Kdo jel v EQS/EQE ví nebo sledoval recenze, že to není auto za 5 milionů, ale za 2,5M.
400V architektura, rozvrzaný interiér, který hraničí s kýčem, aby se zalíbil v Číně, poruchovost u první generace produktů, jak tomu bývá.
V elektromobilitě došlo k demokritizaci tichosti, výkonu, klidu, prostoru a tudíž značky, které z tohoto benefitovaly u drahých spalováků nyní nemají moc co nabídnout. Za bazarové peníze je EQE z Německa poměrně dobrá volba, naživo vypadá lépe jak na fotkách. Lze sehnat již od 1M !!!
Jsem překvapen úrovní diskuze, jsou tu jen nižší desítky procent anti-EV prudičů. Většinou to bývají vyšší desítky.
Všichni recenzenti ID7 chválí. Naživo je to obrovské a vysoké auto, ve kterém ve většině případů bude jezdit jeden člověk . Bohužel MEB platforma neumožňuje vyvinout nízké auto, alespoň co jsem pochopil, kvůli baterce. Taky by si nejvyšší verze zasloužila 100kwh baterku, pokud chtějí mít nástupce Arteona. To ale asi přenechaji až k A6, který bude cenově ještě více osolen. Je škoda, že v tomto segmentu sedanů je prakticky na výběr už jen Tesla 3 a BMW 4/5, což jsou předělávky ze spalováků.
Pro škarohlídy - není problém v elektromobilitě. Je problém ve VW a Audi, kteří nabízí předražené nedotažené elektromobily se zastaralou architekturou a mizerným softwarem. S elektromobily přišly automaticky tři věci - ticho, komfort a výkon. To byla dřív výsada dražších spalovacích aut a němci si z toho udělali pohodlnou dojnou krávu. Dneska vám tohle splní auto za polovinu oproti německé nabídce. Sám mám Taycana a dneska už bych do toho auta za ty peníze po zkušenostech asi nešel.
Zmíněná Q8 je na staré platformě technikou a softwarem 10 let za Teslou.
Ve světě prodeje pořád rostou a sám si nedokážu představit, že bych ještě někdy řídil fosilní auto.
Fascinuje mne přístup našich "leaderů". Smutné čtení, naše děti a vnoučata toho budou krutě litovat až tu budou mít v létě 50 stupňů a na hranicich nebudou Rusaci, ale černoši z Afriky.
Zároveň by mne zajímalo, kdo z vás diskutujících greendeal četl a zda se podíval na výkon evropské ekonomiky jeste před GD. Ono to jde z kopce už 10-15 let. Po podepsání GD se trajektorie jakkoliv nezmenila. Nyní je se na GD pouze moderni vymlouvat a zastrit lenost, kulturní a jazykovou roztříštěnost a přílišnou pohodlnost Evropanů.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Předpokládám, že nikdo tady z diskutujících report nečetl. Ve většině věcí tam lze souhlasit a je tam vždy napsán opak, co vám populisté typu Okamura, Babiš a Turek podsouvají bez reálných řešení.
Ve zkratce:
Vidíte ten narativ mít co nejvíce věcí stejných a více riskovat? Ano, to je to, co dělá USA a Čínu v dnešní době, kdy lze velmi rychle škálovat, úspěšnými.
Jenže volič obecný tohle nepochopí a s lahváčem v ruce začně vykřikovat hesla, kterým sám nerozumí o komunismu, fašistech apod. Takže buď si můžete vybrat přijmout nějaké změny nebo se tu prostě sníží kvalita života. USA ani Čína se nemají dobře, že nic nedělají, jak chcete vy, ale právě naopak.
4 odpovědi