Pan Sedláček má to, co většině lidí nejen u nás chybí. A i z příspěvků k textu je to patrné. Je to pohled jakoby shora nad věcí /klišé je "out of the box"/. Pohled jak do minulosti, tak do budoucna, pohled mimo to, co se děje zrovna teď a tady na tom našem hnojíčku. Nelze pochopit jeho slova bez širšího chápání všech souvislostí.
Patrné je i to, že i drtivá většina politiků a lidí, kteří mají moc ovlivňovat a měnit tento svět, nemá ani páru o tom, o čem on a jemu podobní hovoří.. Kéž by to bylo jinak..
S tepelným čerpadla to je jako s elektromobily. Všude se dočtete, že o ně není zájem. Tak to ale není. Problémem jsou pořizovací náklady ve spojení s nejistotou délky životnosti a náklady na údržbu. Jen pro představu - náklady na opravy našeho tepelného čerpadla za loňský rok (po 7 letech provozu) nás staly tolik co nový plynový kotel. Tolik o úsporách..
Tak to je naprosto nehorázný argument. Takže za to, že auto nesplňuje emisní limit může kdo - policie, STK, EU nebo kvalita nafty? Znečišťovatel ovzduší a vlastník tohoto vozidla je jasný. A ten je za stav vozidla zodpovědný.
To co se děje na STK je naprosto jiná kauza. A - buďme upřímní.. až začnou na ME měřit poctivě, silnice budou poloprázdné.. Jsem zvědavý komu budeme spílat pak.
Myslím si, že je to dobré řešení pro obě strany. Ale vzhledem k tomu, že to České poště může přinést značnou finanční úsporu a výhodu před konkurencí v prozákaznickém přístupu, pak nechápu tu cenu... Za tu cenu (našel jsem za 20-25 tis.), co ty schránky stojí, je to řešení použitelné snad jen pro někoho, kdo pracuje z domu nebo má doma sídlo podnikání a dá si to do nákladů..
Co to vlastně v dnešní době je stát , politická moc a zajmi oligarchů.
Pokládám si stejnou otázku. Pochopil bych zájmy soukromých vlastníků lesů - jaký je rozdíl mezi tím, když vám jde někdo do lesa na maliny nebo na zahradu na jabka. Ale "stát chrání vlastní zájmy"? Kdo je ten stát? Myslel jsem, že jsme to my občané.. Takže chrání své zájmy před námi?? No jo, asi názor naivního občana..
V ČR žije asi 11 mil. lidí. Polovina je žen. Každá pátá znásilněna, to znamená zhruba milion. Opravdu se mi nechce této informaci věřit. Už s ohledem na to, že je spojována s náklady zdravotních pojišťoven. To mi zavání tendenčním průzkumem.. Pokud se ale informace nemýlí, neměl bych se pak cítit nejistě, že jsem nikdy žádnou ženu neznásilnil, nebo - co ti chlapi kolem mě? Kolik z nich jsou násilníci? Takže..aniž bych tuto informaci zlehčoval, opravdu nevěřím..
a co spotřební daň z benzínu, z alkoholu. Potom DPH ze všeho co důchodce koupí v obchodě, to je málo daní? DPH z nového automobilu atd
Máte naprostou pravdu - je toho skutečně hodně co si důchodce může koupit (a zaplatit daň). Co takhle třeba logika, že to auto nepotřebuje ke každodennímu dojíždění do práce, na rozdíl od mladých lidí, kteří platí stejné daně a ještě se musí o svůj příjem (na rozdíl od důchodu zdaněný) rozdělit s dětmi.
Co tím chci říct? Pokud vy důchodci chcete kritizovat parazity kupující si elektromobily, kritizujte spíše vládu, která jim (legální) čerpání dotací umožnila..
Třeba tím že musí platit dálniční známky které letos dost podraží. Důchodce na ně nemá slevu. Majitel elektroauta dálniční známku platit nemusí. To samé s parkovacími poplatky. Jedna z pobídek na nákup nových elektroaut.
Pokud je Vaše logika v tom, že nákupem dálniční známky hradíte část kupní ceny elektromobilu pro "parazita", tak děkuji za vysvětlení - hodně se mi tím vyjasnilo..
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Moderní žena a moderní muž. Včerejší žena a dnešní žena. Možná i zítřejší žena. Jakmile se někdo začne babrat s definicí mužské a ženské role v partnerství, mám pocit, že o normálním vztahu ví kulový. I když to není jistě pravidlo, je dnes spousta vztahů a manželství, kde role prostě nejsou definovány - pár jsou prostě parťáci, kteří dělají společná rozhodnutí a společně plní všechny nutné úkoly, aby ten život zkrátka zvládli ve dvou líp než každý zvlášť. Vidím v tom jen lidsky férový přístup bez složité filozofie a definic..