecálisti to budou mít těžší.