Kapitační platba je 65,- czk za každého registrovaného pacienta (při splnění podmínek). Podmínky jsou zformované pojišťovnou tak, aby praktický lékař ordinoval každý všední den dopoledne a jednou týdně i odpoledne. Bude - li praktik ordinovat více, než 25 hodin, může dostat 75,- czk (za 30 hodin).
Ale to není výše uváděných 130 Kč. Proto říkám, že je to nesmysl, co pan uvádí.
Zasahovku jsme před cca hodinou potkali na výjezdu a poté i návratu. Je to kousek od nás. Jenom mi nesedí, že hned ví jméno a zveřejnili foto. Tam bude trošku jiný příběh. Každopádně kéž by chytli co nejdřív a nemusí se bát použít zbraň!
Třeba ho v okolí zachytila nějaká kamera. Nedivil bych se, kdyby tam kvůli vykrádání měli fotopasti.
Kolikrát jsi tam jel ? Je to jenom zdánlivě prehledné,protože je to vrchní pohled .
Já spoustu krát a předjížděli dle video odsud Odkaz
Tam se to fakt slušný osobák či moto vs pomalu jedoucí kamion dá úplně bez problémů.
Oni ale dle videa předjížděli odsud Odkaz
Tam je vidět daleko cca 300m a horizont už není. Kdo to tam zná vidí i do té zatáčky. Tam by fakt do kopce pomalu jedoucí vozidla mohlo být povoleno předjíždět jako dříve. Z kopce bych to nepovoloval, jelikož se za horizont může schovat auto.
Kdyby jste tu siinici znal tak nemudrujete jako polpetena vedma.Video je natoceno tak aby to vypadalo jako dlooooouha rovna cesta.
Já tu silnici třeba znám, jezdím tam spoustu let a předjíždět do kopce je tam bez problémů zvlášť pomalu jedoucí kamion. Dříve se to tam i dalo. Problém je to spíše v opačném směru z kopce, kde pak zatáčka. Tam byl i nějaký smrťák.
Proč by se úředníci namáhali s přihlašováním? Prachy jim jdou tak jako tak, takže hlavně klídek.
Článek je tendenční. Úřady dostávají od MMR informaci, že se do systému doposud jeho úředníci nepřihlásili a přitom v něm jeho úředníci již od začátku měsíce pracují. Mají v tom na MMR bordel. Se divím, že to vypustili přes tisk. Přilévají zase jen olej do ohně.
Tiguan/Kodiaq/Tarraco jsou všechno třídní sourozenci, využívající stejný technický základ, odpovídájící výchozím modelům Passat B8 a Superb 3. Na B9/Supu 4 stojí aktuální generace Tiguanu/Kodiaqu.
Akorát že Tarraco je fakt jen předělaný allspace. Má to jiný předat a zadek a upravený interiér. Tiguan má lépe odladěný podvozek. VW si pro své vozy nechává některé funkcionality, které škodovka nemá. Dokonce ač to má stejné motory, tak to nemá ve všem stejné náplně atd.
Parádní akce. Třeba v Holandsku to mají ještě vychytanější, ve třech motorkách se zastavováním křižovatek. Mají z těch převozů videa na YT, z pohledu jednoho policajta na motorce. Zajímavé pokoukání, v odkazu Odkaz
Obdobně doprovází kolony policajti i u nás. Není to sranda. Zvláště když doprovází více vozidel, potom v té křižovatce zůstane viset a následně musí předjíždět i celý doprovod, aby pomohl na dalších křižovatkách.
Za mě si myslel, že ho ten jedoucí z leva pouští a pomaličku chtěl projet. Jen se asi mohl podívat vlevo ! Pro ty rýpače ho to neomlouvá - je to vocas !
To je nesmysl, by musel být absolutní pako. Ta křižovatka je na Slovensku a cesta zleva doprava je bulvár středem města k vlakovému a autobusovému nádraží, kde byly dříve dva pruhy vždy každým směrem tedy čtyřproudá silnice. Teď kvůli cyklopruhům, zklidnění dopravy atd. je už uspořádání jiné. Stejně je to znatelně širší komunikace. Každému, kdo přijíždí z vedlejší, asi musí být jasné, že nepřijíždí po hlavní.
Měl jsem Tiguana v plné výbavě s automatem DSG se suchou dvojspojkou. Po 140 tis. km spojka se odporoučela. Po vyléčení šel Tiguan na smetiště dějin. Stejnou zkušenost měl kolega s Tiguanem a kolegyně se stejnou spojkou ve VW Golfu. Kdyby se VW vrátil ke spojce v oleji, tak bych si Tiguana koupil nebo i jiné auto od VW nebo Škoda.
Tiguan má určitě v TDI i silnějším TSI DSG v oleji. Má 60 tisícový interval výměny oleje. Mám to tak s 2.0 TSI
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jen řidičák na motorku nestačí k tomu abychom stroj uměli bezpečně ovládat.Začátečníci zbytečně padají (i já). Chtělo by to ještě nějaký kurs nebo kámoše co poradi jak si stroj ochočit.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kurzů je dost, stačí si vybrat, zaplatit a jet. Taky jsem před roky, kdy jsem opětovně po letech na to usedl, hned šel na kurz. A potom je potřeba se opatrně vyjezdit. Praxi nic nenahradí.
1 odpověď