a co myslíte - jsou v Ikea ceny vyšší nebo nižší nebo stejné jako v Německu a Rakousku? A co myslíte, jsou tady platy vyšší nebo nižší nebo stejné jako v Německu a Rakousku? A co myslíte, co by udělali Němci a Rakušani, kdyby jim ze dne na den zvedli ceny tak, aby odpovídaly poměru cena/plat u nás?
Pro tohle jsme si před pětadvaceti lety na pokyn ODS opasky neutahovali a třicetiprocentní propad daný inflací není legrace. Klaus - ano, z ODS - sliboval, že budem v roce 2025 na úrovni Rakouska.
Srovnejte se Slovenskem, ať víte do čeho s Hrabošem jdete...
a co myslíte - jsou v Ikea ceny vyšší nebo nižší nebo stejné jako v Německu a Rakousku? A co myslíte, jsou tady platy vyšší nebo nižší nebo stejné jako v Německu a Rakousku? A co myslíte, co by udělali Němci a Rakušani, kdyby jim ze dne na den zvedli ceny tak, aby odpovídaly poměru cena/plat u nás?
Pro tohle jsme si před pětadvaceti lety na pokyn ODS opasky neutahovali a třicetiprocentní propad daný inflací není legrace. Klaus - ano, z ODS - sliboval, že budem v roce 2025 na úrovni Rakouska.
Že jsou naši JZ sousedé na tom lépe, není asi chyba ODS nebo Hrabišova gangu.
Na Slovensku mají rozdíl mezi příjmy a cenami mnohem horší. V Kauflandu Žilina bych brečel. I tak tam důchodci volili Fica...
Btw pusťte si toto Odkaz
No, i to je naše minulost. Ale volbu stávajících neschopů to nijak neospravedlňuje.
Této vládě se určitě v amaterismu nemůže nikdo jiný vyrovnat. To je můj naprosto jasný názor a uvidíme, jak to vidí voliči i když o nás budou rozhodovat voliči, kteří tu nežijí, neplatí daně a neumí ani česky.
Ti poslední (neplatí daně a neumí ani česky) nejenom že tu volí, ale dokonce tu i úspěšně kandidují...
Mezi Ceskem a Slovenskem je uzavrena bilateralni dohoda o preprave osob a neni nijak omezena. Takze klidne pro vas může prijet taxík z Prahy a opacne, ( sice uz tam zadny neni, pouze hotelove limuzíny a Uber, Liftago, Bolt aplikace, vsechna stanoviste, vcetne letiste byla zrusena) . Dokonce i z Brna 🙂 ale ani slovensky, ci cesky dopravce nemuze bez mezinarodni licence přijet napriklad do Vidne na letiste a poskytovat tam sluzbu. V tomhle pripade může jen jako okruzni jizdu, nebo výlet, kde start a cil je ve stejnem státě pro kterou vlastní licenci. Rakušaci a Nemci jsou nekompromisni, pokuta na miste 10 000 eur az zabaveni vozu za prepravu bez licence platne na jejich území
V nákladní dopravě se to jmenuje kabotáž. U taxíků nevím, ale zní to logicky.
Nicméně před rokem mě vezl bosenský taxík z letiště HR Dubrovník do BiH. A asi legálně.
Bratislava je asi jediné hl.město, co leží přímo na státní hranici, dokonce hned 2 dalších států. Takže je normální zvýšená koncentrace zahraničních RZ, i u taxíků nebo klidně i MHD busů. A mimochodem, mají mezinárodní MHD linku busu z Blavy do Rajky HU. A taxíky najednou vadí.
V Aachen-Cáchy jsem běžně viděl linkové i MHD busy s NL a B registracemi. Taxíky jsem nesledoval. Někdo by měl Fickovovi vysvětlit principy jednotného trhu EU.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč je na těch pár úsecích 3+3 pruhy nejvolnější skoro vždycky ten pravý? PČR spíte??? Kolik jste řešili přestupků tohoto typu? Vidím pravidelně, nájezd na D1 v Mirošovicích z 3/I, hned se cpou do středního pruhu, i když je pravý volný. Aspoň že KMD profici to vědí,a naopak od Brna hned jedou do pravého.