Například v Polsku nemusí přívěsný vozík do 750 kg na STK vůbec. V Holandsku dokonce ani návěsy, takže pokud si vezmou naše kontrolní orgány příklad zde, bude to jen ku prospěchu věci. Technická prohlídka každý rok mi přijde zbytečná. V Polsku to tak je a v provozu lze vidět auta, která by u nás neprošla STK ani náhodou, protože to tam funguje jak u nás před dvaceti lety.
Nechci zdejším patriotům kazit radost ale na těch autech je z Tatry akorát přední náprava, protože tu má Tatra vyvinutou tak dobře, že ten závod bez dalších úprav vydrží. Jinak je to komplet stavba - bugina vážící 10 tun, která se jako náklaďák pouze tváří. Myslím, že obdiv zaslouží hlavně mechanici, kteří se na stavbě těch aut podílejí. Po technické stránce je každý z těch speciálů uměleckým dílem.
0
Sledujících
3
Sleduje
0
Sledujících
3
Sleduje
V článku je napsáno, ze pan Cimický zneužíval svého postavení a autority nejméně po dobu čtyřiceti let... By mne zajímalo kdo nebo co, po takové době poškozeným osvěžilo paměť.
2 odpovědi