Mám rád moderní technologie. A za těch 150 let se změnilo opravdu hodně.
Jediné co se změnilo je rychlost a dostupnost nabíjení. Jinak nic. Jenže např. tady v ČB je elektroaut málo a stejně nabijecky jsou většinou obsazené. Také mám rád moderní technologie ale elektroauta to zrovna nejsou. Snaží se opět oživit zašlou slávu a namastit si kapsu. Ale budoucnost to nemá.
A jestli se mohu zeptat, o jaké auto s takovou poruchou se jedná? Čínské nebo snad Tesla? Já tedy rozhodně patřím k těm 69%, co se ke spalováku už vracet nebudou.
Například Hyundai je tím velice známý. Teslu nezmiňuji, protože samotný výrobce mlží a informace z éteru jsou diametrálně odlišné. Když zákazník na 300 tis. km vyměnil 3x motor, 2x měnič a 1x baterii nebo jiné součástky až po lidi kteří tvrdí, že najeli 1milion km bez závady.
No, přes polovinu určitě né. To je přehnané tvrzení. Že ztrácí více, to jo. To je pravda. Také rád a často investuji, ale do aut to rozhodně není. Znám lepší investice. BEV jsem si koupil, aby mně sloužilo, abych nemusel jezdit každý rok na drahé garančky, abych neměl problém každé 2 roky s STK, abych každý rok nemusel měnit olej, abych měl pořádný výkon, pohodlné svezení, pořádné zrychlení, zadarmo nabíjení (mám FVE) a až auto dojezdí, tak si koupím nové. Nepočítám s tím, že ho budu chtít ještě dál prodávat a kolik za něho dostanu. Věřím, že mně vydrží dlouho.
Bohužel u některých aut je to i méně než polovina. Chudáci lidi co si koupí za drahý peníze elektroauto a pak když se jim tam něco podělá a oprava stojí třeba 200tis. tak to musí prodat hodně pod cenou. Takových případů znám poměrně dost. A taky 31% lidí co si EV pořídili se opět vrací ke spalováku.
Nějak se mně nelíbí tahle evropská auta. Na mě jsou taková, jak bych to řekl, "bachratá", vysoká. Jestli mají imitovat SUV. Nevím. Prostě si je nekoupím, i kdyby je prodávali za 500tKč. Mně se libí EV Tesla M3, X, Y. Do spalováku už bych nešel. Ale i Cybertruck s neokoukaným futuristickým designem. Ale téhle mety se mně nepodaří dosáhnout 🙁 Tolik prostě nemám 🙁
Elektroauta vstupují opět do slepé uličky. Za 150 let jejich vývoje se nic moc nezměnilo. Je to jen politická propaganda a módní vlna.
Vzhledem k tomu, že se 25let živím vývojem v oblasti e-mobility, tak vím, že se v mobilitě za posledních 10let změnilo mnohem víc než za předchozích 60let.
To si rozhodně nemyslím. To co vidíte dnes, myslím tím větší zastoupení EV na silnici rozhodně není změna způsobu dopravy. Je to jen EU propaganda spojená s módní vlnou poháněná nadšenci jako jste vy. Ale jinak nic co by běžného člověka, který hledá způsob dopravy zajímalo. Nejsem odpůrce jen to nevidím tak růžově, jak se nám to vám podobní snaží natlačit.
Já si ho koupil a ke spalováku se rozhodně vracet nebudu. Podle mě spalováky i VW skončí jako Kodak s nástupem digitální fotografie. Vzpomínám, že se vedly stejné "moudré" řeči jako píšete. Např. že na profesionální fotografií to nikdy nebude nebo že na světě není kapacita disků na to kolik se vyfotí ročně fotografií atd. Dneska je kinofilm kuriozita pro nadšence.
Jojo, takových co srovnávají vývoj fotografování a mobilni telefony s dopravou je víc🤣. Jaký vývoj udělaly vámi zmiňovane technologie za 10 let a doprava za 100 let? Je hloupé a naivní v tom hledat analogii. Pro můj způsob dopravy je EV totální nesmysl.
Nechápu jak souvisí pokles výroby sedaček a pneumatik s elektromobilitou. ZF je odsouzen k záhuby, to jasný už dlouho.
Stejně nechápu, proč my se měla kvůli emisním limitům ukončit nebo omezit výroba nejmenších modelů. Vždyť to jsou jediné spalováky které mají šanci se do těch emisních limitů vejít. To se ponechá výroba velkých SUV co žerou i trávu kolem silnice?
Podle mě se věci mají tak, že lidi přestali kupovat spalováky a čekají na levnější EV, když se dočtou, že VW prodává v číně ID3 za polovinu ceny v Evropě. Tento článek je jen poplašná zpráva k vytvoření politického tlaku na rozvolnění emisních limitů.
Tak koukám, že toho nechápete víc. Ale nemá cenu vám to vysvětlovat. Máte svuj pohled na věc a za pár let možná pochopíte že plošná elektromobilita je blbost. Spalováky se kupují a kupovat budou. 30% lidi co si koupily EV ho zase prodali a vrátili se ke spováku. Nákup a prodej EV je jen malá část z celkového problému elektrodopravy
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Do bot teče UA,ale to vy ještě nevíte....
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vím že UA prohrává, ale to se změní.