Obecně ruská válka ukázala, že drahé tanky nemají valný význam, když je snadno zničí levný dron.
A drahého pěšího vojáka zničí jedna velmi levná kulka.
Je snadné tímto směrem uvažovat, ale nikam to nevede. Tanky mají, stejně jako jakákoliv jiná technika/vybavení, svůj účel - průlomy, efekt na morálku. Účelem tanku není a nikdy nebylo být nezničitelný, i když si to mnoho lidí myslí.
K cemu tak rychle auto? Kdyz na nase silnice to zakon nedovoli vic jak 130 😁 A tak nizke auto na nase derave silnice, ci prejizdeni retarderu idealni 😁
To je jako se ptát, na co turistický lístek na let do vesmíru, nebo na co koupit obraz za X milionů. Vždyť to nikomu k ničemu nepomůže, a dalo by se to použít na X lepších věcí.
Jakkoliv je ta otázka na pohled korektní, je také nesmyslná. Tato auta jsou spíše na okruhy než na silnice, na silnicích jde spíše jen o luxus a prestiž. Cílem stejně není, abyste mohl 100% toho auta využít. Cílem je vyrobit vůz, který je designem i technologií uměleckýcm dílem, které posouvá hranici lidských možností. Spoustu technologií, které byly vyvinuty pro sportovní vozy, bylo časem zlevněno a přesunuto na vozy užitkové.
Dívejte se na tato auta jako na přepych a umělecké dílo a na technologický pokus. Ne jako na něco, co je "využitelné" nebo "praktické".
Mám Mazdu 3 2016 a nemohu si ji vynachválit. Drží na silnici skvěle, výborně se chová, i na škole smyku po ní instruktor šilhal, že tak ukázkově chovající se podvozek dlouho neviděl. Spotřeba slušná, i když samozřejmě na Priuse to nemá, ale ne každý chce jezdit Priusem, že. Auto vypadá velmi elegantně a na svou cenu vypadá i velmi hezky uvnitř, porovnejte to s podobně drahým Superbem/Octavií alias tvrdý plast všude, a porovnáváte nebe a dudy.
Motor spolehlivý, a co možná měl redaktor zmínit: bez turba. Turbo (hlavně eko turbo) samozřejmě znamená, že auto táhne dobře odspoda, ale také přináší X součástek v motorovém prostoru, které mohou odejít. Tady nic takového nemáte. Takže to je skutečně ten typ auta kterému můžete věřit na dlouhá léta bez závažných oprav, a to s přehledem převáží spotřebu, která je "jen" ucházející. Auta bez turba se také chovají pod plynem na křižovatce/při předjíždění více předvídatelně, což také leckdo ocení.
Slušnou 6 v této generaci seženete pod 600tis ojetou. Není to málo peněz, ale kdo má na auto podobný rozpočet, nemyslím si, že je na trhu moc konkurentů, kteří by se s 6 dali objektivně srovnávat. Jako nové auto za více než milion by si to ale přece jen asi vzal jen velký fanda, nebo blázen. Berte 3-5 let ojeté.
Ano, máte pravdu, tři roky jsem těžce přehnal.ty opouštely linku lidově řečeno už"schnilí".nic proti starší vozům.jsem tak zvaný dojizdeč.,ale mám svou hrdost a také na STK se za své auto nechci stydět.nektere šestky drží pohromadě jen ten plastyzol.
A z kterého roku ta šestka je? Protože pokud vím, Mazdy už tak 10+ let s korozí takový problém nemají. Ten lak je pořád choulostivý, ale není to to, co to bývalo 20 let zpátky, to ani náhodou.
DĚKUJI ZA SDÍLENÍ
Až příběhy majitelů ukazují, jaké dopady má fiasko kvůli zadírajícím se vačkám a následném ředění oleje naftou.
Import Mazdy natahal do ČR a SK auta určena do šrotu a vesele to tady prodával! Pochopitelně záruky neřeší!!!!
Co budou prodávat teď? Utopené auta v západní Evropě? Místo toho aby se v tichosti domluvil a v tichosti to vyřešil tak ten šmejd ještě vyhrožuje!!!
Mazdu už ani zadarmo.
DĚKUJI ZA SDÍLENÍ.
Vítejte v nové době. Žumpě EU. V Německu by jim to neprošlo, tak to nacpali do ČR.
PRODEJ MAZD PO ČESKU se státním souhlasem a pod dohledem Ing. Alexejem Kiriakovského (gruzínce?) ředitelem importu Mazda CZ +SK, BYZNYS ZA HRANOU.
Natahal do cz+sk auta, která měla jít do šrotu.
Tady to je jako přes kopírák:
Odkaz 1 ?
Když člověk narazí na šmejdy tak nemá jistotu ani u nového auta!!!
Odhaduji to tak na cca 4.000 podvedených!!! To vyvolalo ale další lavinu podvodů. Většina těch podvedených se v tichosti aut zbavila prostřednictvím autobaza
To ředění oleje naftou se dělá v benzínovém autě docela blbě, pane Vlcek.
S tou spotřebou jde to auto do kopru.Mazda3 ještě žíznivější.Takže o ničem.
Mazda 3 ještě žíznivější? Tak to nevím, jak jezdíte. Mám Mazdu 3 z r 2016 a spotřeba je pod 5.5 na okreskách když jedu podle předpisů a relativně plynule (i tak se ale z vesnic rozjíždím s podřazeným kvaltem, což skutečně eko řidič nedělá). Když jedu (stále ještě dle předpisů) na dálnici, dívám se na spotřebu 7. Jet jako prase (150 a více) na dálnici, nebo s plným autem - OK, to už se dá dostat na 8, potenciálně více. Takže pokud jezdíte konstantně s plným autem a jako naprosté čuně, chápu to "žíznivější", ale jinak je to divné.
Těch 150 km/h je totální blbost, už se totiž tak rychle jezdí dnes. A co se stane, ti stejní co to porušují už dnes si k tomu zase přidají cca těch 30 km/h navíc a ejhle už to máme 180 km/h. Navíc někteří řidiči nejedou ani těch 130 km/h (cca 100-120), rozdíl v rychlosti bude moc velký a bude víc bouraček. Navíc lidi nedodržují bezpečnou vzdálenost, ve 130 se na vás lepí jak teplouš, neumí najíždět na dálnici, klidně přibrzdí už na začátku připojováku a předjíždění taky někdy radost, když se zařadí těsně před vás ve 130.
Až tak bych nepaušalizoval. Rozdíl mezi 130 a 150 je v bezpečnosti i ve spotřebě, a v obou příapdech citelný. Rozdíl mezi 150 a 180, škoda zmiňovat. Většina lidí, co dnes jezdí 140-150 tak jezdí proto, že se pohybují po úsecích, kde se tak bezpečně jet dá, a protože je poctivá 130 ubíjí, protože je na daných úsecích až zbytečně málo. Nemyslím si, že tito lidé najednou začnou skokově jezdit na stejných úsecích 180. Pár výjimek bude, ale podle mě skutečně jen pár. Nedramatizoval bych to.
Mě fascinuje, jak se snaží tento článek vykreslit všechny, kdo s tím mají problém, jako rasisty, a že problém je vlastně v nich, a jedním dechem zmiňuje i např. Cleopatru. Pokud tomuto opravdu věříte, zavíráte kompletně oči nad skutečným problémem.
Představte si, že by někdo natočil film, ve kterém by američané hrdinně osvobodili od nacistů celé území ČSR. To by bylo hezké, co? Jenže ono to tak nebylo. A skutečnost, že to tak nebylo, nás hodila do východního bloku a éry komunismu. Natočit takový film by byla lež, propaganda a přepisování historie. A bylo by zcela legitimní jej odsoudit. Tak proč je podle Vás "rasistické" nebo nelegitimní odsoudit černošku v roli Cleopatry a snahu vykreslit Egypt jako černošský stát, když to tak historicky nebylo, což dokážeme doložit řadou historických pramenů?
Co se týká Víly, tam je to mnohem více nevinné, protože jde jen o pohádku. Pořád ale lidem vadí obecně, když se zásadně mění postavy, které znají z předchozích příběhů. Pokud tu byly desítky adaptací Víly, kde Ariel vypadá +- stejně, najednou ji udělat úplně jinou prostě bude kategoricky lidem vadit, protože ji už dobře znají, ale úplně jinak. Ze stjeného důvodu by lidem vadilo, kdyby Balrog z Pána Prstenů najednou byl bílý kůň, který Froda doveze do Mordoru.
Prohlásit, že lidem tyto věci vadí kategoricky jen z důvodů, že jsou rasisti, a tedy je chyba u nich, je hulvátské, sprosté, bagatelizující a lživé. Samozřejmě, tací se najdou také, ale je to jen část kritiky, kterou tyto filmy zklizují.
Teď je jen otázka, co na tom odejde za 30, 70, 100... tis km, kolik budou stát náhradní díly, jaké na ně budou čekací doby a celkově jejich dostupnost, a celkově, jak moc opravitelné to auto je, aneb zda každá kravina znamená výměnu celého dílu ideálně i s X díly kolem (a ano, vím, že místní auta mívají alespoň některé z těchto problémů velice často také, jen je otázka, o kolik lepší nebo horší v tom bude ta Čína).
Levné auto je Vám nanic, pokud v servise čeká na každý díl týden, a ten díl stojí majlant. Spotřeba také nicmoc, mám atmosférický dvoulitr co žere podstatně méně. Najít někoho, koho baví řídit CVT, také úplně snadné nebude, i když maminkám od rodin to asi bude fuk. Ergonomie je evidentně trochu pochybná, ale zvyknout se dá na leccos. Jak to je s bezpečností? Těžko říct, ale nejspíše také nicmoc.
Pokud se Vám to líbí, kupte si co chcete, ale já bych se neptal, kolik stojí vůz samotný, ale spíše jaké to je takový vůz teď aktuálně u nás vlastnit. Spotřeba a díly jej mohou klidně prodražit a najednou zjistíte, že se Vám ta Čína finančně vlastně až tak nevyplatila.
Nevím, jak se chová vaše auto, ale můj Opel Mokka MY21 automaticky EPB vypne, když se chci rozjet, vpodstatě stejným způsobem, jako bych se rozjížděl z hillholder brzdy. Takže je to vlastně dvojí výhoda, protože nemusím při nasednutí do auta řešit, jestli jsem ručku povolil nebo ne (každýmu z nás se jistě někdy stalo, že něco řešil a zapomněl ručku povolit).
U mě se EPB sama povolí, pokud se pokusím rozjet ve chvíli, kdy je zatažená - ale jen většinou, ne vždy. Nevypozoroval jsem, kdy ano, kdy ne. Občas se mi stane, že auto úspěšně zarve spojkou o zabržděná kola, EPB zůstane zatažená a na desce se rozsvítí, že mám zataženou ručku, a nepohnu se nikam. Takže se se zataženou EPB raději nerozjíždím.
Proč se musí ovladač EPB dlouze držet (dle všeho až do zastavení) a nestačí jen běžně "zatáhnout", už ale autor nevysvětlí... Zatím jsem se do takové krizové situace nedostal, ale co kdyby...
Protože jinak byste neměl jak řešit situaci, kdy za čudl zaberete nechtěně, nebo kdy si brždění v polovině procesu rozmyslíte. Mimo jiné, auta s EPB mají často (pokud ne vždy, ale někdo by mě určitě opravil) systém, kdy EPB automaticky vypnou, pokud se rozjedete. Kdybyste jen zatáhl EPB za jízdy a nic nedržel, tento asistent si bude myslet, že je zatažená při jízdě omylem. Celkově, toto je nouzové řešení, a u nouzových řešení bývá standardem, že se systém ujišťuje, že to myslíte s tou nouzí fakt vážně.
Nikdy jsem nechápal lidi, co hejtují elektronickou parkovací brzdu. Ručku používám jen a pouze pro parkování. Nevidím žádný důvod, proč by klasická ručka měla být lepší.
O této funkci v článku jsem nevěděl, to je docela šikovná funkce.
Já ji třeba nemusím, protože mi chybí při rozjezdech do kopce. Sice tam mám asistent rozjezdu do kopce, jenže jsou chvíle, kdy čekám, že sepne, a on nesepne, a to nechcete udělat, pokud zrovna manévrujete s něčím 5cm od nárazníku. Samozřejmě, to jsou extrémní a hraniční případy, a samozřejmě, jde spíše o pocit - netvrdím, že jsem kvůli tomu auto už Xkrát omlátil, nic se nestalo a nejspíše ani nikdy nestane. Ale pocitově mi to vadí, protože se musím spolehnout, že auto udělá za mě správně něco, co bych normálně udělal vlastní rukou a věděl, že se to děje.
...přesvědčovat o něčem Pávka nemá smysl - je to vládní loutka, která
nemůže jít proti svým chlebodárcům / jen dohodnuté , jakoby opoziční
názory, aby vznikl pocit loajálnosti s lidem - fraška/...
...je tak zatížen MINULOSTÍ, že mu nezbývá než ten vládní trend !!
...holt - VDĚČNOST !!
A co že ještě jednou potřebuje prezident od vlády? Můžete popsat, čím mu "dává chleba" nebo jej "živí"? O co by se bez ní "neobešel"? Nebo jen absolutně tupě papouškujete, co jste někde četl?
Pokud by každý jezdil jak se má a dodržoval předpisy, tak by takové policejní auta na cestách vůbec nebylo třeba. Když je někdo tak vypatlaný, že jezdí jako dobytek a ohrožuje tím ostatní, tak tomu auto zabavit a řidičák zrušit. Je plno arogantních hlupáků, pro které není problém jakoukoliv finanční pokutu zaplatit.
Také je plno lidí, kteří jezdí bezohledně pod rychlostním limitem na okreskách, nebo nejvýše na hraně rychlostního limitu v levém pruhu na dálnici, aniž by plánovali ještě v tomto století se vrátit do pravého pruhu. Pokud někdo jede pod rychlostním limitem, zdržuje a nervuje ostatní, a ti pak mohou dělat chyby, např. předjíždět na nebezpečném a nepřehledném úseku. Ano, kdo jede jako prase jede jako prase, ale je třeba si uvědomit, že sváteční "strejc" co jede na 90ce 70kou je takřka vždy nebezpečnější svému okolí, než někdo, kdo tam jede 110. Nedodržená povolená rychlost, a nebezpečná rychlost, jsou dvě úplně jiné věci.
Proti 8 T-14 které mají rusové v aktivní službě je to slušná síla. 🙂 S těmito elektronikou prošpikovanými tanky je to podobné jako s letectvem. Jeden nejmodernšjí letoun zastane v efektivitě letku zastaralých, protože zkrátka co výstřel to zásah...
T-14 je pořád úplně jiný kalibr, než stará M1A1. Ale válku vážně nevyhrává duel dvou tanků.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ono tohle ještě někoho dokáže šokovat? Jen za poslední rok jsem byl tolikrát svědkem naprosto neuvěřitelně hovádského chování řidičů dodávek a kamionů, že je mi z toho zle. Upřímně si ani nejsem jistý, kolik krizovek jsem měl kvůli osobákům - tak 3x - 4x méně, než kvůli velkým autům řízeným "profíky". Pokud toto policii "šokuje" nebo "překvapuje", pak se už asi nedivím, protože je evidentně moc neřeší.