Oč je lepší herec, zpěvák umělec od obyčejného dělníka? Těch jakoby herců je tam jako mraků, ale nikde nevidím dělníky, učitelky, hasiče, policisty. Ale ne ty, co sedí v kanceláři, ale ty, co jdou mezi lidi.
Bohužel, tedy bohudík, na umělce a jeho tvorbu se chodí dívat lidé a ještě za to rádi zaplatí. Chodí rádi a opakovaně a přináší jim to radost a potěšení. Ale i dělník přece může být herec nebo zpěvák, ne?
Dobrý den.
To je pokles národa.
Komunista rozdává medaile na hradě !!!!
To především on sám rozděluje národ, on tam nemá vůbec být !!!!
Stokrát řečeno - kdyby zde dodnes vládli Rusové, no tak on slouží bez jakýchkolí ostychů jim....!!!!!
A pokud jde o některé oceněné osoby, hlavně tedy "umělce", to je opravdu k pláči.
Stejné, jako když si M. Kubišová vzala medaili od komunisty...!!!!
To nemůže být ani pravda a ani žádným disidentům vůbec nelze věřit jediné slovo !!!!
Byly to pouze nastrčené loutky. V.
No vidíte. Neznám vás, ale život mě naučil, že lidem, kteří v psaném projevu používají více jak jeden vykřičník se nedá věřit. Nicméně odpor ke komunismu s vámi sdílím.
200 tisíc jako registrační poplatek. Skvělý nástroj na zredukování budoucí konkurence o 99 %.
Předvídal jsem to tehdy když se děly ty přemedializované kauzy o "otravách" dětí z HHC. Předvídal jsem, že tyto regulace a zákazy (které zničily veškerou konkurenci) jsou pouze přípravnou půdou pro monopolizaci trhu spřátelenou korporací. Tou bude pravděpodobně Agrofert.
Zredukuje to konkurenci leda tak o 10%. Vis jaký se v tomhle byznisu točí prachy? 200 tisíc je pro ně jak plivanec.
Zákaz spalováků v roce 2035 byl hloupost, protože se k tomu tradiční automobilky upnuly a nereflektují vůbec skutečnost, že o spalováky nebude zájem už mnohem dříve.Za 2-3 roky už spalovák nebude dávat smysl pro většinu lidí. Takže místo fňukání by konečně měli začat něco dělat a přijít s přijatelným EV s dobrým poměrem cena/ výkon, protože jinak do pár let skončí jako Nokia ...
Dotaz na vás. Vy už EV máte nebo si ho plánujete do 3 let pořídit?
Já o jablkách vy o hruškách. Koho například zabil biatlonista oštěpař nebo lukostřelec, máte nějaký příklad? Za to při rallye bylo mrtvých diváků dost a dost. Nehledě na způsobené škody, když vám nějaký ,,jezdec,, proletí betonovým plotem a ,,zaparkuje,, na dvorku taky není to pravý ořechový.
Možná jabka možná hrušky. Zakážete jedno pak druhé a pak desáté. Furt někomu chcete házet klacky pod nohy. Jak moc se tento sport včetně F1 změnil oproti minulosti, aby byl bezpečnější. Zrovna ostěpař v minulosti vážně zranil pořadatele. Bez určitého rizika a výkonu to není soutěž. Já například rád lezu po horách a uvědomuji si, že mohu uvolnit kámen který někoho zabije. Chcete mi to taky zakázat? A takových případů je ročně mraky.
Závody na nic, jen vyhozené peníze. Dakarem počínaje a těmito rádoby závody konče ... Dejte raději prostředky pro děti na NORMÁLNÍ sporty a ne tam, kde umírají lidé i děti ... Někteří si jistě pamatují na nehodu v serpentinách nad Berounem směr Kladno, kde podobný,,machr,, zabil dítě... Dodnes je tam pomníček...
A který sport podle vás nejsou vyhozené peníze? Každý utrácí a vydělává na to co je mu milé a co ho těší. Někdo holky, někdo vdolky, někdo chlast.
Tyhle amatérští rádoby jezdci si nasadí barevně popsanou bundu a na auto přidělají práskací vejfuk a myslí si, že jsou mistři světa, že neumějí nic, je nabíledni. První, kdo by měli dělat psychologické testy jsou oni (včetně pořadatelů závodu) a až potom ostatní řidiči. Včera jsem se kvůliva tomuhle pitomému závodu nemohl vůbec dostat domů. Závodit? Ano, ale pouze na tomu trvale určených tratích. Tohle je naprosto zbytečný risk a hazardování se životy a to nemluvím o nasraných lidech co bydlí kolem dočasně uzavřené trati.
Měl by jste pochopit, že jezdci to dělají pro sebe a nikoliv pro diváky. To není show, ale závod. Takže rallye by se jezdila i bez diváků. To diváci vytváří problémy, nikoliv jezdci.
No, k reakci pana Cicvárka - autor vzal jako příklad Porsche Taycan, což není zrovna etalon nízké spotřeby…Dále pan Cicvárek asi dlouho žádné auto nekupoval - 500 000,- Kč rozdíl mi mezi spalovákem a EV nevychází - mám relativně velkou, dobře vybavenou Teslu Y, stála 980 000,- Kč bez DPH, což je cena průměrného Superba.. V dosahu domova, kde platím 4,60 za kWh, jezdím za 12 kWh/100 km, tedy cca za 0,60 Kč/ km. Na cestách mne stojí kWh cca 10,- u Superchargeru Tesla a celoroční spotřebu mám 16 kWh/100 km, jezdím ročně přes 30 000 km a většinou po dálnici, což je 1,60 za 1 km. Mám najeto takřka 50 000 km a náklady na servis je 0,-. Máte to u diesla také tak??😀😀😀
Ano mám to také tak. Passat 2.0 TDI 2023 o 100 tis nižší pořizovací cena také slušně vybavený, spotřeba dlouhodobá 5,2l/100 tj. 1,7 Kč / km nájezd také přes 30.000km ročně. Roční servis cca do 8.000 Kč To že máte servis za 0 vám nežeru. Moje cesty jsou cca 600 km za den nikoliv denně takže pro mě elektro auto není.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Taky mě překvapuji výše některých dnešních důchodů. Vzdálení známí oba manželé pracovali v armádě. Dohromady pobírají necelých 60 tis měsíčně.
1 odpověď