Hlavně VW neumí EV. Jejich EV modely jsou drahé a technicky ještě donedávna zaostalé. Konkrétně modely ID od VW byly i vzhledově špatné. Škodovka takový problém neměla.
Ano, mají problém s kvalitou a otřesným SW. Ale tady si spoustu lidí myslí, jak za to může Eu, přitom za to může jen VW, kterému ujel vlak.
Z článku:
"Tohle je krize jako hrom. Evropská unie by měla stáhnout drakonické pokuty za emise. Vstupy na výrobu elektrického auta jsou strašně drahé, kdo jede elektrickou vlnu, tak na tom prodělává – a vydělává se jen na tom, že se za elektromobily neplatí pokuty. Přitom není žádná podpora, ani podpora sítí a nabíjecích bodů."
Sebevražedné šílenství EU v podobě GreenDealu začíná nést své otrávené ovoce!
A to je teprve začátek!
Jasně, EV jsou drahá a prodělávají na nich. By mě zajímalo, jak to jen ta Tesla dělá?! A aby nebyly EV moc levné, tak na čínské EV uvalíme 25% daň...
Krize, ktera je způsobena hlavně odboráři a podobnými převlečenými socialisty v EU. To jsou pořád samá práva, kolektivní smlouvy, benefity, nařízení a příkazy, ale když jde do tuhého, vše zablokují a podříznout si pod sebou vlastní větev. Přitom jde jen o návrat k normálu. Před 20 lety prodali zlomek aut v Číně a v rozvojových zemích než před 2 lety. A taky to šlo.
Druhá strana věci jsou nařízení EU, která firmám zakazují vyrábět to, co zákazník chce. Vyházet to všechno. Odboráře, neschopné rudo-zelene politiky a polovinu středního managementu, který mlčel.
CO přesně si myslíte, že lidé chtějí? VW padají hlavně zahraniční trhy, kde nikdo nenutí EV, ale prostě o ty spalováky nemají v zahraničí zájem, tak je válcuje konkurence.
Docela koukám, kolik lidí má pocit, že za to může ta zlá EU. Ale ty tržby jim padají především v zahraničí, kde žádné regulace EU neplatí. Prostě o ty spalováky není jinde zájem.
Jiným automobilkám se daří i v EU, takže v tom to asi nebude. Prostě VW má problém s kvalitou a SW a tohle je důsledek. Mimochodem, třeba škodovka jede na plno, tam žádný problém není, takže to fakt asi nebude vůbec o nějakých regulacích Eu, jak si místní dezolé myslí. Prostě jim jen ujel vlak...
a co takhle neposlechnout vyšinutce z bruselu? a prostě dělat dál co se dělá a vykašlat se na jejich pokuty a euronormy? v tuhle dobu prostě pro ně není místo. zůstat u euro 5, možná 6 a tečka. až na to dozraje čas a technologie(15-20let), může se postoupit dál
VW ztrácí zahraniční trhy (hlavní výpadek tržeb), takže to asi nebude Bruselem. To je právě ten problém, že mimo eu o ty spalováky není zájem...
Rekl bych, pote, co jsem slysel nekolik rozhovoru s vedenim vyvoje Skody Auto, ze "regulace" jsou pro vyvoj vozu problem. Mj. i proto, ze se meni rychleji, nez se adaptace na regulace predchozi stihnou vubec ekonomicky amortizovat.
Ale to je právě ten problém vw. Třeba toyota s tím žádný problém nemá, už dlouho jede samé hybridy. Tesla, která dělá jen EV, v evropě jenom roste. Prostě si zvolili špatnou cestu, ale to není problém regulace, ale automobilek. Navíc tím nijak nevysvětlují propadající se zahraniční trhy (ty tvoří ten hlavní pokles tržeb), tam si klidně mohli dělat staré motory, ale nikdo je v zahraničí nechtěl... Prostě zaspali, tak není potřeba nad nimi břečet. Jestli u nás bude mít tonárny němec nebo číňan je úplně jedno.
Nekvalitni SW, zaspani s EV, jasne, s tim ma VW problem. Ale niceni Nemeckeho prumyslu je i dusledkem politiky (v cele se zelenym ministrem Habeckem) a regulacemi na urovni unie.
Řekl bych, že o regulacích to není. Třeba škodovka jede na plné obrátky a nemá v eu problém (kromě nízké kvality).
Hlavní propad VW je v zahraničí a tam žádné regulace neplatí. Mohli tam klidně prodávat neregulované spalováky, ale není tam o ně zájem.
Prodeje novych spalovaku vadnou, protoze jsou rok od roku zatizena cim dal vyssimi vymyslenymi pokutami "na CO2". To je regulace EU.
Mizerna kvalita napr. ID3 a 4, padajici SW - obojim s Vami samozrejme souhlasim. Proti Cine nam uz ujel vlak. Do ciny mohou nemci exportovat uz jen nejake vlajkove lodi svch automobilek, dokud tam pusobi jako status symbol. Ale uz ne na dlouho. Cinani se jaksi tlaci vpred. V Nemecku vznika skanzen.
O spalovácích to není. Největší propad má vw v zahraničí, tam žádné regulace eu nejsou, takže si tam klidně mohli prodávat neregulované spalováky. Jenže tam o ně není zájem...
Nám může být víceméně jedno, jestli továrny u nás bude vlastnit němec nebo číňan.
Neodklánějte pozornost od poklesu prodejů v EU. A za to Brusel může, protože automobilkám hází klacky pod nohy formou flotilových emisí a dalších kravin, které nemají jediný objektivní důvod pro uvedení do praxe.
Hlavni pokles zisku je diky zahranici 🤷 co se tyka evropy, tak vw na trh valil nekvalitni auta s hroznym sw. Tak neni divu, ze si kolace zacaly ukrajovat dalsi automobilky. V eu maji vsichni stejne podminky, ale tesla roste, cina roste, toyota je v pohode, jen vw ma problemy.jestli to nebude spise tim, ze zaspal.
Tady je ta vaše slavná zelená šilenocideologie se slavnou Leynovou zavřít a hned. Milióny budou bez práce a další se přidají a bude se nejen rabovat ale kriminalita se zvýší o 50%. A navíc dojde i na násilí a k nepokojům a občanské válce a vrátíme se do 19stoleti.
Placate nesmysly. Vw ztrazi hlavne zahranicni trhy. Tam si klidne mohli valit spalovaky, ale prevalcovala je tesla s cinskymi ev 🤷🤷🤷 proste zaspali a ten maji problemy...
Zbavte vsech pravomoci Ursulu a jeji spolek diletantu.Vratte se k zakladum Spolecenstvi uhli a ocele.A zruste to zelene silenstvi a bude lepe.
Prave protoze zaspali v tom zelenem silenstvi, takmaji dost problemy. Zahranicni trhy o ktere ve velkem prichazeji nejsou regulovany jako v eu a presto si tam ani neskrtnou.
Čumák a interiér vozů ID jsou natolik nehezké, že když už někdo touží po EV, sáhne po konkurenci. Zpravidla i ušetří nemalý peníz za více muziky. ID.3 jsem prorokoval chabý zájem kvůli ošklivosti a vysoké ceně. A ti patlalové vytvoří ID.4, 5 i 6 stejně ošklivé včetně téměř identického interiéru. A vůz ID.7 tu bídu jen podtrhl.
Uznávám, že je to příjemné svezení, ale když už za něco utratím 1,5 až 2 miliony, mělo by se mi to i líbit.
Problem nebyl ani tak v designu, ale v poruchovosti a nefunkcnim sw...
14
Sledujících
3
Sleduje
14
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Samozřejmě, že je to o regulacích. Je to dokonce popsané v článku. Za emise jsou drastické pokuty. Auta, která mají dělat zisk, spalováky, a dotovat výrobu EV, jsou pokutována, což sráží marži a výroba EV je ztratná, protože se jich nevyrobí dostatek, aby se ta produkce dala ekonomicky oddělit. Takže řešení je buď udat více EV, nebo skončit úplně, nebo se prostě vzepřít těmto regulacím, které mají samozřejmě i neblahý vliv na cenu a tudíž celou ekonomiku výroby.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ale jim padaji asijske a americke trhy, tam eu emisni povolenky neplati 🤷 a jine automobilky nemaji na eu trhu problem, cim to tedy je? Dokonce i skodovce se dari a jede naplno, je to proste zaspani ze strany vw.