Tak to je jen dobře,že dodržujte zákony.Manzel je dodržoval 42 let🤣🤣.Akorát v SSSR ho zavřeli do komůrky,aby mu zatím na hranicích vykradli z kamionu,co mohli.Jj a to ani telefony,ani navigace nebyly..Norsko západane sněhem bylo taky nádherné.Ale když si tam trhal zuby kleštěmi a sám,to bylo.To vy mladí nikdy nezazijete..Tak koleckama dolů.😊
Je mi 50 let a jezdil jsem v době jako Vás manžel. Bez urážky ale buď to dramatizujete Vy, nebo Váš manžel
Když dostanete pokutu za to, že kálíte na ulici, to je podle Vás také represe? Jakákoli sebesvobodnější země stojí na respektování zákonů a pravidel. Tady se na ledasco bohužel kašle a proto i mnohé vesnice tady v topném období připomínají středověk, kde bezohlední jedinci terorizují své okolí splodinami v civilizovaném světě nemyslitelnými. Tento zákon má nejméně čtvrtstoletí zpoždění, spíš podstatně víc.
Pletete si slova jako pojem a průjem. Dodržování zákonů a buzerace není to samé.
Auto Kelly ne? 😄 Já třeba kupuju prvovýrobu, jasně, je to dražší ale vydrží to. I když ty tlumiče které jsou na autě jako původní, tak takový už nikdy neseženete. A když teda prodáváte celeeeej život tak mě trochu o něčem poučte místo té urážky, takových lidí jak jste vy tu je kýbl...
Se ženami jen slušně ale, co že to melete milostivá?
Bag v koncernu a bag v Rumunovi stejný nebude, zapomeň te. 🙂 Mě vždy baví že si člověk myslí že za čistačičet dostane to co má auto za 700tis a výše. 🙂 Naivita je nekonečná. Jinak MB, kvalita začíná od E verze, jinak to je Renault, pokud se teda nejedná o Brabuse nebo jinej tuning mercedesu, třeba AMG.
Já prodávám autodíly celý život ale Vy byste mohla naivitu vyučovat 😁
a můžete mě je prosím vyjmenovat? Já bych se rád poučil, ono to není jen o tuhosti karoserie ale hlavní roli hrají i kvalitní airbagy a nárazová zóna která u menších aut není žádná. Tento segment je určen primárně do města. Já bych třeba v Pandě bouračku zažít nechtěl, i v 50kmh rychlosti, to samé platí o některých modelech Dáčie, to jsou vyloženě auta které směřují na cenu.
Třeba i Mercedes C vyšel ze stejného nárazového testu hůř než Smart, protože je prostě větší, všechny díly karoserie delší a tím pádem měkčí. Smart byl v tomto testu z asi pěti aut nejmenší ale u jediného šly po čelním nárazu otevřít řidičovy dveře. Byl to právě test zaměřený na tuhost karoserie v závislosti na velikost auta. A právě možnost otevřít po nehodě a případném požáru rychle dveře je řekl bych zásadní při záchraně posádky. Jinak na všechny airbagy jsou kladeny stejné nároky a je úplně jedno v jakém autě jsou namontované.
4 Fábia v základu stojí o cosi víc, cca o 30tis a auto úplně někde jinde. Pokud bych jí kupoval jako roční vůz s 10tis km což není nic tak 320tis. 🙂 Žádná sláva, tohle vajíčko bych fakt nechtěl. I v té padesátce bych se bál když do mě někdo navalí. 😄
Budete se divit ale menší auta mají prokazatelně tužší karoserii než střední a vyšší třída. Prostě metrový profil se ohýbá hůře než dvoumetrový.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Nechat si někde vyrobit díl a vyvinout a vyrobit tam komplet celé auto jsou dva zcela odlišné světy. Vy znalče 🤡
1 odpověď
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Už začala škola, tak se věnujte tomu co se Vám jednou může hodit a nečtěte pod lavicí.