Všechny tyto dotykové doplňky odvádějí pozornost od řízení a jsou možná ještě nebezpečnější než telefonování za jízdy, které je tolik stíhané.
Přesně, nechápu, proč je telefonování zakázané, ale s dotykovou obrazovkou si může řidič blbnout jak chce. A že to někdy stojí za to. Měl jsem od kamaráda půjčené Volvo, kde bylo na dotykové úplně všechno. A jenom třeba nastavit teplotu klimatizace, trefit se při tom drncání a houpání na správné místo na displeji, porod.
Je faktem, že tanky na moderním bojišti čelí mnoha nebezpečím. Ale proti těm dronům dosahují vynikajících výsledků třeba obligátní kanony Zu-23, leckdy kombinované s přenosnými protiletadlovými raketami, případně i rušičky. Takovéto systémy obrany proti dronům se dnes stávají integrální součástí tankových jednotek. Proti tankoborníkům vyzbrojeným PTŘS tanky také nejsou bezbranné, protože díky svým detekčním systémům dokážou tanky ony tankoborníky rychle detekovat. Mohou je tedy zničit, pro ničení tankoborníků jsou také tanky chráněny pěchotou na BVP. A podobné je to i v dalších případech. Proto pokud posuzujeme šanci tanků proti případnému ohrožení, nelze brát v úvahu jen schopnosti samotných tanků, ale spíše celých tankových jednotek, které jsou vybaveny jak tanky, tak i podůrnými systémy
Ruský problém je v tom, že nepouzivaji moderní techniku, ale bůhvíjaký postsocialistický šrot. A jejich taktika není o spolupráci různých složek vojska, ale jejich "osvědčené" Nas mnogo.
Vlády, do kterých bohužel mohla mluvit různá pseudohnutí typu ANO... TO už je fakt minulost
Bohužel mám nepříjemný pocit, že nás to znovu čeká, protože většina národa je tupé stádo, co si myslí, že populismus agenta Bureše a jeho kámoše japonského popeláře je správná cesta. Budu doufat, že to tak nedopadne.
Z diskuze jsem se dověděl že komentátorem Tdf je pan Jílek spolu s grupou bývalých cyklistických závodníků. Tím spíše nechápu že během jejich komentářů které tak těžko koušu, od nich slyším že by borec, který je na tom v závěru etapy nejlépe, měl by dávat dárečky, t.j. přenechat vítězství někomu jinému! Jste normální? Dovedu si představit jaká dřina musí být kvalitní příprava na takový závod, a kolikrát za kariéru se podaří mít šanci vyhrát etapu v tomhle slavném závodě. A od, proti těmhle esům čumpelíkům slyším, že by sportovec měl přenechávat vítězství z jakýchsi důvodů. Jste opravdu bývalí sportovci? Těm by to už z úcty k fanouškům ani nenapadlo.
Přesně, nechápu, co je to teď za žvásty. Začal s tím Armstrong, teď se toho chytli další, za mě totální zhovadilost to jenom vypustit z huby. Kolik dárečků dávali za své aktivní kariéry oni ? 🤢🤮
Toužíte po vlastní zkušenosti? Není problém ..
Nejsem zarytý petrolhead, první elektro auto jsem měl dokonce i dřív, než se tu hromadné vědělo, že něco takového existuje ...
Zimní dojezd u mého dnešního elektrovozu je "papírově" cca 600 km, v zimě reálné cca 450 km .. a to když byl nový .. v tuto chvíli je realita cca 520/390, díky opotřebení baterie .. a to při nabití na 100%.
Pokud nabíjím na 80%, aby to bylo rychlejši, dojezd klesne přímou úměrou.
Což znamená, že nedojedu ráno do Prahy a odpoledne zpátky bez nabíjení..
Nevím jak vy, ale na to abych se někde zdržoval jídlem nemám čas a navíc tím přicházím o peníze.
To, že se u tankování "najím" je zcela nesmyslná argumentace ... a na záchod si můžu dojít tak jako tak .. pouze si tím sám sobě omlouvám to, že někde hodinu stojím a čumím do tabletu ...
To že je to auto na ježdění kolem komína je bohužel pravda, alespoň v dnešní dobu. Respektive, pokud někdo jezdí denně 50 km do práce, asi s tím problém nemá ... Pokud někdo najede denně 200, je to už na hraně.
Elektroauto prostě není pro každého a na každé použití a ještě dlouho nebude.
A venkoncem .. ano, dávat si jídlo při každém tankování je pitomost .... nicméně každého věc.
A ještě drobnost, že bych musel obědvat každé 2-3 hodiny, když nabíjím. 😉
Přestože tak nějak souhlasím, trochu mi chybí odpověď motoristů, co dělat s docházejícími fosilními zdroji? Jak jinak si představují řešení obřích emisí které lidstvo produkuje a jejich vliv na klima je nezpochybnitelný.
Dnes už je možné vyrábět syntetické pohonné hmoty. Je to sice drahé, ale než dojdou fosilní paliva, jistě se to vyřeší. A pokud do vlivu automobilů na životní prostředí započteme i znečištění při výrobě a likvidaci, jsou na špičce benzínové motory, následované naftovými. A elektromobily jsou díky drancování přírodních zdrojů při výrobě lithia a dalších materiálů a v podstatě nulové nebo velice nákladné recyklaci na posledním místě žebříčku za auty na plyn, vodík a dalšími. A to nemluvím o tom, že opravdu čisté energie z obnovitelných zdrojů se k nabíjení používá jen zlomek.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Při parkování na úzkých parkovacích stáních si fotím SPZ vedlejších aut, pro případ, že bych pak našel na autě něco, co tam z výroby nebylo. A pro případ tohoto borce mám vytisknuté kartičky za stěrač s nápisem: "Na tomto prostoru dokáží zaparkovat dva běžní řidiči nebo jeden ..... ." Bez těch teček a s přesným pojmenováním.
1 odpověď