Tomu se říká digitalizace v praxi. Kocourkov. Digitalizují se všemožné ptákoviny
Škola ví kdo je jejím studentem, tak by to měla nahlásit.
V posledních letech je to samá povinnost pod hrozbou sankce. Každý den je článek co musíte a jakou za to dostanete sankci.
Pro občana je důležitá stabilita zákonů. Principy některých zákonů platili od dob Marie Terezie, než si někdo ve změně realizuje ego.
Jen taková matematická připomínka.
Tarify kterými se všichni ohánějí , že jsou nízké zdaleka neodpovídají skutečnosti. Tedy aspoň podle čísel.
Z čísel vyplývá, že osobní ohodnocení a odměny jsou skoro nárokovou složkou ve výši 30 - 40% tabulkového platu.
Státem placený zaměstnanec by měl pracovat za slušnou odpovídající tabulkovou mzdu. Těžko z logiky věci může dostat osobní ohodnocení, natož odměny podle nějaké měřitelné práce.
Buď dělá svojí práci pořádně podle náplně práce nebo ne.
Asi jsou státem placení lidé, kteří opravdu mají málo, ty já ale neznám.
Všichni co já znám na tom nejsou rozhodně špatně a přešli ze soukromého sektoru nebo jsou na státem placených pozicích dlouhodobě.
A rozhodně si nestěžují a z hlediska finance versus ostatní věci (pracovní doba, pracovní vytížení, různé atypické výhody podle profese a jiné) přiznávají , že " si žijou jak p...v žitě"
Ale těm , kteří mají opravdu málo je třeba i přidat.
Ale obecně je nastavený systém odměňování z logického pohledu zvěrstvo.
Tabulkový plat + osobní ohodnocení + prémie :
Státem placený člověk by měl mít jenom tabulkový plat, osobní ohodnocení proč mají natož prémie, a zvlášť na vedoucích funkcích. Musí dělat svoji práci pořádně, pokud dělají něco navíc , tak na dostanou zaplaceny přesčasy. Když nedělají svoji práci, tak nemohou na tomto místě pracovat.
Třeba náměstek ministra má prémie při statisícovém platu proč ?
Těch milion lidí placených z veřejných peněz, nejezdí na dovolenou, festivaly, které podle článků trhají rekordy.
Už tak žijeme na dluh a všichni státem placení lidé chtějí přidat a mají málo (někteří opravdu).
Když už nelze zaplatit státem placené lidi bez dluhů, tak se musí vybrat komu přidat z těch půjčených peněz či co zaplatit.
školství nebo justici nebo politickou reprezentaci nebo armádu nebo policii platy a výsluhy nebo dotace (na fotovoltaiku, stavební úpravy a na tisíce dalších) apod.
Většina co tady píší tomu moc nerozumí a myslí si , že elektronické podání vše včetně termínů vyřeší.
Navíc pro některé záměry je možné pouze elektronické podání, což považuji za komplikaci pro "obyčejného" stavebníka.
K jednoduchosti a rychlosti povolení rozhodně neprospívá zvyšování počtu paragrafů ve stavebním zákoně od listopadu.
Stavební povolení není časový problém , když ho podáte , nikdo se neodvolá a nebude chtít stavební úřad doplnit nesmyslná vyjádření vzhledem k předmětu stavby či dělat jiné naschvály.
Problém je ve vyjádření stále rostoucího počtu dotčených organizací a zapracování jejich připomínek do projektu ( které vás stojí peníze a mohou být nesmyslné).
Zvláště hasiči, kteří si v novém sz vymohli výjimku komplikující projektování.
Možná jsem našel i jeden přínos. Když bydlím v Praze a stavební povolení chci v Ostravě, tak tam nebudu muset osobně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jen mi tady chybí ještě srovnání státního dluhu na obyvatele.
To zvýšení životní úrovně si kupujeme na dluh.