Zastanci tykace by si meli o poceradech neco zjistit. Byla to kradez za bileho dne z cezu, kdy v dobe kdy letely ceny elektriny vzhuru, cez urychlil prodej. Tykacovi se tak investice jiz davno vyplatila a vratila. Proc cez prodej podilu urychlil, kdyz bylo evidentni, ze elektrarna bude prosperovat, necht si kazdy odpovi sam 🤷 pokud v tom vidi chapadla tykacovi chobotnice v cezu, tak je na spravne ceste...
Nezapomínejme kdo v tom má dále svůj díl viny. Arogantní realitní kancelář CHIRŠ, která neváhá po poškozených žádat uhrazení statisícových poplatků, přestože je to jejich advokátka, kterou tlačili klientům. Dále advotkátní komory, který byla upozorněna již několik let před prasknutím, že Suková provádí nestandartní operace, ale celé to advokátní komora přikryla s tím, že je vše v pořádku.
V tomto případu se hodně zamlčuje role realitní kanceláře CHIRŠ, která klientům tuto advokátku tlačila. A vrchol všeho je, že po klientech požadují doplacení poplatk za zprostředkování obchodu, protože podle nich byl obchod uzavřen. Tato realitní kancelář nemá ani trochu studu a zy svůj průšvih odmítá byť i jen ty poplatkyodpustit/zrušit (jedná se o řádystatisíců). Tak pro ostatní pozor na realitku CHIRŠ.
Docela koukám, kolik lidí má pocit, že za to může ta zlá EU. Ale ty tržby jim padají především v zahraničí, kde žádné regulace EU neplatí. Prostě o ty spalováky není jinde zájem.
Jiným automobilkám se daří i v EU, takže v tom to asi nebude. Prostě VW má problém s kvalitou a SW a tohle je důsledek. Mimochodem, třeba škodovka jede na plno, tam žádný problém není, takže to fakt asi nebude vůbec o nějakých regulacích Eu, jak si místní dezolé myslí. Prostě jim jen ujel vlak...
12
Sledujících
0
Sleduje
12
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ty mestaci/obecnaci jsou zoufalci. To jsou slozky, ktere by meli zrusit jako prvni.