Umělá inteligence lidský kontakt nikdy nenahradí, říká šéf Zepteru. V přímém prodeji stále vidí budoucnostNavzdory rostoucí oblibě online nákupů zůstává přímý prodej pro mnoho zákazníků důležitý, zejména v segmentech, kde si kupující chtějí zboží nejdříve „osahat“Podle Jakuba Šmatláka, generálního ředitele pro český a slovenský trh v nadnárodní společnosti Zepter, jež se zabývá výrobou a distribucí především kuchyňského vybavení, bude hrát fyzický prodej důležitou roli i v budoucnosti. Zároveň však přiznává, že zájem o internetové nákupy stoupá i ze strany jeho zákazníkůSvé místo si přímý prodej v následujících letech ponechá navzdory rozmachu umělé inteligence. Lidskou složku v tomto odvětví dle Šmatláka žádná technologie nenahradí Slyšíme o tom takřka na každém roku. Online nakupování je na vzestupu a počet lidí, kteří objednávají na e-shopech v posledních letech neustále stoupá. Chvílemi se tak s trochou nadsázky může zdát, jako by Češi na fyzický nákup snad dočista zanevřeli. Ve skutečnosti je ale přímý prodej stále populární, a to zejména v oblastech, kde si zákazníci potřebují produkt takzvaně osahat.