To se stane...Pokud stojíte a nemáte nohu na brzdě nesvítí vám brzdová světla ale jen dení světla vepředu...řidič za vámi si myslí,že jedete...to ho ale zcela neomlouvá.Proto pokud stojím tak problikávám brzdová světla aby ten co přijíždí viděl...
Jj.
Na STK jsem neprošel, protože jsem měl třetí brzdové světlo zapojené tak, že zpočátku brždění problikávalo.
Možné to je, kdyby fungovalo jaké koliv zabezpečovací zařízení tak k havárii také nedošlo a jezdilo by se dál a Fiala s Kupkou by se bili v prsa jak jsou úspěšní, přes to, že to stálo životy 4 lidi a 27 bylo raněných,oni to uvedli do provozu bez jakého koliv zabezpečení, oni jsou vini 🤔😱😢
Zabezpečovací zařízení bylo v provozu, pouze nefungoval přenos návěsti na návěstní opakovač lokomotivy stejně tak to funguje na všech vedlejších tratích a v minulosti i na hlavních. Strojvedoucí se musí vždy řídit návěstidly.
Rusáci lžou neustále. Nejhorší je, že už těm svým lžím sami uvěřili.
V roce 1938 (3. října) Polsko východní část československé části Těšínska vojensky obsadilo a anektovalo. Polská anexe byla provázena tvrdou polonizací a odsunem českého obyvatelstva, trvala však krátce – po vojenské porážce Polska obsadilo anektované území Německo a zahájilo represe vůči Čechům i Polákům.
K tomu není co dodat... Bůh a Anděl Strážný mě provázej, abych nikdy nepotkal na cestě podobnou paní seniorku, pána seniora nebo jiného pána nebo paní, který z ničeho nic přejede do protisměru a napálí mi to čelně!
A o těch dvou smrtelných nehodách jedna dvacetiletých,,řidičů" jste dnes četl? U toho Opatovce je to navíc široký a naprosto rovný úsek silnice.
No, o ty, co budou mít o 3000 méně, ale kteří to ještě nějakou dobu budou celé platit, nikdo starost nemá.
Každý za sebe, JÁÁ CHCÍÍÍÍ, mám náárok..
Doufám, že toto nezasloužené a nespravedlivé zvýšení bude zamítnuto a příslušný zákon bude natrvalo do budoucna upraven.
Hnusí se mi makat na takové vyžírky a pak dostat nižší důchod, než oni.
To je ale cíl této vlády, rozeštvat lidi mezi sebou.
Blikající světla jsou vidět minimálně na 400 metrů. Brzdná dráha při 80 km/h je 57 metru. Takže i když budu počítat 100 metrů, tak při stovce jela 30 metru za vteřinu. Tedy těch 300 metrů musela jet minimálně 10 vteřin. Takže mi tu chce někdo říci, že 10 vteřin koukala do zpětného zrcátka? A očividně ta brzdná dráha bude také kratší, když nedobrzdila:(
Spíš čuměla do mobilu.
Máte pravdu jen částečně.
Je mnoho žel. přejezdů, které jsou nepřehledné, koleje jsou v úvozu. Nebo je přejezd se silnicí, pod ostrým úhlem a to řidiči vozidel, kde nemají vpravo výhled ( dodávky, obytná auta, nákladní auta) , se nemohou zprava pohledem přesvědčit vůbec. Pokud je přejezd zabezpečen světly , musí spoléhat jen na ně. Pokud tam nejsou a je tam stopka, tak pokud je vpravo výhled ( tedy není tam trať v úvozu atd.) , tak je bezpečnější na stopce nezastavovat. V opačném případě po zastavení , je další vjezd na přejezd na slepo !!
Před nezabezpečenými přejezdy je strojvedoucí povinen dávat od vzdálenosti 250 m. před přejezdem opakovaně zvukovou návěst ,,Pozor" - houkat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
50 + 50 je v případě nárazu stále 50. Rychlosti se nesčítají.
Při nárazu ve 100 km/h už většinou není koho zachraňovat..
Kdo nevěří, tak Google pomůže...
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Rychlosti ne, ale výsledná síla nárazu ano.