Vzdycky se mi libil. Je to klasika. Ale od chvile, kdy jsem si do nej sedl se mi libit prestal. Nejsem zadny drobecek, ale nemam 150 kilo. A na miste ridice jsou vlastne jen dve moznosti, jak zavrit dvere a relativne pohodlne sedet. Prvni je otevrit okynko a vystrcit rameno a ruku ven. Druha je amputace leve paze hned u ramene. 😀
Jo, chuť vlastnit Defa mě přešla hned po té co jsem si do něj sednul. Ony ani ty pedály na podlaze úplně neodpovídají běžné fyziologii člověka.
Záleží co se stalo. Čidla na sjetej vzorek moc obvyklá nejsou a díru v blatníku také zpravidla objeví technik při kontrole a ne řídící jednotka vozu.
Žádná čidla na opotřebování ani tlak tam nejsou. Je povinností technika to každý den zkontrolovat a změřit. Vizuální kontrolu navíc před každým vzletem provádí pilot.
Pravdu nemají protože za 18tis km stal servis a údržba cca 150 tis. Takže aby to byly miliony tak by to auto muselo najet přes 300t km 😂😂😂 benzín se lije do každého auta a to samé s instalací vysílačky, radaru atd. Ta údržba je překvapivě levná.
No, počkejte až přijde větší servis jako rozvody, brzdy, nebo nějaké poškození. Tam už to pak moc sranda nebude.
Zajímalo by mě, kolik z lidí, kteří chtějí tlumiče zase regulovat, opravdu ví, jak taková zbraň s tlumičem zní. Přijde mi, že spousta z nich si myslí, že fungují jako v Hollywoodských filmech, což nemůže být dále od pravdy.
Jo, taková klasická 9mm luger přez tlumič zni asi podobně jako když, opravdu vší silou fláknete dveřmi.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Brně zbytkový alkohol?
1 odpověď
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No, já se divím, že tam s takovou spotřebou ještě něco zbylo...