- „Moje rodina žila opravdu v nuzných podmínkách. Chodili jsme pro jídlo do potravinových bank,“ - Nejprve jim koupila nové auto a lednici, později splatila vše, co její otec, který vede vlastní restauraci, dlužil na daních. ??? Otec vede vlastní restauraci a chodí do potravinové banky?
Tak u nás bohatí podnikatelé také chodí pro dotace 😄
Kdo da takovymu typkovi 2500 jak za koncert svetove hvezdy, si proste nic lepsiho nezaslouzi. Svet se v zadel obratil.
Tak na koncert chodí lidé za zážitkem, který dostanou. Sem chodili hlupáci přesvědčení, že dostanou auto nebo milion, proto jsou naštvaní, protože nedostali, co si od toho slibovali.
Já na tě akci měl svého syna 11 let. Měl VIP lístek za 2500 Kč. Žádné občerstvení program prostě nic. Furt byli zalezlí v zákulisí. Fakt ostuda. Jen mně udivuje názor těch co to tu komentují. Asi nemají děti.
No my svým dětem vysvětlujeme, že by měly mít jiné vzory než influencery, kteří své "fanoušky" využívají jen jako dojné krávy. Na podobnou "akci" bych svým dětem rozhodně nepřispěl, ale pokud jde o naučné aktivity nebo sport, tam je moje peněženka bezedná.
Já bych Teslu bral. Problém je v tom, že většina aut v ceně kolem 1 mil. jsou auta firemní a tam si člověk většinou vybírat moc nemůže. Já bych třeba tu Teslu bral hned, protože mám auto převážně na skákání po městě, ale korporát nařídil, že do města patří dlouhej nafťák, tak je dlouhej nafťák. Vozím vzduch, neustále problémy s filtrem pevných částic, v zimě problémy s akumulátorem a startováním, parkuje se s tím blbě, ale člověk nenadělá nic.
Za 5,6 litrů a méně to asi nebude, nebo pojedete na eco 90km/ h , a s 142kw a 4x4 už vůbec ne. !!!!!🚗
Proč by nebylo.. já mám starý B8 s tímto motorem a nedávnou dlouhou okreskovou cestu touto rychlostí (90 km/h) jsem jel za 4,5 l. Za těch 5.6 l na 100 jezdím do práce a to podstatnou část trasy tvoří dálnice, kde jedu na tempomat cca 136 km/h. A nová generace bude jistě úspornější..
Já bych úplně nezobecňoval, spousta lidí na HPP se má finančně, jistotou i benefity mnohem líp, než drobní živnostníci, kterých je spousta. Podnikání rozhodně není pro každého. Obě varianty práce mají své výhody i nevýhody a jde o dva odlišné světy.
Samozřejmě jsou výjimky. V mém okolí se všem, kterým se podařilo vyjednat si "překlopení" na IČO, výrazně zvedla životní úroveň, hned si běželi koupit auto (protože je o DPH levnější), zatímco dřív jezdili v bazarovkách, začali cestovat atd. Ale samozřejmě budou výjimky a chápu, že někdo ocení i tu jistotu, takže souhlasím.
Ten rozdíl v životní úrovni je v ČR tak dramatický mezi prací na IČO a trvalým pracovním poměrem, že nelze vyčítat lidem, co tu možnost mají, že se chtějí mít dobře. Vinit je možné pouze stát za to, že zaměstnancům vezme polovinu mzdy a není to nikde vidět, protože kam člověk přijde, tam platí další daně a poplatky (z již jednou zdaněných peněz) a ke sklonku života stejně důchod nedostane. Bohužel v mém oboru už práci na IČO sehnat nelze, doba se změnila, ale kdyby to šlo, neváhám ani vteřinu.
Wow! Koncem 2017 jsem pořizoval tehdejšího nového Supa Combi L+K 2.0 TSI do výroby, prakticky v plné výbavě, za 900 tis.vč. DPH...Doba, koukám, u Škody dost postoupila...Není toto už trochu moc? :-D
No dle dobového ceníku tato konfigurace v roce 2017 začínala na 1,15 mil. Takže asi porovnáváte cenu po fleetové slevě se současnou ceníkovou cenou, což je trochu nesmysl..
Přesně tak. Už se na ni chystám. Když odečtu DPH a současnou pobídku ve výši 200 tis., jsem cca na 750 tisících a to je již za takový vůz výborná cena. Zvláště když to budu od začátku března po říjen nabíjet až na výjimky, na své FVE.
Přesně to je úplně super cena a mít tu možnost ji koupit za ty peníze, už mi stojí před domem. Bohužel tu možnost nemám, takže z FVE přetoky posílám do VB a po městě čoudím v nafťáku a ještě dlouho budu. Ale třeba jednou dojde i na nás..
Nový Kodiaq bude prý plnit roli rodinného vozu. Tak to je opravdu vtip roku. A to jako které rodiny tím škodovka myslí? Ty ideální, vykreslené v reklamách úžasně vypadajici co ve svém novém voze přijíždí ke svému úžasnému domu na úžasnou hypotéku od té hodné banky a připojí auto do zásuvky,protože fotovoltaika je k mání a tepelné čerpadlo na dotace také v reklamách na banku, nebo prodejce čehokoliv.?Jediné co rodinám v ČR nepasuje do plánu koupit Kodiaq je nesmyslná cena. Možná použitý za osm let na úvěr od aaa.
Kodiaq se nekupuje, ten se fasuje. Je to typické služební auto, protože má vysokou zůstatkovou hodnotu (leasingovka ho po 4 letech provozu prodá nějakému moulovi v podstatě za nákupní cenu), takže u nás skoro všichni fasovali Kodiaqa, přestože jeho ceníková cena je vysoká, protože měsíční pronájem byl prostě levnej v porovnání s jinými auty včetně Superba atd.
40
Sledujících
3
Sleduje
40
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Píši to nerad, jelikož mám pro tuto značku slabost, ale současný vzhled vozů s modrou vrtulí je opravdu katastrofální. To už i ten proklínaný Chris Bangle „kreslil“ hezčí bavoráky.
4 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ano ten vzhled je naprostá katastrofa, dnes i low cost auta dokáží vypadat celkem hezky, ale tohle je tedy hnus. Předchozí generace byla vrchol..