Opozice, zase ta zatracená opozice, MPA nám to tu řídí pevnou rukou 107 máme, přesto nám do toho opozice hodila vidle, takže pane Moravče, a Milione chvilek ruče do nich.
Přesto věřim, že ČT by mohla přejít na variantu Brod: Lid úpí pod návalem daní přímých i nepřímých, dva svetry a dvoje jégrovky je dnes už málo, snad bychom se mohli, krapítek, samozřejmě pouze krapítek, i my, 7 velmoc a kovaní demograté trochu se uskromnit?!
Ony, když to umíš, ty peníze v depu docela narostou. Nástupák na .... Ovšem pokud se pak zorientuješ a nepotřebuješ průvodce, to už se s platem vyžít dá.
Z pohledu technika sériovka, ovšem na znalost prostředí a všelijakých pro železnici specifických 'pastí' i pro běžného elektrikáře/autoelektrikáře nejednoduchá. Na bádání ve výkresech nebývá čas, mimo to že blokuješ vagón, blokuješ i štando na kterém ten neposlušnej vagón stojí.
Laikům dělává problém i ten konkrétninemocnej vagón v kolejišti najít, nářadí si přinýst, nenechat se přitom zmasakrovat posunem nebo neposlat si brašnu do Brna.
Rádio: trojka na dvanátce, a čtyřku pětku za 15 minut potřebujem, nebo si to máme hned trhnout, máš to natlakovaný a zašpalkovaný, vypusť si to, jo a máš tam úkliďáka, stíháš to?!
....Pro laika ve 4:15 hodně stresujíci.
Za mě dobrej krok, absolventi znalí místního prostředí můžou hned skočit o platovou třídu vejš než novej příchozí jakkoli odborně/teoreticky zdatnej.
Procentní příplatky za svátky, noční, přesčasy, s vyšším základem, to to pak naroste o proti základnímu platu dost.
Já mám obavy taky, ovšem pokud to tak chtějí, kdo jsem já abych jim radil. Za mě jejich volba. Mají internety, vědí co je Putin zač a s ním celé Rusko... .
Možná se jim v palicích rozsvítí až budou narukovat na ukrajinskou frontu jako se rozvítilo občanům protektorátu kteří se v 39 přihlásili k německé národnosti a ve 43 dostali povolávák ke Stalingradu.
Pak už bylo pozdě, ovšem každý svého štěstí strůjcem.
A není to náhodou sebevražda? Už mě kolikrát u podobných situací napadlo, jestli by snad na to neměla být nějaká výluka z životní pojistky. Občas při čtení železničních událostí ,Na koridoru uprostřed polí a roští expres srazil chodce' mě prostě takové myšlenky napadají.
Protože jinak si podobné chování řidičů/chodců prostě vysvětlit nedokážu.
K přejezdu máš jet 50, bez světel dokonce 30. Předznačky od 180m. Před tebou sloupek s křížem a před tebou v asfaltu lesklé šíny a často i děsivej hrb a zvonky. To se prostě přehlídnout/přeslechnout nedá.
Souhlas, první vlaštovka.
Zítra si zaregistruju jako další pohlaví "finančně zajištění muži, příležitostní kuřáci od manželek maximálně jednou týdně prchající pijáci" , na dveře pověsíme tabulku,
/Megerám, dětem politice a na alimentech dlužícím vstup zakázán'/
a svět pak zase bude cajk.
Přeci jenom něco dobrého vznešlo z toho sjednoceného Německa.
:-
Trochu mě děsí to slovo 'znovu'. Už jednou je to, podle článku, zaplavilo. Takže už vědí, že možné to je, a v kombinaci s počasím i předpověďmi dokonce i pravděpodobné.
A místo toho aby si včas sbalily peníze, morčata, papíry, vlastní pyjama a tak ňák rozumně se včas přesunuly do nabízeného bezpečí se opět nechají krizově zachránit jenom ve spodničkách.
To snad musí být jakási rodová úchylka či co.
Tam je krapitek jiny problem. Pokud je naprava zatižená v norme nemela by při najetí na nerovnost vyrážet do vozovky díry. O to se stará výrobce podvozku. Ovšem pokud přesahnou určené tlaky jistou mez začne kolo vibrovat dolů, jako zbiječka. A pokud je přeloženo fakt přes moc začne rozhrnovat do strany. Tatry, páteřový rám, tím bývaly nechvalně proslulé.Dopředu dozadu, nevadí na to je stroj a silnice dimenzována (mikrovůle diferáku, převodovek a pokud tažená, tam to je víceméně fuk) přiměřené nárazy vyžehlí. Ale do stran, kam to dostaneš pokud nápravu fakt přetížíš, tam to je natvrdo, bez vůle, energie nárazu se vybíjí do gum a do povrchu.
Na gumách obvykle uletí protektory, no a silnici vznikají, pak pekelně hluboké, nárazové trhliny/díry.
Ale ty kryty nikagda nebyly pro vsechny obcany. Ani nebyly pro vladu, v nasem slova smyslu. Predstav si k cemu by, asi tak nejak lehce, shranovatbDanusi nebo MPA. Ty byly psychologicky, aby vam v poslednichi chvilich nezmizeli lidi z Kolbenky od vyroby munice. A obecne,pro te velke rane, tam zustal zachovan nepostradatelny technicky personal, aby az vlna prejde, to tak nejak rozumne znovuzprovoznil, at uz pro vychod nebo zapad.
Proc vzali von Brauna? Protoze jim odpovedel: Blbi Rusaci odvazeji si
hromady ozubenejch kolecek, ale ja zde mam team kterej vam je znovu vyroby.
Ovsem pokud zmizime (zaslouzene) ve Spandave dokazete Vy z te makulatury a srotu slozit raketu?!
"Polni nemocnice" tam nikdy nebyla (samozrejme). Byly to pouze predurcene prostory kde by se, eventuelne, dala v pripade ohrozeni zridit polni osetrovna. Ono se tak nejak pocita, ze situace bude jisty cas gradovat, bude cas evakuovat mimo Prahu s spoučasne presunout vybaveni a zasoby z nemocnic do krytů/úkrytů.
A tento zmíněný kryt geograficky neni pod Strahovem, tam je pomerne vestabilni piskovec, bridlice a jilovec/opuka, ale ve vicemene vapencovem masivu smerem na Hlubocepy/Jinonice/Smichov.
Takže sečteno, podtrženo, když bůh dopustí a motyka spustí, věřím tomu, že minimálně 150m je smrtí ohrožená zóma, jede to kvadrátem, takže bezpečná zóna 250m. Ono urcite zvetralo je to patrně vostřejší, jasně střepiny mají Nahodilou balistiku, ale ale1,5km nebude ppřehnané zóna. Troufám si tvrdit,že 1.000 jim vyjde hodné podobně jako 500 i 1.5000. Protože vysvětlovat, že očas dostat seshora pullitrem je cajk...
A pokud děláš profi,tim vetší je pravděpodobnost, že natvrdo koupíš. Patrně to zvenku roztrhnou, a vpoklidu odejdou, ovšem může se sejít, že se starej mechanismus se probudí a pak bůh s tebou.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ale to není Policie proti Policii, ale Policie proti Strážníkům.
Předse Ostrava/starosta Ostravy/ si nemůže založit vlastní pouze jemu podléhající policii, maximálně tak obecního STRÁŽNÍKA, kterej i kdyby čert na koze jel je povinen poslechnout příkazů POLICIE.
1 odpověď