Jel jsem kolem Opatovické elektrárny a koukal na výfuk elektromobilú. Tuto metodu beru jako nej. Než lítat s káblem a čekat. Až to tady bude možná nad el.autem budu uvažovat.
Po roce 1989 byly teplarny které jen vytápěly města ( nevyráběly současně el. energii ) nuceny přejít na na kogeneraci Odkaz 1 nebo byly nahrazeny jinými zdroji .
Tepla spotřebujeme dvakrát víc než elektřiny.
Dle Teplárenského sdružení České republiky pokrývá KVET téměř 2/3 dodávek tepla v soustavách centrálního zásobování teplem.
Čím budou zdroje na uhlí které současně vyraběji elenergii a teplo Nahrazeny ? Odkaz 2
Plynovýmí turbímami a kde vezmeme palivo pro tyto
energetické zrdoje?
Některé města připravovala decentralizovanou výrobu el. energie a tepla . Projekty byly pozastaveny po vypuknutí konfliktu na Ukrajině.
My, kteří jsme zažili G.Havla a Fr. Stastneho vítězit na evropských okruzích
i doma v konkurenci se známými značkami.
Mnozí měli Jawu doma, dnes by vám
řekli zda byla dobrá nebo ne . A od Itálie
Bych čekal investici a modernizaci.
Sprostě se zbavili konkurenční firmy.
A poplijte klidně vše. Z mnohého žijeme
35 let. To co se postavilo od r. 1989 toho
je minimum. Spíše kdeco zbankrotovalo
a zmizelo.
Kéž by jste měl pravdu
Každý rok je "zabetonováno" stovky hektarů zemědělské půdy
Česko postavilo za peníze z EU téměř 1500 km silnic a železnic. Na dopravu dostalo přes 300 miliard ( Před 30 lety stát evidoval 336 kilometrů dálnic). Nejde ale jen o nově postavené cesty, část dálnic vznikla překvalifikací ze silnic první třídy. Železnice se spíše modernizovaly. Úpadek pak zaznamenala vodní doprava. Vyplývá to ze statistik ministerstva dopravy. Mnohonásobně se také zvýšila hustota dopravy.
Máte pořád jen vlhké sny. Na tu fabriku zapomeňte. Patřila ke stříbru, privatizovali ji Italové,Cagiva. A ti ji poslali do kopru.
Jako spousta jiných firem, které zmizely a vyráběly levné a kvalitní věci. Průmyslové Česko je už minulostí. Mirime do průmyslové ho zapomnění. Jak říkala paní Marie: my jsme vyráběli od špendlíku po lokomotivy.
Kvalitně a levně. A měla pravdu.
To nebyla Jawa ale ČZ_ta
A ani nevite kolik se to v ČR vyrabí, ale "nikde" se o to nepíše
převážně jsou vlastněny nadnárodními korporacemi .
Ten klavír se vyrovná ceně toho bytu. Už nejen byty, ale i klavíry jsou nehorázně drahé. Za byty mohou developeri, za klavíry jejich výrobci. Hnát to všechno svinskym krokem.
Nesouhlas. Tady se řeši to že Klavír ve špičkové kvalitě je pro hudebni školu apsolutně zbytečny.
To je stejné jako kdyby v autoškole pořidili luxusní limuzínu pro výuku řidiču s argumentem
Oni pak budou lépe řidit v ostrem provozu
Firma s typickým moderním vedením odtrženého od reality žijícím ve zlaté bublině kdy jediným kritériem je momentální zisk. Teď s údivem zjišťují, že zlatá éra už dávno skončila. Lidé už prostě nechtějí utrácet peníze, kterých mají stále méně, za nekvalitní motorky. Navíc od firmy co reaguje arogantně na reklamace a požadavky na nápravu.
Tak jsme se dočkali...35 let po revoluci ,ale dočkali..🤜🏻🤛🏻🙂
"Po žních" Tak trochu zaspali
Ale šikovný ůčetní si vždycky najde cestu jak potřebné finance odklonit.
Od roku 2024 je maximální výší daňových odpisů u automobilů, která je stanovena na 2 000 000 Kč. Odpisy z částky, která tuto hranici přesáhne, tak nejsou daňově uznatelné.19. 6. 2024
EV 1 ( GM ) Odkaz
Neměl umístěný trakční akumulátor pod podlahou ale ve středovem tunelu a před zadní nápravou
(info pod ikonou ELCARS>GM General Motors ) Odkaz
Podobné řešení GM použit u PHEV Chevrolet Volt (Opel Ampera)
Oproti EV 1 kde byly nejprve trakční olověné požději Ni-Mh měl Už trakční Li-ion
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Skončí jako jiná společnost pod Indickými investory, kde to na začátku vypadalo podle schvalovacích orgánů. Vše OK ?
Odkaz 1
Odkaz