Vzhledem ke známé averzi jednoduchého a prostomyslného obyvatelstva naší země vůči Ukrajině, návštěva Kyjeva Fialovi spíše uškodila. Možná jste jen nepochopil, že tahle vláda nejsou levicoví populisté, proto chybí Hamáčkův červený svetr s jeho, prostému oku lahodící pologramotnost a premiér, který by chtěl rozvážet, v tomto případě pytle s pískem tam, kde chybí. Což je analogie na psychopatického nejlepšího managera Babiše a jeho slib, že doručí v covidu o s o b n ě roušky všude tam, kde chybí. ( neměli na skladě ani jednu ) Jinými slovy, nejde o partu politiků, která by chtěla, či musela bodovat. Dobře ví, že i kdyby se na hlavu stavěli, všechny příští volby rozhodne specifická vrstva naší společnosti svojí volbou ve prospěch Babiše, od kterého čekají, že se s ním vrátí blahobyt, hojnost, dostatek, důvěra, jejich zdraví, mládí, absence deště, sucha, vysoké úrody a další věci z potenciálního seznamu slibů, v podobě zázraků či nemožného, na základě perpetum mobile. "Fyjala demysy," to bude nejvíce toužebné přání a toužebný sen těchto našich milých, spoluobčanů.
Mě přijde docela komické jak rychle se papaláši převlékli se sáček s kravatkou do "lidového". Podobnost s červenou mikinou je jistě čistě náhodná. Kdo první asi přijde s nějakou barevnou kérkou? Šaškové 🤪
Vzhled čumáku via "nařvaná držka" se bohužel prosadil i pro malá auta - asi je to "atraktivní design". I tak ale většina aut stejně vypadá jako bačkora.
Těsně před kapotu není vidět např. i u trambusových kabin náklaďáků - proto je občas vidět jak před sebou tlačí menší auto. Pro tyto případy (i ty US-svalovce) by neškodilo něco jako přední kamera - něco podobného jako couvací. 😉
No, mě třeba zarazila věta, tvrzení, že např. Švédsko je pro cestovatele, turistu zcela bezpečné. Ony se tam v předminulém roce udály dva útoky granátem denně a ta kriminalita včetně přestřelek na ulicích a verbování náctiletých, i velmi mladých s kvérem a gucci kabelkou pro status a "z nudy" - hodně se o tom teď psalo, píše. To bych teda taky považoval za vopruzování ty útoky a tu ne-informaci o tom, naopak zkreslení, za "degeninu", i když to slovo nepoužívám. Možná tomu pánovi vadilo zas něco úplně jinýho, kulturního, lifestylového, faktického, podání, cokoli, tak to slovo, větu impulzivně napsal, jako vy mně to vopruzování + tykání a ten pán nad váma ubožáky, tlučbuřty nebo co.
Já jsem to pochopil tak, že klid je hodně na severu (za polárním kruhem?) a tam se "noví příchozí" už tak moc nehrnou .?.
Myslím, že se o tom nepíše právě proto, že to tenkrát bylo běžné a nikdo o tom nedumal. Stejně jako se dnes nerozebírá, proč se v 80. letech nosily ramenní vycpávky. A když se nad tím zamyslíte, tak podle mě jediným důvodem bylo, že prostě rodiče chtěli vyfotit jen dítě. Ale některé děti byly tak malé, že ještě samy neseděly. Bylo by prostě nebezpečné nechat je sedět na židli samotné. Tak prostě přes matku přehodili ubrus... Fakt v tom nevidím nic děsivého, mystického, ponižijícího nebo divného. :)
To dítě mohla držet i kojná, chůva, služka nebo guvernantka, se kterou matka nechtěla být srovnávána 😝
U nás by to trvalo měsíce .
Nejprve znalecký posudek,pak výběrové řízení na firmu která to odpálí a další výběrové řízení na každý bagr.
Ještě bych doplnil oponentní posudky ("to přece půjde opravit"), odpor aktivistů ("neberte nám náš most") a prudký odpor ochránců ("pod mostem žije ... ???") - takže by to trvalo spíš roky.
Možná, že to v Drážďanech schválně odpálili dřív, než se proti tomu stačil zformovat odpor 😉
Může být, ale bezpečnost a jiné, děkuji nechci, ani zadarmo, nyní jsem jel z Basileje do Prahy, spotřeba pod 5,4 l/100 km, průměr přes 102 km/ hod, 4 x jsem stavěl dost stavenišť atd, ovšem s BMW F-10 . . . .. .
To máte naprostou pravdu. Nádrž vepředu a dva akumulátory po obou stranách opravdu nedělaly dobrý dojem (a pár lidí v Tatře opravdu uhořelo), a spotřeba taky nebyla (z dnešního pohledu) nic moc - "jen" za 9,5 s ní umělo jezdit málo lidí, ale pro mě to byla spíš krásná technická hračka - jakkoliv jsem si při pokusech o nastartování klikou "strhl pajšl" 🤪
Možná jste jen nebyl dost manuálně zručný a nebo se vám příliš do renovace nechtělo(holt nemá na to každý)!Jinak,jak nevleze do vrat,co je to za kecy?Že tehda nebylo kde?Kdo chce,místo si najde.A tenkrát,tak snad parametry vozidla(TTD)mel nastudované každý před nákupem vozidla,když bylo vše na čekačku.Tímto oblbujte tak dnešní puberťáky, já jsem ročník 78 a bavíte mě😃
To zní jako od Timura a jeho party. Viděl jste to auto někdy i zevnitř? Pod sedačkami? Vím co umím a vím i to, na co už nestačím - neměl jsem k dispozici půl fabriky 😜
Auta jezdila , i když měla jen 4 rychlosti . Asi se musím litovat , jaký jsem měl hrozný život , s takovým autem .
Mě v kupátkovém Passatu při 150 začala odskakovat kladívka v rozdělovači. Fungovalo to jako omezovač. Těch 150 ale uměl rychle - až když jsem ho vezl do šrotu mě přítomný technik upozornil, že místo std. 75 ps motoru tam je 120 ps motor 😂
jaky je rozdil mezi .... sedmistupňovou manuální převodovku za šestistupňovou manuální skříň.... krome toho ze ta 6ti stupnova bude muset mit delsi prevody a bude se vic tocit, kdyz obe jsou manualni?
Nic, co by budoucí majitelé mohli zjistit. Buď to monstrum vůbec neopustí garáž, nebo se řidič (nebo automat) neodváží zařadit další rychlost - dávno před tím už budou v příkopu.
Svědčí to o tom že kalkulaci rekonstrukce dělalo trdlo nebo v tom je zase zlodejina. Jak by se těm co jsou v této rekonstrukci zainteresovaní libylo kdyby firma která opravu provádí jim třeba stavěla dům. Rozpočet by byl cca 6 milionů a když by se blížil konec zhotovení tak by se cena zvedla na 18 milionů. Jsou jen dvě možnosti. Buď to projektují blbci a nebo zloději. Třetí možnost neexistuje
Všechna čest architektovi a tehdejším stavbařům za to, že tento most vydržel nečekané zatížení a tak dlouho bez opravy.
Tak do „nebezpečné jízdy“ určitě spadá nedodržování bezpečné vzdálenosti (tzv. lepiči) a nevěnování se řízení (ve většině případů čučení do mobilu), takže za mě nebezpečná jízda.
Mě se zdá, že tento "výzkum" přesně kopíruje statistiky příčin dopravních nehod a vůbec nezohledňuje skutečné situace na českých silnicích.
Já mám např. velmi špatnou zkušenost se "závodníky": Se svojí Mx5 nejezdím příliš pomalu (s otevřenou střechou je to příjemné cca. do 100 km/h - proto ani nejezdím po dálnicích), ale dovedou mě vytočit "závodníci", kteří si za každou cenu chtějí "změřit síly" a zkoušejí předjíždět za každou cenu (i tam, kde to nejde) jen aby mi to "vytmavili". Svoje "závodnické roky" mám dávno za sebou, takže radši přibrzdím a klidím se stranou, ale když (skoro) při každé jízdě přijde situace, kdy musím půlkou kola z asfaltu (a přitom si zbytečně ošoupávám brzdové destičky) mi prostě vadí.
38
Sledujících
0
Sleduje
38
Sledujících
0
Sleduje
A on něco udělal? A že jsem si nevšimla...zatím pohnojil všechno, na co sáhl!
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Velí mávací družině 😏