Plně podporuji výuku o lgbt, nesmíme dopustit aby vyrostlá další generace homofobnich netolerantich a nenávistných lidí kterých je na světě až až. Nikdo nechce měnit dětem jejich orientaci ani pohlaví. Prostě je jen naučit vzájemnému respektu. Nikdo nechce překrucovat biologii. Dítě si v dnešní době udělá každý hlupák. Pak se není čemu divit, ze jsou děti takové jaké jsou. Nehroťte věci které není třeba hrotit.
Tak proč to hrotíte? Mě je jedno na co jste třeba na žáby , ale nemusíte to řvát naším dětem
Není ani technický možné, aby terminál vzal kartu na místě bez signálu. Na další zastávce to pochopitelně řešit lze a i já to tak jako řidič řeším. Nicméně doufám, že to tu teď nečte můj šéf 🙂, neboť tím riskují pokutu pro cestujícího i pro mne, pokud se objeví revizor. Nebo pokud je revizor či kontrola ten dotyčný cestující.
Hned bych vám tu pokutu dal , přesně takový řidiči dělají zle ostatním kteří dělají vše jak mají.
Ona blbost je věčná. Většinou dojde k úniku oleje, nebo nafty na rozpálené části motoru, nebo výfukové soustavy. Další příčinou je potom elektrozkrat. Ale když to chytne, tak těch 20 - 60 litrů nafty Vám akceleruje hoření parádně. To jsou minuty.
V té první větě máte o sobě pravdu, bod vzplanutí nafty 220° , teplota na povrchu motoru je do 150°, a ano jediné co překračuje teplotu 200° jsou jen některé části výfuku například svody za motorem a turbo. Takže aby nafta vzplanula nesmí být únik velký aby se stačili udělat výpary jinak můžete na výfuk nalít kýbl a jen to bude syčet. Nafta na hadru udělá výpary a z vláken je i knot, pak jiskra a to hoří v motoru musí nastat něco podobného. Mimochodem autobusy moc s rezervou nejezdí nádrž je od 240l výše
Je skutečností, že budoucí generace budou obdivovat naši odvahu, že jsme dobrovolně sedali do vozidel, plných výbušné a hořlavé směsi.
Požáry elektromobilů na počet ujetých kilometrů jsou 10x méně časté a hlavně: až na výjimky vám auto neshoří během několika minut, nebo dokonce nevybouchne.
Jakmile začne hořet nafta, nebo benzin, je to fofr.
Zkuste zapálit naftu,ale chci to vidět do nafty budu klidně házet nedopalky.
Sám jsem policista, ale s tímto stíháním absolutně nesouhlasím. Naopak vítám každou aktivitu směřovanou proti ruským okupantům. Na Praze 6 si za komunistů vybudovali obří panství (včetně záboru velké části Stromovky) a roztahují se tam dosud. Už dávno jsme je měli vyprovodit..
Další polda co dělá svou práci jen pro rentu. Vy máte být první kdo lidem ukáže jak se ctí zákon.
Paní řidičko, to trvá 9 vteřin od pokynu k realisaci uzavření dveří? Jinak asi máte pravdu...
Ale je to stále víc k odlidštěnému chování, i tam, kde stojí proti sobě ne stroj-člověk, ale člověk-člověk.
Řeknu vám příklad: Na konečné tram.17 "Vozovna Kobylisy" tramvaj zastavila kousek před křižovatkou, protože zajížděla do vozovny. Musela jsem proto na přestupní stanici k autob. 371 popoběhnout, už tam stál. Ptám se: "Jedete prosím Ke kostelu?" "Máte to tam napsáno," poukázal na sloupek. "Já se půjdu podívat a vy mi ujedete!" Dala jsem nohu dolů a řidič začal zavírat dveře. Rychle jsem ji zase vytáhla nahoru a riskla jsem: "Tak Ke kostelu." Příští spoj by mi jel až za půl hodiny... Jak moc by s e řidič zdržel, kdyby řekl "ano" nebo "ne, jen ke hřbitovu", to věděl zpaměti.
V horší situaci jsem byla jindy, když jsem skoro devadesátiletého otce vedla na autobus a řidič mně 2 metry od dveří zavřel a ujel, přitom nás musel vidět, ale zdržel by se možná o 4 vteřiny... Doufám, že vy byste nám neujela?
Máte stát na zastávce a umět číst. Řidič není informační kancelář. Takhle jako vy cestuje mnoho cestujících a řídící pak nemají čas jít ani na záchod
Bez urážky, jsi prosťáček z lidu. Nepředpokládám, že máš nějaké vzdělání, nadprůměrné příjmy, nadprůměrný rozhled.
A ano, konstatuji fakta. Temu je veteš a ty seš vetešák.
„Na všechny uživatele opakovaně apelujeme, aby byli vždy maximálně obezřetní při práci se všemi aplikacemi a dávali pozor na to, jaká oprávnění aplikacím ve svých zařízeních dávají a co skrze ně sdílejí. Například aplikace určená k nákupu nepotřebuje přístup k vašim kontaktům či fotografiím,“ říká mluvčí NÚKIB Marek Vala.
Jako problematickou však vidí aplikaci bezpečnostní experti. „Ukazuje se, že podobně jako v případě TikToku dochází na pozadí ke sběru osobních údajů a dat, která nemají s nakupováním nic společného, například skenování bluetooth, wifi, nahrávání zvuku přes mikrofon, otisků prstů a podobně,“ říká Jan Bufka, specialista kybernetické bezpečnosti ve společnosti ČMIS.
Zdroj: Odkaz 2
Ani nemáš svůj názor ubožáčku . Vzdělání mám určitě vyšší než ty a plat taky. Ten úřad a odborníci co cituješ a ani ty evidentně nevíš že ty samé informace už dáváš při zapnutí a přihlášení telefonu jinak by ti nic nefungovalo. Dál nic psát nebudu protože hlupákům stejně nejde nic vysvětlovat
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
To je zas článek