V tom nevidím žádné zjednodušení. Naopak. Služeb, do kterých musím zadat přístup k účtu, chci mít co možná nejméně. Větším přínosem by bylo skenování mobilem, při kterém by nebylo potřeba zboží překládat a umístění cenocek pod zboží, jak je obvyklé. Úplně nejlepším zlepšením obchodu Lidl by ovšem bylo, kdyby reklamou propagované akční zboží bylo také v regále.
To může být problém snad jen chronických kverulantů. Zájem všech je přece co možná nejrychlejší odbavení. Jedinou nevýhodou samoobslužných pokladen je nejednotnost. Když se nakupuje ve více obchodech, je potřeba si pamatovat postup zadávání a vážení zboží bez kódu a ukládání namarkovaného zboží. Některé pokladny mají na odkládací ploše váhu, některé ne. Nakupuji v sedmi supermarketech a v každém je to jinak. Myslím, že to mnoho zákazníků odrazuje od samoobslužných pokladen.
S tím mohou mít problém jen chroničtí kverulanté. V zákaznických kartách a aplikacích nevidím žádný problém. Karta jednoho obchodu mě neomezuje v nákupu jinde. Momentálně jich mám sedm. Některé aplikace jsou kromě slev výhodné také tím, že umožňují rychlejší odbavení na samoobslužné pokladně. To, že obchody o mně vědí, kde jsem koupil chleba, kde brambory a kde sejra, je mi naprosto lhostejné. Za téměř čtvrt století, co tyto karty u nás jsou, jsem nezaznamenal sebemenší osobní problém.
To je těžko pochopitelná strategie. LIdl má pěkné, prostorné prodejny s velkými parkovišti, ve kterých prodává podivný výběr cizích, nechutných a drahých potravin. Množství letáků tištěných sytými barvami na lesklém papíře láká na zboží, které téměř nikdy není v regále. Proč raději nezlepší služby v prodejnách, které už má postavené? Jako zákazník jsem tam přestal nakupovat.
Něco jako vánoční stromeček, ze kterého děti dostanou první den pamlsek, dokážu pochopit, přestože to náš zvyk není. Když si ale děti mají přinést samy pro sebe na dvě hodiny takové množství sladkostí, které několikanísobně převyšuje objem jejich žaludků, pak je to obchodní zvrhost, proti které by se měli rodiče ohradit hned na vstupních schůzkách, aby se vyloučilo nedorozumění.
Je to další z nekonečné řady tendenčně psaných článků plných nepřesností. Kritizovaná umakartová jádra byla pokrokem, který umožňoval rychlou výstavbu, která nebyla později překonaná. Článek se vůbec nezmiňuje o tom, že už v té době přes 70% lidí bydlelo ve vlastních rodinných domcích, které byly pro mladé lidi nesrovnatelně dostupnější než v současnosti.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To není žádný problém. Když jdu něco koupit, tak vím, co to obvykle stojí. Matoucí cenovka žádnou škodu nezpůsobí. Mnohem horší je to, když reklamou propagované zboží v akci není v regále a pak musím jet do jiné prodejny. V tom vyniká Lidl.
1 odpověď