Hluché ke změně byly skoro všechny automobilky a diskutovat v Česku o elektromobilitě byla sprostota ještě před pár lety. I s nejvyššími zástupci vývoje Š-A na oborových konferencích, například. Nyní je směšné číst, že nám měl ujet vlak, protože jsme o něm nevěděli, že bude odjíždět. Naopak, vědělo se o něm velmi dobře a byl ignorován, byl to obchodní kalkul utopit elektromobilitu v pomluvách, které ale nevyšly. Dovolím si tak tvrdit, že Německo nezaspalo, ale jedná se o výsledek konkrétní politiky konkrétních manažerů. Jeden příklad za všechny - německý VW ani další tamní automobilky nereflektovaly již na počátku tohoto století pokroky Japonců v hybridech - v letech 2003-2013, kdy Toyota získala prestiž nakonec po celém světě s nevzhlednými, ale aerodynamickými Priusy, VW místo toho pokračoval v USA jako jediná evropská automobilka v marketingové podpoře TDI motorů a ostrých, ale neaerodynamických šasi. Souběžně s tím pracoval na podvodném SW pro měření emisí. Co více dodat? A je už nyní opravdu ovzduší na českém a evropském trhu pro změnu lepší?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pěkná výprava. Dějově je ale až šokující spodoba s filmem Surrogates / Náhradníci (2009). Snad nebudou žalováni, byť by to byla možná dobrá reklama (negativní).
1 odpověď