Ještě jsem se nesetkal tím, že by měl německý policajt pochopení pro řízení kamionu na boso. Kamion má vzduchové brzdy a v kritické situaci ten brzdový pedál nikdy nesešlápne bosou nohou takovou silou jako s botou. Čím více vzduchu ty brzdy dostanou tím jsou účinnější ale to amazonce evidentně zapomněli v garážích říct.
Permanentních čtyřkolek je minimum a všechny ostatní rádoby čtyřkolky mají jen tu výhodu, že s nimi zapadnete o kousek dál než s pohonem pouze jedné nápravy. Pisálek má v tomto pravdu, při běžném využití auta je efekt čtyřkolky minimální a servisní náklady mnohem vyšší. Například Audi nemá skvělé jízdní vlastnosti díky čtyřkolce ale asistentům, kteří prakticky řídí za Vás.
Z vyhřátého pokoje u počítače se to rozumuje o dezolátech, komediantech atd. Měli byste zvednout své zádele a jít jim pomoct, když jste přesvědčeni o tom, ze se to nesmí za každou cenu vzdát. Kličko je na rozdíl od Vás na místě a při smyslech. Nakonec Ukrajinců, kteří mají stejný názor jako on je čím dál více.
Zajímalo by mně jestli by všichni ti, kteří velebí Škodu a jiné evropské značky přestali tato auta kupovat pokud by se majitelem stal Číňan. Ony i prémiové značky už dávno nedělají tak kvalitní auta jako dříve, jenže v hospodě u piva se Vám nikdo nebude chlubit tím, že v BMW za 2,5 mega měl 2x měněný motor ještě během záruky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rozhodně má ekonom pravdu v tom, že se prakticky vše dělá v Polsku na dluh a jednou to někdo bude muset splatit. Většina zde diskutujících evidentně přemýšlí stylem "teď jsem tu já a po mě potopa" a jak budou žít děti jejich dětí je netrápí, stejně jako většinu Poláků.
2 odpovědi