Náhodou Škodovka jede její auta jdou na dračku. A Třeba Tesla vyrábí v Německu a ta taky nemá problém.
Prostě zhýčkáni zaměstnanci Volkswagenu by měli začít víc makat a vymyslet jak vyrobit levné kvalitní a bezemisní auto. A pokud to nedokážou tak ať jdou vyrábět něco jiného. Auta budou vyrábět jiné firmy.
Jen nezapomeňte, že je to jeden koncern. To že teď VW má problémy, neznamená, že Škoda tyto dopady nepocítí
Jednak to není "elektroprdítko", protože neprdí a nesmrdí jako spalováky.
Jezdím EV už dva roky jako hlavním autem a nemám problémy, vidím jen samé výhody.
V Nizozemsku to vyřeší, to není problém, to jen lidé jako vy nafukují každou maličkost - v Norsku to funguje, o tom pište.
Ruka trhu nemůže vyřešit škodlivé emise spalovacích aut, proto to musí jít formou nařízení, stejně jako se muselo nařídit nekouření v hospodách a na jiných veřejných místech. A to proto, že lidi jako vy vidí jen momentální pofidérní úsporu a už nekoukají na zdraví svoje a budoucích generací. Takže stejně jako byl humbuk kolem zákazu kouření v hospodách, tak stejně vyšumí humbuk kolem elektroaut a za pár let s nimi i u nás bude většina popoulace jezdit. To že to u nás bude díky lidem jako jste vy a vám podobní později než jinde je jen naše škoda.
Ooo, chcete srovnávat zákaz kouření v hospodach se zákazem spalovacích motorů. Slyšel jsem hodně blabolů, vy ale vedete. Bravo. Prej ono se to vyřeší... vy najivko. Elektromobil tu máme 150 let a nevyřešilo se skoro nic. Spalováky za svých 100 let pokročily výrazně více.
Mám rád moderní technologie. A za těch 150 let se změnilo opravdu hodně.
Jediné co se změnilo je rychlost a dostupnost nabíjení. Jinak nic. Jenže např. tady v ČB je elektroaut málo a stejně nabijecky jsou většinou obsazené. Také mám rád moderní technologie ale elektroauta to zrovna nejsou. Snaží se opět oživit zašlou slávu a namastit si kapsu. Ale budoucnost to nemá.
A jestli se mohu zeptat, o jaké auto s takovou poruchou se jedná? Čínské nebo snad Tesla? Já tedy rozhodně patřím k těm 69%, co se ke spalováku už vracet nebudou.
Například Hyundai je tím velice známý. Teslu nezmiňuji, protože samotný výrobce mlží a informace z éteru jsou diametrálně odlišné. Když zákazník na 300 tis. km vyměnil 3x motor, 2x měnič a 1x baterii nebo jiné součástky až po lidi kteří tvrdí, že najeli 1milion km bez závady.
No, přes polovinu určitě né. To je přehnané tvrzení. Že ztrácí více, to jo. To je pravda. Také rád a často investuji, ale do aut to rozhodně není. Znám lepší investice. BEV jsem si koupil, aby mně sloužilo, abych nemusel jezdit každý rok na drahé garančky, abych neměl problém každé 2 roky s STK, abych každý rok nemusel měnit olej, abych měl pořádný výkon, pohodlné svezení, pořádné zrychlení, zadarmo nabíjení (mám FVE) a až auto dojezdí, tak si koupím nové. Nepočítám s tím, že ho budu chtít ještě dál prodávat a kolik za něho dostanu. Věřím, že mně vydrží dlouho.
Bohužel u některých aut je to i méně než polovina. Chudáci lidi co si koupí za drahý peníze elektroauto a pak když se jim tam něco podělá a oprava stojí třeba 200tis. tak to musí prodat hodně pod cenou. Takových případů znám poměrně dost. A taky 31% lidí co si EV pořídili se opět vrací ke spalováku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když něco musíte koupit, tak to asi výhodné nebude. Přece si tento diktát nenecháme líbit? Na palici.