Tak nám pak napište, jak vaše hledání pojišťovny bez karenční lhůty dopadlo. 🙂
Dobrý názor. Nicméně mi připomíná situaci z doby potravinové superinflace cca rok až dva zpatky. Vejce byla za skoro 8kc/ks. Říkal jsem, tak je nekupujte. Reakce byla "no ty jsi blázen, a co budeme jist?" Rikam tak asi něco jiného. Odpověď "hodně štěstí s hledáním náhrady za vejce". Oni nasi lidi časem pochopí jal funguje ruka trhu. V Německu to pochopili dávno. Proto je tam úplně jiná kupní síla.......Takže, v reakci na vás příspěvek říkám, máte pravdu nenajdete. Ale když se všichni zvednou a odejdou od zminene pojistovny a tohle uvedou jako důvod, navíc ten jejich arogantní vyrok "nechť je to všem ponaučením" je legendarni, budou muset změnit politiku. I když odejdu jinam, kde jsou stejné podmínky. Třeba to bude nakonec i levnější. Lepší než nedělat nic
Tak to vezmeme z pohledu pojišťovny lidi zjistí že mají být povodně a najednou si všichni začnou pojišťovat baráky... Tak hold se nějak brání proti spekulantům... Kteří chtějí ušetřit 2-3 tis ročně za majetek v milionech.. Myslím že rodina měla dost času na pojištění..
Tak to vezmeme z pohledu platiciho pojistníka. Pojistovna žádá úhradu pojistného i za dobu "karence" nebo ne? Čili, jestli bylo uhrazeno pojistné, jednoznačně má ručit. Pokud se jí cokoliv nezdá (začalo pršet více než je obvykle, či jsou prognózy vývoje směru golfského proudu nepříznivé) a má podezření na spekulaci, může stejně jako i druhá strana k navrhovane pojistné smlouvě nepristoupit. Prostě a jednoduše pojistku odmítnout ještě před jejím uzavřením. Institut "karencni lhuty" je výhodný pouze pro pojišťovnu. Zde bych viděl jednoznačně návrh na přešetření, zdali je taková právní klička vůbec v demokratickém právním státě přípustná
Vůbec se nebojte staršího auta, hlavně neberte z Evropy. Jetého Ioniqa koupíte 300+ tisíc a bude to super auto. Je správný čas začít. Ioniq má navíc 28 kWh baterku a je velmi efektivní, takže přírodě určitě neuškodí tolik, co jakýkoliv spalovák.
A kde má ta v akumulátoru uložená elektřina puvod? 😀 kde se asi vzala? Jo ze zasuvky 😆
Díky za tento článek. Český národ elektromobilitě křivdí, protože jeho vzdělání z velkého procenta nedovoluje vůbec elektromobilitu pochopit. U nás doma jezdíme elektromobily devátým rokem a světě div se, zatím tu nebyla žádná výměna baterií za milion, žádný výbuch, žádný požár, naopak jsme už žádné spalovací auto nikdy nekoupili, protože by to byl pro nás návrat do minulosti.
Autoforum je bezpochyby dezinformační server a jeho konzumenti jsou podprůměrně inteligentní osoby, které uvěří všemu, co tam píší.
Je dobře, že jeho hříchy konečně někdo ověřil a zveřejnil.
Povědomí veřejnosti o elektromobilitě je tristní, lidé se diví i tomu, že auto jde nabíjet z normální zásuvky. Pak se nelze divit, že věří, že baterka váží tunu.
U vás doma se jezdí devátým rokem, a zatim jste nezaznamenal zadny zasadni problem, atd atd...k tomu vám gratuluji, nicméně se obávám že jako jednotlivec prispivate k celkové statistice asi tolik jako když si ulevím do moře. Čili tento argument není příliš smerodatny. Za druhé, o podprůměrné inteligenci konzumentu autofora, ačkoliv toto fórum je pro me nove, bych pomlcel. Také jistě neznáte realny vzdelanostni průměr jeho čtenářů. Víte ona elektromobilita, až se vyřeší problemy s drahými, těžkými, dlouho nabijenymi akumulátory s omezenou kapacitou, a vyřeší problémy s nedostatkem nerostných surovin potřebných k jeho výrobě, tak dále budeme řešit problém kde vzít elektrickou energii. Bude potřeba vybudovat nové elektrárny, posílit rozvodnou sit, vybudovat vyrovnávací stanice na každém větším sídlišti a to vše s sebou ponese obrovské, šílené financni náklady. Mate predstavu jak drahe to bude? Kdo to zaplatí? My všichni, drobní odběratele. Dan za elektromobilitu bude obrovská.
Kterou firmu máte na mysli. z článku není jasné, zda je viníkem strojvedoucí ČD nebo výpravčí(dispečer) SŽ
Ano. To je velmi dobrá otázka. Stalo by se to, kdyby trať, po které jezdí vlaky supercity, čili nejvyšší úroveň zeleznicni dopravy osob v CR, byla vybavena etcs? Nakonec je vcelku jedno, kdo je na vine, SZ, CD nebo MD. Výsledkem je, že úroveň bezpečnosti tuzemske zeleznicni dopravy je krajne zoufalá. Řešení? Rapidne snížit pocet provozovanych trati, ušetřené prostředky investovat do rozvoje stávajících.
Pakliže se milovymi kroky blížíme k neufinancovatelnosti státního rozpočtu, nemáme příliš prostoru ke zvyšování daňové zátěže a populace stárne, není na čase zacit konecne přemýšlet mj. take v dlouhodobých časových horizontech a nasměrovat kormidlo národního hospodářství směrem k ekonomice založené na vyšší přidané hodnotě produktu vyrobených v CR? Investovat do state of the art technologií, vzdělanosti a postupne se preorientovat z levné dilny západu na technologickou velmoc v oborech, kde know how drží naše vysoké školy. Výzva, kterou před nás staví budoucnost nemá řešení v jedné univerzální strategii, ale v koncepci mnoha promyslenych přístupu, které budou mit vzajemny synergicky efekt
Co na to jít obráceně? Zlevnit elektroauta tak, aby byla cenově bezkonkurenční? Jinak člen strany zelených opět nezklamal, zatím na co sáhli to podělali :(
To s sebou nese předpoklad dostupných a efektivních akumulátoru, které zatím nebyly vynalezeny 😄. Stejně tak dramatické upravy energetické sítě a vystavby novych elektráren, což je z krátkodobého hlediska ekonomický nesmysl. Bylo by to tak drahé, že bychom to nezaplatili. Možná tak postupně v horizontu 30-50 let.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nepopisujete narcise ale závislou osobnost
1 odpověď