Milý pane Sachere nebo Sachře, věřte tomu nebo ne, pracuji v autobusouvé dopravě opravdu hodně let a musím Vám říci, že do těch autobusů nechce investovat nikdo a je jedno jestli to je soukromník nebo nějaký dopravní podnik ! Soukromník má jednu zásadní nevýhodu, nemá tolika peněz a většinu z nich si musí vydělat. Dopravní podniky dostanou hromadu peněz od města a nemusejí nic řešit. Ty technické stavy vozidel jsou kolikrát žalostné i v dopravních podnicích, kde se vesměs na STK udělají takové vstahy, že projde všechno !!! To že nějaký autobus jezdí bez STK, to zase není nic tragického, jeden čas jsem dělal mistra a měl jsem v popisu práce řešit i STK a jeden autobus mi prostě proklouzl a též jezdil týden bez technické, stane se. Zkrátka zásadní problém je v tom, že ty autobusy prostě korodují a po deseti letech se to má vyházet. No a jen ještě taková malá vsuvka, v zahraničí to také není žádný zázrak, je to všude stejné !
Když na něco nemám nebo mi to nevydělává, tak to nedělám.
Tlučhuba. Prazvláštní člověk,původem,pokud vím novinář,což mu pomáhá mluvit o věcech,o kterých nic neví. Pětikolka ho pravidelně posílá do debat, kde je potřeba právě tlučhubu. Když je v úzkých, přejde plynule na sociální aspekt problému a dokáže velmi přesvědčivě mluvit o ničem. Nevypadne z něj jediný argument, jedno srozumitelné číslo.
Prostě politik. Právě díky lidem jako je on, nejsme schopni se pohnout z místa.
Tak hlavně, že z vašeho prázdného mozku vypadlo spousty jasných argumentů.
To vůbec nic neznamená ! Dálnice okolo Frýdku- Místku měla poprvé stavební povolení asi před 11 lety (první EIA je z roku 2004 ,obstrukce Dětí Země a podobných ve výsledku způsobily,že těch pár km se dokončilo až letos... některé zelené fanatiky nezajímá,že přes město jezdilo 40 - 45 000 aut denně,a že tím trpí 50 000 obyvatel města - lidé je nezajímají ... zbývajících 10 km D 1 okolo Přerova se také kvůli opakovaným žalobám staví jak dlouho ? A v Olomouci schází dlouhé roky ( tipnu : 10 ? ) asi 3 km dálnice pro tranzit na Hradec K. - a všechny auta ( ! ) tak MUSÍ přes kruháč ,kterým přijíždí všichni zákazníci do Globusu a dalších obchodních domů ... zdržení v tomto místě tak bývá i 40 minut a více... často je rychlejší sjet z dálnice a přes město ...a potom po D 35 pokračovat na Mohelnici...
Tak ještě jednou: tato stavba má PRAVOMOCNÉ stavební povolení. Tudíž se může stavět.
Tak jasně, z Prahy udělá pan Hřib venkovskou osadu.
Zkuste někdy porovnat počet lidí v tramvají a v plechových povozech na tomto místě. Pak si klidně souložte sám se sebou:-)
Těším se na okamžik, až mimoplzeňským dojde trpělivost a zachovají se obdobně, že obyvatelé Plzně nebudou smět zaparkovat v žádné obci. Plzeňáci jistě pochopí, že mohli do obcí přijet vlakem, nebo autobusem. Kdy v Plzni vymyslí něco, co nebude šikana pro motoristy?!
Těším se na okamžik, kdy lidé pochopí, že za zabrání veřejného prostoru se platí. Kdekoliv.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Stát není ten nejhorší hospodá4,za socialismu bylo vše státní,a vše fungovalo,spíš to bude tím,že stát spravují méně ,,inteligentní hospodáři"???
4 odpovědi
823
Sledujících
0
Sleduje
823
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vše fungovalo))))? pobavilo:-)
1 odpověď