Proč bych měl být duchem slabý. Já už nezavodim, občas si dám malou erzetu abych to rally nezapomel pokud je volno. V dnešní době jim zastavím, oni si vyfotí co chtějí a řeší to odbor dopravy. Jezdím s upraveným autem pouze v noci tak mě nemohou poslat na TK. Na denní provoz mám take sportovní silné auto ale bez větších úprav. Vozím s ním děti a ženu.
Asi mate problem s chapanim textu. Tuningove auto je popis vozu a nikde se nepise, ze to je duvod pronasledovani. Naopak se pise o rychle jedoucich vozech a v jinych zdrojich dokonce o nelegalnich zavodech. Pokud by je tedy nechali zavodit, tak drive nebo pozdeji takova tragedie prijde, takze anarchie neni reseni.
Tak pro tupce jako seš ty. Najdi si na obrázku nejčastější doplňky tuningových vozů popř. požádej někoho, kdo se úpravami zabývá, ať ti je pojmenuje.
Ten tupec bude asi někdo jiný. Tuningové auto je popis vozu a nikde se nepíše nic o tom, že to byl důvod pronásledování. Naopak se tam jasně píše o rychle jedoucích vozech, v jiných zdrojích dokonce o nelegálních závodech.
Ale chápu, že číst a chápat psaný text může bý pro někoho dost problém...
To jsou choboti. Neumí řídit a ještě sedí ve skodovce která je mizerně ovladatelná. Tuningove neboli vyladěné auto má vždy zlepšené jízdní vlastnosti. Mám také upravené auto protože mi sériové nestačí a to se jedná o sportovní značku a ne o skodovackou sra.ku. Doufám že půjdou sedět aby ostatní kolegy z kobry 11 nenapadlo se s někým nahanet. Je mi líto lidského života který vyhasl.
Evidentně jste chudý duchem. Tady je prvotní příčina v tom, že někdo jezdí městem jak blázen a ujíždí policii. Řešením fakt není nechat je to dělat...
Tak jestli to blokovani ve vysocanech je srovnavano s blokovanim na luzinach, tak to rozhodne nebylo cisty. Zrovna luziny uvadet jako nimby efekt, kdyz ten projekt tam ma radu spornych bodu a vubec do okoli nezapada a dokonce puvodni architekt jihozapadniho mesta jasne rekl, ze to do daneho konceptu vubec nepatri. Nehlede na to ze projekt luziny vede do mafianskeho prostredi... 🤷
Velice správně. Aby si ty lehkoživky nemyslely, že když za byt dvakrát zaplatily, mohou jej jen tak beztrestně užívat. To by tak hrálo.
Myslim, že každý, kdo dnes pronese něco o právním státu v souvislosti v souvislosti s touto zemí, může být směle titulován nejrazantnějším stupněm Foltýnovy stupnice tvrdosti.
Akorát, že to tak nebylo. Nabídku na odkup původních nedostavěných domů dostali (mnozí mimo družstva svatopluk to i udělalo), ale zbytek se nechal ukecat vedením svatopluku, že todobře dopadne.
Já bych raději celospolečenský zájem zelené stromy a trávu a zdravě dýchat, jako beton a asfalt a napakuje se stejně jen pár vyvolených.
Pro mě je pohled do přírody uklidňující víc jak pohled do nadité peněženky. Ovšem někdo to má naopak....
Chcete zdrave dychat, ale tech gigafactory porad budete dychat smrad z vyfuku. Na zaklade vasich priorit byste naopak mel stavbu schvalovat... 🤷
Sorry, ale raději, než si koupit, i když drahou, letenku od jiné aerolinky třeba do sousední země a pak jet vlakem, tak raději budu spát 5 dní na letišti. S 85 letou babičkou? To nevymyslíš. Škudlení.
Na madeiru toho zas tolik neleta, takze se klidne muze stat, ze neni misto v zadnem letadle kamkoliv... 🤷
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč musím jezdit se svým vozem na emise a STK každé dva roky, když každý rok jezdím do značkového servisu na pravidelnou inspekční prohlídku a servis,tak jak stanovuje výrobce???
Nemohli by tito majitelé aut, kteří poctivě dodržují pravidelný servis a inspekční prohlídky,tak jak je stanoveno výrobcem být těchto emisí a STK zproštěni???
Nechť ať měření emisí e STK slouží jen těm ,kdo tyto pravidelné servisy a inspekční prohlídky neabsolvují.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Otázka zní, proč nemůžou emise spíše měřit rovnou ty servisy?!
3 odpovědi