Je to des cist, nahani to strach, jak tohle mohla EU dopustit, nemyslim jen tohle, ale celou tu migracni politiku za posledni leta😢
Bezpeci kazde zeme by mela byt prirorita.
EU to nedopustila. EU to vyvolala a dlouhodobě podporuje. To už snad je zjevné jen z těch evropských zákonů, když ne z rétoriky jejích hlavounů.
Pokud výroky pana Babiše přispějí k tomu, aby se Lockheed Martin vynasnažil stroje dodat v termínu, jedině dobře, ovšem když prohlásil, že jsu to stroje výhradně útočné, jednoznačně tím prokázal, že nemá nejmenší páru o čem vlatně mluví. Dál už jsem raději ani nečetl, protože by mi bylo z toho jen trapně.
Pracuju jako herní vyvojář patnáct let, 3d grafik dvacet let. Zvláště ve velké exteriérové ploše potřebujete opakovaní textury uvnitř polygonu. A zapomínáte, že vzhledem k tomu, že klobouky jsou různě otočené, tak uvidíte viditelné spáry mezi nimi. Vyhledejte si "seamless texture" pokud vám není jasné, co myslím. To opravdu funguje jen s texturou, kterou můžete dlaždicovitě celou pokládat jednu vedle druhé.
Inu klobouky sice různě otočené být mohou, ale pixely mohou být orientované stejně, aby navazovaly přesně. Pravda, znamenalo by to že je třeba vygenerovat několik verzí toho klobouku, tedy i zde vyšší nárok na paměť, ale podle obrázků těch možných úhlů není zas tak mnoho. Ve finále by klidně bitmapy mohly být dál čtverce, které se částečně překrývají, akorát v překryvech je vyplnit alpha 0. Možná, že to není tak jednoduché, jak si to představuju, ale myslím si, že by bylo chybou tak unikátní vlastnosti tohohle tvaru pro tento účel apriori zavrhnout bez vážnějšího pokusu o využití. Minimálně by stálo zapokus udělat vizualizaci, jak by to vypadalo třeba s texturou vody, nebo tak něco.
A omlouvám se za ten povýšený tón v předchozí zprávě, to jsem si pěkně naběhl. Ale na druhou stranu jste to st rou čtvercovou texturou trochu nešťastně formuloval. Těší mě, že jsme schopni vést věcnou diskuzi. Sám do grafiky také trochu dělám, byť mě to živilo roky jen dva...
Uvnitř herního engine vše počítá s pravoúhlými souřadnicemi. Textura je rastr čtvercových pixelů. Klobouky by měl kloboukové nebo čtvercové pixely? Navíc čtvercová textura je udělaná tak, že se aspoň opakuje bez zjevných spojů - oproti tomu každý klobouk je natočený jinak, takže plocha vyskládaných kloboukových textur by naopak vypadala hůř. Skutečným řešením je textury velkých ploch náhodně míchat, aby se rozbilo to opakování. Někdy stačí i jen míchat texturu se stejnou texturou, která je pootočená.
Nechci Vám to kazit, ale tvar bitmapy textury nijak nesouvisí s tvarem polygonu, na jaký je tato tektura aplikována a už vůbec ne s tvarem pixlu. To bychom pak nebyli schopní dělat žádnou jinou grafiku než jaká je v minecraftu. Ve skutečnosti se všechno skládá z trojúhelmíků a z těch lze snadno poskládat i onen klobouk. U něj zdaleka ne všechny strany mohou sousedit se všemi, tedy by neměl být zas tak velký problém i zde vytvořit návaznost (vlastní bitmapa může být klidně čtverec, ale využije se jen část oříznutá kloboukem). Problém s Vámi zmiňovaným mícháním je, že vyžaduje více textur, tj. více paměti a navíc si troufnu tvrdit, že i potom není výsledek vždy optimální. Ledaže by člověk těch různých textur použil opravdu mnoho, ale to pak je zas problém s tou zmiňovanou návazností a ještě vyšší nároky na paměť. Kloboukové textury se tak jeví jako ideální řešení.
Vzhledem k tomu, že textury jsou čtvercové, tak tohle asi moc nepomůže.
Právě proto, že jsou textury čtvercové, dochází k tomu vzorcovému efektu. Nic nebrání tomu, aby textury měly tvar tohoto „klobouku“ a stačilo by to používat jen právě na velkých, rozlehlých površích. Hardwarově by to bylo jen nepatrně náročnější.
Čtverec se používá proto, že je to pohodlné a jak plyne z tohoto článku, jakýkoliv jiný, složitější tvar problém neřešil, tedy nebyl důvod používat něco jiného než čtverec. Nic ale fyzicky nebrání naprogramovat engine tak, aby místo čtverce používal nový tvar....
Kurz kolísá v rozmezí haléřů, pro běžného občana zcela bezvýznamné. Je držen zásahy ČNB (velice drahými), zlevňuje import.
Pokud by byla inflace zde u nás skutečně víc než 2x vyšší, tak by ovšem bylo jen těžko možné kurz udržet na téměř historickém minimu. V krátkodobém rozmezí možná kolísá o haléře, ale když ten graf jen trošičku odzoomujete, tak je trend zjevný. Ještě nedávno byl kolem 25 Kč/EUR. Teď už klesl pod 24. To nebylo intervencí ČNB. A pokud ano, tak prosím laskavě doložte. ČNB navíc intervenuje především, aby korunu vůči euru oslabovala, ne ji posilovala (jde o posílení vývozu, ne dovozu, protože tím se snaží posilovat naši ekonomiku), už před lety deklarovali, že se snaží udržovat kurz 27 korun za euro, takže vůbec nerozumím Vašemu argumentu.
Tak zaprvé, tuto technologii má i F-22.
Zadruhé, nikdo by ji nekoupil pro naše letouny.
Nebo si vážně myslíte, že výroba letadel je totéž co výroba kol?
A F22 je na trhu? Čtěte pozorněji. ...„By nekoupil“. Vaše jasnovidecké schopnosti bych chtěl mít. A ano, jsem bytostně přesvědčen, že výroba letadel a kol je přesně to samé.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Myslím, že stojí za vyzdvihnutí, že v izraelské armádě je možné vznést takovouto stížnost, odmítnout rozkaz, načež se věcí zabývá vyšetřování a dokonce ho stěžovatele o tom nechají mluvit do médií. Kolik jiných armád by toto prosím dovolilo? Nepochybně zůstane i mnoho zločinů neodhalených, ale je to také otázka proporcí. Když vidím záběry s davy „civilistů“ jak rozjařeně jásají nad znetvořenými těly unesených izraelců, mám celkem jasno v tom, kterou stranu budu podporovat.
Odkaz