Proto se vyplatí i z Prahy jezdit jednou za 2 měsíce na velký nákup do Německa.
To souhlasím, nicméně to nepomůže změnit situaci tady. To by tam musela jezdit většina populace a výsledkem by bylo buď ještě větší zdražení (firmy si na svoje zisky šáhnout nenechají) nebo omezení dostupnosti - prostě než by to sem firmy daly s menší marží než na jakou jsou tu zvyklí (mnohem vyšší než v jiných státech), tak by radši ty výrobky stáhly z trhu.
Bože, jak dlouho nás ještě budou oblbovat těmahle nesmyslama? Česko je 9. nejlidnatější země EU. Takže těch zbývajících 18 zemí má nižší ceny než my protože mají ještě menší trh než my? To těžko! Vysoké ceny jsou výsledkem kombinace drzosti a nenažranosti firem a totální stádnosti a ignorance českých spotřebitelů, kteří si nechají nadělat na hlavu a kupují i za přemrštěné ceny. Ono taky bohužel co jim často zbývá. Když výrobce vyrobí výrobek a ten stejný výrobek pak prodá v Německu a v ČR, jak to, že v Německu je o polovinu levnější - viz třeba drogerie v DM ? Dopravou to není, protože do ČR je to z centrálních skladů mnohdy blíž než do různých zapadlých koutů Německa.
Je nesmysl, co se píše v článku - že hrozí pokuta za to, že zastavíte v připojovacím pruhu. Ano, to hrozí, pokud tam někdo zaparkuje, ale nehrozí pokud musíte zastavit vzhledem k dopravní situaci. Pokud pojede souvislá řada aut v pravém pruhu a budou nalepení jeden na druhém jak je v našich zemích bohužel zvykem, tak se lehce může stát, že budete nuceni na konci připojovacího pruhu zastavit a nechat přejet všechny auta, protože se tam prostě nenacpete. Za to vám pokutu nikdo nedá.
Tohle se děje ne jen při připojování se na dálnice. Zrovna včera jsem byl účastníkem situace kdy autobusák najel na kruháč, tam zastavil (sic!) a pouštěl řadu dalších autobusů, které na kruhák najížděly z dalšího vjezdu, pak pokračoval na další sjezd a tam kruhák opustil. A nedávno jsem se na silnici I/6 Praha-Karlovy Vary jel za autobusákem, kterej na několika křižovatkách zastavil (na hlavní silnici) a pouštěl auta z vedlejší silnice. Za ním fronta desítek aut. A tohle je profesionál!
Zlatá papírová jízdenka, tam máte informaci o místě, na jaké stanici a v kolik jste zahájili jízdu, dokonce i číslo turniketu. V tomto případě, mít papírovou jízdenku, šel bych do sporu s DP. S jízdenkou v mobilu můžete leda prd.
Do sporu jít můžete, ale dopadnete stejně. Jízdenkou za 30Kč si kupujete čas 30 minut v placeném přepravním prostoru metra, v tramvaji nebo autobusu. Nic víc. Pokud vám z jakéhokoliv důvodu vyprší oněch 30 minut, musíte si zakoupit další jízdenku jinak jste černý pasažér. A je úplně jedno jestli máte papírovou nebo digitální jízdenku, obě platí stejně dlouho a jsou zcela rovnocenné.
Kupujete si časovou jízdenku na 30 minut, ne jízdenku z bodu A do bodu B. Pokud cesta trvá déle než těch 30 minut, i když neplánovaně, je potřeba si koupit další jízdenku, nebo rovnou vzít tu na 90 minut za 40Kč. Holt někdo chtěl ušetřit 10 Kč a místo toho zaplatil 100x tolik. V tomto případě nelze než říct, že revizor byl plně v právu a chybu udělal pouze pan stěžovatel. Příště snad už bude vědět.
Každý řidič by měl být svéprávný a schopný fyzicky i mentálně ovládat vozidlo. To zahrnuje i ovládání světel. Že to výrobci mnohdy zrovna neusnadňují je sice fakt (všelijak fungující automatika, chybějící kontrolky apod.), nicméně poslední slovo má řidič a jen ten je zodpovědný za to co, kdy, kde a jak mu svítí. Polovina "řidičů" ani v největší mlze netuší, že existují mlhovky a že jsou povinni je použít. Překvapivě víc lidí svítí zadní mlhovkou v dešti než v mlze! Zhruba třetina lidí i v mlze jede na denní svícení, což ve většině případů znamená bez jakéhokoliv osvětlení vzadu a nebo jsou experti, co jedou jen s předníma mlhovkama (zdravím koncern). A nejlepší jsou frajeři, co někoho v mlze dojedou a pak na něj blikají, že jim vadí jeho mlhovka. Pokud vím, tak ve vyhlášce je napsáno, že řidič je za mlhy povinen použít zadní mlhovku, ne že o tom rozhoduje nějakej jouda, co sám jede jen na denní svícení.
Rusko vyloučit z OSN, nebo minimálně jim sebrat hlasovací pozici v Radě bezpečnosti OSN. Stát, kde je terorismus řízen přímo vládou, stát, který neustále napadá sousedy, snaží se destabilizovat situaci všude okolo, vydírá, vraždí, krade a lže nemá mít právo rozhodovat vůbec o ničem a má být izolován politicky, ekonomicky i technologicky. A to tak dlouho, dokud se nezačne chovat zodpovědně. To neznamená, že musí souhlasit se vším, ale musí přestat ohrožovat všechny okolo.
Aha, tak když je elektřina na burze v Budapešti dražší, tak proč Maďaři mají o polovinu nižší ceny elektřiny než my? A Poláci taky. Dokonce i Němci mají v téhle chvíli nižší ceny než u nás, viz dnešní článek na Lidovkách:Odkaz
Jestli tohle auto dostane rozumnou cenovku, tak by to mohlo být opravdu povedené auto. Naprostá většina lidí najede do 100km denně, spíš kolem 50km a pokud tam bude dojezd někde na hranici 400-500km, tak to bude bohatě postačovat. Pro lidi s garáží, rodinným domem nebo jinou možností nabíjení ideální. Pro někoho bydlícího na sídlišti to úplně nebude. Problém taky bude rychlý pokles hodnoty, obecně u všech elektromobilů = drahý leasing a argument pro soukromou klientelu proti koupi. Musím říct, že se mi to auto fakt líbí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je tak krásný design, že když vás někdo trochu nabourá, tak to ani nebude vidět🤣
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
no hlavně že Octavka je designová perla. Jeden aby se šel podívat zblízka jestli kouká na Scalu nebo Octavku, všechno na jedno brdo
1 odpověď