Tedy větší spotřeba nafty a to se vyplatí.
Bude to na úkor nosnosti .
Odkaz +
Na železnici Naftové Hybridní posunovací lokomotivy
Vykazují až 50% ůsporu paliva
Škoda že jsi nepřečtl další moje odpovědi. Aby to bylo ekologické, tak to musí být nabité. Jinak je to čistě spalovák s baterii. Třeba jako na slovensku policisté. Odkaz 1
70 km? Tolik? A co teprve tanky na elektrický pohon! To bude teprve něco! To se Rusáci podělají strachy!
„Technologický demonstrátor AbramsX se vyznačuje sníženou hmotností pro lepší mobilitu a přepravitelnost a poskytuje stejný taktický dosah jako M1A2 Abrams, ale s o 50 % nižší spotřebou paliva,“ uvádí tisková zpráva General Dynamic Land Systems. "Hybridní pohonný systém AbramsX podporuje strategie americké armády v oblasti tichou mobilitu."
Taková propaganda se vedla i ve volbách v USA. Kde podle všech jasně vedla Kamala a Trumpeťák neměl sebemenší šanci! Všichni vidíme jak to dopadlo.
Já jen vím,že F-35 nesmí lítat více než Mach 1.Pak z něj odpadává potah trupu a křídel,který má způsobovat tu údajnou neviditelnost.No a sem tam jim ta F-35 spadne. Vše jsou to ověřitelné informace.
Tak bych se Suchojům zase tak nevysmíval. Strejček Áda by vám o tom mohl vyprávět...
Indové ukončili spolupraci
Podle indické strany ale PAK-FA není tak neviditelný, jak by měl být letoun páté generace a vyčítají i špatnou avioniku a senzorové systémy.
Lopatky motorů u Su-57 nejsou nijak kryty ani schovány, jako u stealth stíhaček F-22, F-35 nebo dokonce i F/A-18E/F Super Hornet. Lopatky motorů jsou přitom zdrojem masivního radarového podpisu každého letadla.
Nedávno som sa rozprával s jedným človekom ohľadom auta na vodík. V celej ČR sú iba tri čerpačky kde sa dá natankovať vodík. Jedna v Ostrave,druhá v Prahe a tú tretiu si nepamätám. Čo sa týka životnosti. Tlakové nádoby asi 10 rokov. Palivové články asi 20 rokov. Zatiaľ je to všetko na začiatku.
H2 Stations Map
Vodík by mohl být palivem budoucnosti, kdyby neexistovala lobby lithiových ekoteroristů a vývoj elektroautomobilů.
Psal se rok 1966 GM vodiková dodavka
Vodik palivo budoucnosti
Odkaz +
96 % veškerého vyrobeného vodíku v současnosti pochází z fosilních paliv. Pouze 4 % se vyrábí pomocí elektrolýzy vody. Tento poměr by se ale měl v následujícím desetiletí měnit ve prospěch bezemisní výroby právě pomocí výše zmíněné elektrolýzy vody.
Vodík by mohl být palivem budoucnosti, kdyby neexistovala lobby lithiových ekoteroristů a vývoj elektroautomobilů.
NECAR 1 (1994 ) Mercedes vyvijí vodikový pohon desitky let
Na vývoj vodikového pohonu čerpali granty od Spolkové vlády
Mercedes patří k nejstarším zastáncům vodíkového pohonu. První prototyp postavil už v roce 1994, a přestože vývoj technologie střídal různá období aktivity a klidu, v zásadě pokračoval dosud. Jeho posledním plodem byla asi tisícikusová série modelu Mercedes-Benz GLC F-Cell z let 2018 a 2019.24. 4. 2020
Vodík by mohl být palivem budoucnosti, kdyby neexistovala lobby lithiových ekoteroristů a vývoj elektroautomobilů.
EU podporuje granty současně jak elektromobily Tak vodik i Přes štědrou podporu se do vodiku investoři nehrnou.
Město dostalo na vodíkové autobusy milionové dotace. I tak byly moc drahé
Musel by se dotovat i drahý provoz
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Vidíte je dost modelů které bych si vybral. Ale sehnat v dobrém stavu nezhuntovanou 3 MPS 2.3 DISI Turbo se téměř nedá a kdo se o ni stará tak nemá důvod prodávat.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Trápení Mazdy
Odkaz