Pracuji ve vedoucí pozici řadu let, bezprostředně po nástupu jsem při seznamování se s prostory pracoviště a s některými zaměstnanci objevil ve dvou kancelářích psa. Okamžitě jsem v celé instituci (cca 450 zaměstnanců) vyhlásil absolutní zákaz pobytu jakýchkoli zvířat s výjimkou vodících či asistenčních psů. Je tomu již 15 let - je klid, čisto, žádné obtěžování ze strany psů, žádné trapné šišlání jejich majitelů, žádné nepovolené pauzy na "venčení". Nemohu si stžezovat ani na odchody ani na nezájem o práci ze strany uchazečů. Ano, roli částečně hraje fakt, že psy (ani jiná zvířata) nemám rád, ale silnější je obecný imperativ: Pes na pracoviště nepatří, podobně jako tam nepatří jakýkoli jiný mazlíček, alkohol či návykové látky.
Díky za vtipný a moudrý článek. Osobně psy nesnáším, takže jejich blízkost nevyhledávám, nicméně jastě více nesnáším jejich majitele, kteří mají pocit, že když oni své psy milují, musí tak činit každý a že kontakt s jejich psem musí každého povnést a obohacovat. Léta mne naučila reagovat na jejich pobídku "nebojte se ho, on nic nedělá" replikou "já se nebojím, ale štítím se ho" a následně se bavit jejich rozhořčením 🙂. Věcně - řešením je výraznější navýšení poplatků - pro Prahu bych s výjimkou vodících a asistenčních šel na 25 000 bez úlev pro důchodce, omezení pohybu psů mimo k tomu určené plochy (tedy vodítka) a tvrdé pokuty pro majitele psů bez vodítka/košíku v MHD.
SMARTWINGS je dle mého názoru a na zákaldě mých zkušeností nespolehlivá nekvalitní společnost s arogantním peronálem. Ti, kdo její služby využívají, s enemohou divit, že služby nejsou kvalitní. Letěli jsme z Prahy do tel Avivu přes Vídeň s Austrian včera s odletem 8,30 z Prahy, odlet byl na minutu přesně, ve Vídni stihli zavazadla přesunout na letadlo do Tel Avivu během 45 min intervalu a do Tel Avivu jsme doletěli an čas. To ovšem není lowcost, ale standardní a kvalitní Lufthansa group.
Tahle lidovecká šílenost si nic jiného, než zrušení nezaslouží. O svatcích pracuje řada zaměstnanců služeb - např. zaměstnanci restaurací, zdravotníci, divadla, kina apod. Obchody mají jediný účel existence - tedy uspokojení potřeb zákazníka a pokud ten (jako třeba já) chce nakupovat v neděli či o svátcích, přináší tam peníze a má právo nakupovat. Argumentovat v nejateističtejší zemi evropy Rakouskem či Bavorskem je farizejské. Francie, Británie, USA, dokonce i Itálie mají otevřeno denně.
Stálo yb za to identifikovat tu lékařku, jsme rád, že vše dobře dopadlo, ale děláte podobnou chyby, jako řada dalších rodičů - dokud lékaři jasně neuvidí, že jsou s nimi pacienti enspokojeni a - ve vašem případně - e proto odregistrují, nic se enstane. Uvědomtě si, že lékařka jen za fakt, že má vašeho syna registrovaného dostává měsíčně nemalou platbu od pojišťovny a to bez ohledu an to, dza syn je nemocný, či není.
Optimismus článku nesdílím - absurdní nastavení systému na pražském letišti, kdy nelze - tak jako ve všech standardních evropských zemích - vyjít z letiště, nastoupit do taxi ve frontě připravených vozidel a pak zaplatit v hotovosti či kartou, ale systém vás nutí komunikovat s komplikovanou aplikací na v kiosku a zaplatit dopředu, načež čekáte na vůz, který odněkud jede - NENÍ bezprostředně k dispozici. Navíc musíte dát k dispozicic svůj mail/telefonní číslo. Totot není žádné vylepšení, ale buzerace a snížení kvality v důsledku čekání (někdy i kolem 30 minut). Já ososbně řeším tak, že si po vyzvednutí zavazadel obejdnám spolehlivé AAA taxi. Přijede k odletové hale, většinou max do 5 min, nikdo po mně nechce kontaktní údaje a platím civilizovaně po příjezdu. V situaci, kterou pražské letište nastavilo, je logické, že byznys černých taxikářů vzkvétá. To je ale obvyklé i jinde, cestující není malé dítě a odpovídá za svá rozhodnutí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Správně !