To není blábol. Ten váš případ by se samozřejmě mohl stát. U soudu by se pak řešily i takové detaily, jako jestli řidič z té "vedlejší" místem jezdí často a zná to tam, ale v případě, že značka opravdu chybí, není žádné porušení zákona a není jak přiřadit vinu. Myslíte si, že značky se na silnici dávají jen tak ze srandy?
To bylo nepochopení textu. Blábolem jsem označil to, že někdo krade značky na počkání, i když se to může stát.
Proto jsem uvedl další možný případ takovéto "krádeže".
Jinak s tím ostatním souhlasím a v úvahu by se bralo i to, jestli byl vidět kůl (sloup) od značky, v případě jízdy jednosměrkou v protisměru, zdali auta po pravé straně řidiče byla zaparkována proti směru jízdy auta (což je signál jednosměrné ulice),
jestli řidič "nepřehlédl" ještě k tomu zákaz odboční či přikázaný směr jízdy, které jsou před jednosměrkami atd.
Ale úplně prvotní bylo vědomá jízda jednosměrkou v protisměru, to jsem označil za
prvotní porušení zákona a to co následuje .
Jenomže z té jednosměrky může vyjet vozidlo IZS a dokonce i popeláři zcela legálně. Proto za to vyhazují i při zkoušce v autoškole.
Proti tomu nic nemám. To vyplývá ze zákona, pokud ovšem popeláři mají zapnutý oranžový maják, u IZS je to jasné, ti s majákem jedou. ti mohou i do zákazu vjezdu atd.
Ovšem u řidičů, tako vědomě jednajících, je to zvláštní, ale je to tak, s tím se nedá nic dělat.
Máme jednosměrku 50m od domu a každý den si tu vědomě zkracuje provoz několik vozidel a pak co vozidla, vjíždějící do této ulice, ale to už je jiná kapitola.
Uvědomte si už konečně jaké jsou platy v ČR !!!! Přestaňte furt buzerovat lidi které firmy okrádají na mzdách . Pořád vymýšlíte jen nové a nové šikanování těch co jsou rádi, že přežijí do další výplaty. 10 let staré auto je prakticky nové, když auto o které se majitel stará zvládne bez problému další 20 let služby.
Mám auto VW Sharan, 1998, najeto 300.000,-km, nedám na něj dopustit, vše lze opravit, mám vyvařené i příčníky, super auto, souhlasím s příspěvkem. Je to jenom lobby, protože už není komu prodávat.
Co třeba situace, že někdo v noci odstranil či poničil značku zákaz vjezdu všech vozidel (jednosměrka) a přijede řidič, který to tam nezná. Proto je ten druhý povinen dát mu přednost.
To je vcelku blábol. To by mohl někdo v noci odstranit jakoukoliv značku, včetně dej přednost v jízdě a řidič v domnění, že je na křižovatce stejného řádu by nedal přednost vozidlu zleva, které jede po hlavní a žije v domnění, že vpravo je značka dej přednost v jízdě.
Nemusel. Před několika lety to normálně fungovalo. Byl to tenkrát "Vánoční dárek energetických společností", kdy NT byl zapnut nad rámec osmi hodin.
Byl akorát problém v tom, že někteří lidé neměli v pořádku akumulační kamna a ta jim přebitím bouchala, Chtěli se soudit, ale neuspěli, protože energetická společnost
není zodpovědná za provozuschopnost koncového zařízení (viz podmínky ve smlouvě mezi dodavatelem a odběratelem).
A pokud tenkrát na to bylo potřeba schválení ERÚ a on to schválil, tak proč by to nešlo i nyní.
Já v těchto elektroměrech vidím lobby solárních baronů, kdy je už přebytek FVE-energie a ČEPS je může v tu chvíli odpojit a jim utíkají zisky a chtějí si je vynahradit
na majitelích a uživatelích akumulačních zařízení.
Ono totiž s NT není spojen jenom boiler, ale i to, že si mohu v tuto dobu zapnout
pračku, sušičku, myčku, sekačku, vysavač, cirkulárku, svářečku, hoblovku atd., atd..
Ovšem u elektronicky řízeného odběru, to není možné, protože mi NT budou zapínat tak, jak se jim to hodí. To by NT musel být levnější alespoň o 60%, aby to pro mne mělo význam, ale ne tak, že VT zdraží o 20% a NT zlevní o 10%, to je z bláta do louže.
A zatím mi nikdo nebyl schopen vysvětlit, v čem je to tedy výhodnější pro takovéhoto odběratele, když už dnes je skoro levnější ohřívat vodu v kombinovaném plynovém kotli (pokud je tedy v objektu plyn).
Chápu, že pro jinou kategorii uživatelů, kteří nemají dvoutarif, to může mít význam, ale jestliže elměr dává signál po patnácti minutách, tak i zde je problém, neboť většina odběrů (pračka, myčka) neodebírají energii kontinuálně.
HDO na současné problémy v distribuční síti nefungují.
Volná energie Nikoly tesly je fyzikální nesmysl.
Chytré elektroměry umožní regulaci, která je nutná kvůli OZE, a kterou si budete dělat sám, protože se vám to (pak) vyplatí.
Nevyplatí, je to pouze zlaté pozlátko k ovládání a manipulaci lidí, kteří se chtějí stát otroky systému kvůli pár haléřům. Nejsem otrokem systému a nehodlám podporovat agendu 2030 a stát se biorobotem.
Patenty Nikola Tesly existují a fungují, jejich čísla jde dohledat na seznamu patentů
US.
A schopný člověk si vydělá tolik peněz, že ho zlaté pozlátko na nohy nepostaví.
HDO má možnost jen několika málo skupin, takže problém neřeší. Navíc HDO neposkytuje žádnou informaci o tom, kdo právě elektřinu odebírá a kdo ne. HDO je na problémy s nepravidelnými OZE zdroji a přetoky úplně k ničemu.
Rozdíly mezi nízkým a vysokým tarifem jsou minimální a ještě před půl rokem byly nulové. Distributorovi utíká čím dál tím víc peněz kvůli nerovnoměrnosti, který způsobují OZE a její výkyvy jdou proti zmíněným tarifům.
HDO má možnost tolika skupin, na kolik je nastaven a věřím tomu, že by šel nastavit na mnohem více skupin, ale možná se mýlím.
To, že neposkytuje zpětnou vazbu, s tím souhlasím a že tento systém je operativnější, to také nevyvracím. První odpovědí jsem reagoval na slova, že HDO nefungují, což není pravda, fungují a že cena VT a NT je stejná, není stejná, rozdíl je 30%, píšu to již asi počtvrté a jsou stejné, jako před rokem. Stačí si prostudovat svoje vlastní vyúčtování. Ale je možné, že PRE to má jinak, ale těch 30% rozdílu a od 1.1.2025 platí stále to samé, co vloni.
Jinak bych i souhlasil s novými elměry, pochopitelně mají význam pro velké odběratele (školy, školky, nemocnice, výrobní podniky, nákupní centra atd., atd.), kde je jejich největší uplatnění a význam, i když tam je zase problém, že mají odběry relativně konstantní a nemají moc akumulačních spotřebičů, s čím však nesouhlasím, ale to je můj osobní úhel pohledu, s FVE jako takovými a celou podvodnou zelenou politikou.
Když už FVE, tak měly být instalovány na střechách škol, školek, nemocnic, .....,
a ne na polích solárních baronů.
A druhý důvod, stačí uvolnit patenty Nikola Tesly o volné energii a energie bude dost pro všechny za minimální cenu.
V těchto diskuzích nesmíte používat nadsázku, tady to málokdo pochopí, já neumím jinak než s nadsázkou případně ironickou, a už jsem zde byl párkrát "umlácen" (((-:
Ale mohu. Jde o to, že na každý příspěvek nebo reakci reaguje zase jenom ten, kdo s tím rezonuje a kdo má v sobě daný problém. Zároveň nám tím zrcadlí, jakou energii (problém v podvědomí) nemám zpracovanou já. Je to ale i o našem citu,
proto nereaguji na zprávy ohledně Ukrajiny, voleb v USA apod., zde by diskuze byla
opravdu nekonečná a stejně se to pak stočí do vyvolávání agresivity a nenávisti jeden vůči druhému a to už není moje parketa a hlavně to vyhovuje elitám, které z toho žijí (rozděl a panuj).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jestli to není tím , že nenabízejí vhodné platy.