„Asi máme slabý marketing“
Ne, to není o marketingu, to je o tom že vás lidi už prokoukli. Neschopnou neomarxistickou svoloč tady nikdo nechce.
To bych tak neviděl, protože starou (Ne)Konecnou komunistickou svoloc voli dost lidi. Spíš jde o to, že jsou ve vládě, co dělá nepopulární kroky a jejich vlastní výsledky jsou neviditelné a když jsou vidět, tak jsou negativní ( stavební povoleni)
Jasně, neřeší...
V Číně se nyní staví větrné a solární elektrárny o výkon 339 gigawattů (GW), což představuje 64 % celosvětově rozestavěných projektů na získávání zelené energie. Pro srovnání, Spojené státy na druhém místě staví pouze 40 GW, tedy přibližně osmkrát méně než Čína
Tak asi správně jsem měl napsat neřešila, protože doposud vedla v žebříčku emisí před USA a příští rok už bude asi za nimi. Výhodou je, že tam mají spoustu prostoru, ale to má USA asi taky.
Můj komentář byl spíš k tomu, že Čína se neomezovala pravidly a vyvíjela a Evropa se omezila pravidly, sice také vyvíjela, ale evidentně ne tak dobře jako Čína a nebrala v potaz, jaký vliv bude mít zpřísnění pravidel na konkurenceschopnost, zaměstnanost, ceny.
Tolik lidí co o tématu nic neví ale mají potřebu to dát najevo.
V číně Komunistická strana nařídila mnohem strikněji limity emisí.
Ano to máte pravdu, ale až od loňského roku. Takže se pěkně připravili a v okamžiku, kdy byli schopni plnit, tak si zavedli normu, protože cenu elektroaut dostali na takovou úroveň, že kromě fanouška dieselu, se většině vyplatí koupit elektro. Evropa si na druhé straně nejdříve stanoví normy a pak se je za každou cenu snaží splnit, ale cenově jsou elektroauta porád obecně dražší než diesel nebo benzin. Emise jsou u elektroaut určitě menší, ale kdybyste měl odkaz na nějaké relevantní porovnání uhlíkové stopy obou druhů aut, tak by mne to zajímalo (tj. nejen provoz, ale i stopa výroby, stopa výroby paliv atd.)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ideální profese, když to netrefil, nic se neděje. Takový borce by určitě uvítali v sázkových kancelářích.