Dají odkaz bank které se tváří jako internetové bankovnictví ale vy ťukáte přihlašovací údaje přímo podvodníkovi. Asi se vám nepodaří do banky přihlásit, ale v tu chvíli už podvodník má vaše přihlášení do IB. Je pravda že pokud platím tak musím platbu potvrdit na telefonu. Ale možná to tak každá banka nemá, nebo umí zadat jiné telefonní číslo kam ověření přijde.
To by mě také zajímalo. Neznám číslo předpisu, ale myslím, že ověřování je už pro všechny banky povinné. Kromě toho, že potvrzování pomocí SMS se už téměř nepoužívá, změna telefonu je možná jen potvrzením ze stávajícího. Tipuju to na novinářskou kachnu.
To je zbytečná byrokracie. Zbytečný zákon a zbytečná práce zbytečných úředníků. Když jdu něco koupit, tak přece vím, co to obvykle stojí a kolik za to hodlám zaplatit. Procenta slevy vnímám jen jako reklamu. Za mnohem závažnější přestupek považuju reklamu na akční zboží, které pak není v regále. V této praktice je Lidl na prvním místě ze všech supermarketů.
Proti každému pokroku se najdou kverulanté, nepřizpůsobiví a neschopní se naučit něčemu novému.. Dobrá věc se ale časem ujme. Samoobslužné pokladny se ujaly a často se už před nimi tvoří fronty. Je to pochopitelné. Možnost ukládat zboží přímo do tašky, skenovat mobilem a zaplatit kartou bez překládání je skutečný pokrok, proti kterému jsou námitky kverulantů směšným blábolením.
Nahráváním žák porušil školní řád a otec dostal napomenutí. Tím je věc vyřízená. Chápu to tak, že syn nosil domů nadměrné množství úkolů, nebyl schopný rozlišit, které musí a které nemusí udělat a tak to rodiče chtěli slyšet. Z bulvárního, senzacechtivého článku nevyplývá to nejpodstatnější. Byly nebo nebyly úkoly dobrovolné? Vypadá to na mnoho povyku pro nic.
Divím se, že tento přestupek není častěji a citelně postihován. Na rozdíl od omílaných falešných slev, které nikoho nepoškodí, je toto klamavá reklama, která zákazníkovi způsobuje skutečnou škodu. Když zboží není v regále, je potřeba jet do jiné prodejny. V tomto vysoce vyniká Lidl. Tam není akční zboží téměř nikdy. Naopak za nejspolehlivější považuju Globus, Kaufland a Penny.
Článek velmi dobře popisuje situaci. Nadpis a závěr je však vadný. Podnikové byty nebyly běžné. Byly to byty ve vlastnictví některých podniků, které byly pronajímány vybraným pracovníkům, kteří byli manželé a zpravidla bydleli s dětmi u rodičů. Možnost získání bytu jednotlivcem byla prakticky vyloučená. Dnešní mladí mají mnohem lepší možnosti. Problém mamahotelů není bydlení, ale celospolečenské změny. Dřív byla větší podpora dětí, úplných rodin a manželství. Nyní je větší podpora vzdělání, práce, spotřeby a zábavy.
Žádné takové jediné kliknutí neexistuje. Každá platba na účet, který není označený jako důvěryhodný, se musí potvrdit druhou cestou. Účty jsou zabezpečené tak, že ani získání přihlašovacích údajů nestačí k provedení platby. Divím se, že banky proti takovým novinářským kachnám nezasáhnou. Jestli existuje banka, která nemá účty zabezpečené, tak by měla být zveřejněná.
Cena je věcí nabídky a poptávky. Z bytů se stala investiční komodita. Jiné způsoby investování u nás nemají tradici nebo se neosvědčily. To by samo o sobě nevadilo. Horší je to, že výrazně roste podíl prázdných investičních nemovitostí a to dokonce i v chráněných oblastech. Dochází tak ke zbytečnému zastavování krajiny se všemi důsledky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
První dojem - zbytečně vyhozené peníze. Nový systém není špatný, podstatné zlepšení ale nepřináší. Dlouhé schema bude vždy zkreslené. Ke zlepšení by stačily polepy na sklech u dveří. Černé pozadí má smysl pro úsporu energie displejů. Tady to je módní volovina.