Tady o žádnou ekologii vůbec nejde. Jde jen o to, že Hladík evidentně dostal namazáno od velkých stáčíren vody, aby se petky dostaly přímo k nim a nemuseli je kupovat přes zprostředkovatele. Zaplatí to obce a zejména občan. Jsme jasně na špici EU v třídění odpadu, tak je potřeba ten léta budovaný a funkční systém zlikvidovat. I ta jedna pozitivní věc ve které jsme byli na špici Evropy musí být zničena pro pár peněz majitelům stáčíren. Kdyby šlo skutečně o ekologii, tak se ty petky plní znovu, a ne že jak magor potáhnu pytel vzduchu do obchodu, kde ho přede mnou automat slisuje.
Řekněme si to na rovinu, že tu o žádná protipovodňová opatření nejde. Ty svahy byly tak vysoké, že by se muselo jednat snad o biblickou povodeň, aby se zde voda vylila. Padly tam za oběť stovky krásných vzrostlých stromů, které dělaly alespoň nějaký stín, a pak, že ekologie na prvním místě. A udělat náplavku a místo k potkávání na jednom z nejrušnějších míst v Brně, to je ještě jiný level.
Takových magorů člověk potkává na silnici bohužel víc než dost. Pár dnů zpět jel za mnou docela dlouho motorkář, nic silného neměl, ale byl kilometr dlouhý rovný úsek, kdy v protisměru nic nejelo a mohl mě v klidu předjet. Ale ne, počkal si až pojede kamion, a až byl kousek od nás, tak mě začal předjíždět čelně proti kamionu. Bylo to opravdu o centimetry. To bude asi nějaký podobný model.
Je to paráda, minulý týden jsme jeli pro známou na letiště, říkali jsme si, že dojedeme chvilku po příletu letadla na letiště, ať neplatíme zbytečně parkovné, když ho nedávno nehorázně zvedli a co se nestalo. Letadlo přiletělo o 10 minut dřív, avšak na kufry se čekalo 50 minut, takže parkovné nakonec vyšlo na 250 Kč. Neskutečné, za jaké služby si pražské letiště nechá velmi dobře zaplatit.
Je to paráda, minulý týden jsme jeli pro známou na letiště, říkali jsme si, že dojedeme chvilku po příletu letadla na letiště, ať neplatíme zbytečně parkovné, když ho nedávno nehorázně zvedli a co se nestalo. Letadlo přiletělo o 10 minut dřív, avšak na kufry se čekalo 50 minut, takže parkovné nakonec vyšlo ba 250 Kč. Neskutečné, za jaké služby si pražské letiště nechá velmi dobře zaplatit.
A teď si vemte, že by se ještě zavedla tolik proklamovaná daň z nemovitosti 1 % ročně z její hodnoty. Představa, že někdo platí 25 litrů hypo, a k tomu ještě mesíčně přidá 7 litrů na daň z nemovitosti plus drahé energie, tak se stát může rozloučit s tím, že někdo vůbec bude chtít mít alespoň jedno dítě.
Z vystoupení našeho mužstva na šampionátu si budu pamatovat jen to, že si kluci zařádili na tříkolkách. Jinak to byla bezkrevná bída, která ač přes snahu v posledním zápase vedla k zaslouženému poslednímu místu ve skupině. Bohužel lepší hráče nemáme, ale čekal jsem, že když už na to nemáme technicky a fotbalově, tak alespoň budeme žrát trávu a dáme do toho více srdce. Nic z toho ale nenastalo, kluci to pojali jako výlet a po právu jedeme domů.
Znám podobný případ ze svého okolí. Známý vlastní dva domy, ve druhém nikdo nežije, používá ho jako skladiště, a tak má nulovou spotřebu elektřiny. Došla mu však faktura ve vyúčtovacím období na nedoplatek 20 000 Kč, které se zděsil. Na Eonu mu řekli, že není možné, že v okolí Brna leží nějaký dům ladem bez pronájmu s nulovou spotřebou, a tak mu napařili nějaký průměrný paušál, protože si myslí, že odebírá elektřinu na černo. Nakonec pod pohrůžkou soudy a zveřejněním v médiích Eon cukl a nic platit nemusel. Další podobný případ je zrovna ze včera od souseda, kdy mu přišla podobná faktura za vodu, který šetří vodou co to jde, protože jde s dobou a žije velice šetrně, avšak vodovodnímu svazku se zdá jeho spotřeba vody nízká, a tak mu napařili celorepublikový průměr spotřeby na osobu. Takže asi tak dopadnou lidé, kteří se snaží s energiemi šetřit.
Za mě prostě ne, nehodlám dát 600 litrů za to nejnuznější auto v základu s řadou omezení. Využívám auto k tomu, abych se dopravil co nejefektivněji na dlouhé vzdálenosti z bodu A do bodu B, což s elektromobilem prostě zatím nejde. A ze sousloví městské SUV se mi ježí chlupy na zádech. Absolutně nerozumím tomu, proč si někdo do města kupuje SUV, těžko se to tam parkuje, a navíc přes ně při vyjíždění z parkoviště není vidět. A konečně až budeme mít všichni elektroauto, tak stát bude tratit vysoké miliardy z chybějícího DPH na pohonné hmoty, které logicky bude muset někde vzít. A tak buď vytvoří novou daň za ujeté kilometry jako na Islandu, a nebo zdraží elektřinu.
Osobně jsem byl svědkem nehody tramvaje a nákladního vozu na zastávce Masná. Nákladní auto stálo částí vozu v tramvajovém pruhu, protože se prostě do svého zúženého pruhu nevešlo a svítila červená, za ním auta, před ním auta, nemělo se kam pohnout. Za ním tramvajačka 100 metrů zvonila, ale ani se nesnažila brzdit, protože asi čekala, že vysublimuje a v plné rychlosti to do něj napálila. Tak jestli takový materiál řídí v MHD, tak to potěš.
Ono je rozdíl mezi chronickými stěžovateli na všechno a těmi, kteří mají té práce skutečně nad hlavu. Je to dnes velice častý jev, že se jeden vyhodí, aby se ušetřilo a jeho práce přejde na kolegu, který za stejné peníze maká za dva. A pak ano, znám takové lidi co se na všechny usmívají, makají 3 hodiny přesčasů denně zdarma jen aby před ostatními vypadali, že jsou výkonní a v pohodě zvládají, ale už neřeknou to B, že jejich osobní a volnočasový život je v troskách a často jedou na antidepresivech. Nehledě na to, že takovým tempem se nedožijí ani důchodu. Tak je dnes společnost nastavená.
Vítej zpět rudý předlistopade na Slovensku. Od nynějška se bude vrcholná slovenská tvorba prezentovat budovatelskými díly, kde bude prezentován dělný lid, jakožto základ prosperujícího sociálního státu na Slovensku. To už tady bylo od 50. let minulého století, a kam to traktoristi a dělníci dotáhli je patrné ještě dnes, ale když to na Slovensku chtějí, tak ať si ten mafiánský socialismus směle budují.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Vůbec mě to nepřekvapuje. Jakmile na dálnici ve zpětným zrcátku vidím bílou dodávku, tak se klidím z cesty. Jezdím dlouhé vzdálenosti po dálnici a řidiči dodávek jsou absolutně to nejhorší s čím se na dálnici dá potkat. Většina z nich má v ruce buď mobil, nebo čumí do papírů, někdy je to kombinace obojího. Kolikrát sleduju, jak s tím mobilem mají problém jet vůbec rovně, ale hlavní je, že na tachometru mají 150. Já se spíše divím, že podobných dodávek pod kamiony není zapasovaných mnohem víc. Řidič dodávky je asi diagnóza.
1 odpověď