Například v Polsku nemusí přívěsný vozík do 750 kg na STK vůbec. V Holandsku dokonce ani návěsy, takže pokud si vezmou naše kontrolní orgány příklad zde, bude to jen ku prospěchu věci. Technická prohlídka každý rok mi přijde zbytečná. V Polsku to tak je a v provozu lze vidět auta, která by u nás neprošla STK ani náhodou, protože to tam funguje jak u nás před dvaceti lety.
Nechci zdejším patriotům kazit radost ale na těch autech je z Tatry akorát přední náprava, protože tu má Tatra vyvinutou tak dobře, že ten závod bez dalších úprav vydrží. Jinak je to komplet stavba - bugina vážící 10 tun, která se jako náklaďák pouze tváří. Myslím, že obdiv zaslouží hlavně mechanici, kteří se na stavbě těch aut podílejí. Po technické stránce je každý z těch speciálů uměleckým dílem.
Kdyby se občas podíval do zrcátek, tak by si toho všiml. Stačilo ubrat a vlek by se srovnal. Každopádně na záznamu z kamery se až do převrácení brzdová světla na vleku ani autě nerozsvítila. Podle mě to tímto způsobem nepřevážel poprvé, jen to tentokrát neuhlídal. Podle náprav na autě a vleku bych to asi nenaložil jinak.
0
Sledujících
3
Sleduje
0
Sledujících
3
Sleduje
Ten chlap je génius. Dovedu si představit kolik majitelů psů a koček mu za tu blbost rádo zaplatí v naději, že si se svým mazlíčkem konečně popovídají.