Pokud je ve verzi Plug-in Hybrid
Dáva možnost volby
Když mám čas a kde Nabíjim. Když není kde a čas nabíjet . Spaluji
V některých zemích si můžete vybrat jestli chcete Full Hybrid Bez možnosti externího nabijení nebo Plug-in Hybrid
V ČR jen druhá možnost
Plug-in Hybrid je vhodnějši pro tahání přívěsu než BEV elektromobil
Odkaz +
V minulosti VW stejně jako jiné Automobilové značky které to tak dělají doposud.
Skládal na jedné montažní lince Jak klasické spalovaky tak elektromobily. Podle momentální poptávky .
Tak PROČ Takto radikální změna Jen jeden typ pohonu který Přinaši velké problémy v připadě neúspěchu.
Několik zástupců automobilek prohlásilo Budeme vyrábět spalovací motory dokud bude poptávka nebo nám to "zakážou"
Budoucnost Je v mixu Pohonu Paliv
Sázet jen na jeden Pohon jedno Palivo je NESMYSL.
EU podporuje Granty současně Jak elektromobily tak Vodík.
Prodeje elektromobilů se propadly . Naproti tomu prodeje vodíkových osobních automobilů se doslova zastavily.
Pokud někdo neprodáva Tak to musí financovat z jiných zdrojů a ty zdroje budou jinde chybět .
Průkopníci Byli "první" Přesto v současnosti nic dostupného nevyrábí .
Vodíkový GM Electrovan, USA 1966
Vodíkový Mercedes-Benz Necar 1, Německo 1994
Mercedes opakovaně posouval termín uvedení do prodeje ...
Honda FCX Clarity Byla na trhu dřive než Mirai
V Evropě se neprodávala, v USA byla k mání pouze na leasing, v srpnu 2021 přestala sjíždět z výrobních linek. Ještě v roce 2022 probíhaly pronájmy vyrobených vozidel a pak se výroba aut značky Honda s palivovými články opět uzavřela. Nebude to poprvé, mezi ukončením první generace Hondy FCX Clarity, která byla vůbec prvním komerčně dostupným vodíkovým automobilem, a náběhem druhé, si automobilka vzala dvouletý timeout.
Jak zaznělo v jednom rozhovoru Vodik se bude montovat
Jen do velkých premiových modelů
1 Vodíkový pohonný systém je stále drahý
Jen v premiovém segmentu jsou zakaznici ochotni si připlatit
2 Vodikový Palivový systém potřebuje ochranný ram Proto velké vozy
Plug-in Hybrid dáva možnost Volby Pohonu / Paliva
Nazor jsou "3" Typy Plug-in Hybridů
Při jízdě z vybitým akumulátorem Jen na spalovací motor Vysoka spotřeba paliva. Při konstrukci se vycházelo z faktu, že je před každou jizdou trakční akumulátor nabijen do maxima .
(Opel Ampera , BMW i3... )
Při konstrukci se snazili snížit spotřebu paliva Zachovat vysoký výkon pohonné jednotky při současném snížení emisí výfukových plynů.
(Mercedes, BMW , Porsche...)
Tato pohonná jednotka konstrukčně vychází z Full Hybridu kdy zvýšením kapacity trakčního akumulátoru a doplněním o možnost externího nabíjení vzniknul Plug-in Hybrid
(Toyota Prius...)
Plug-in Hybrid může být mnohem lepší alternativa na tahání přívěsu než BEV elektromobil u kterého se skokově zvýší spotřeba
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je obchodni taktika řetězců .
ČESKÁ ŘIŠE SLEV
Nejprve se zboži v obdobi kdy není Sezona na 1 měsíc Skokově zdraží
aby se mohla vytvořit Šokující sleva
Nakonec se skokově slevní aby mohli legalně deklarovat slevu
Odkaz 1
Odkaz 2