Řidičský průkaz má být výsada. Nejde o lidské právo. Jeho získání je příliš snadné a udržení si řidičáku je snad ještě snadnější. Kdyby byly podmínky přísnější, tak by půlka hovadek zmizela ze silnic a druhá by se začla chovat mnohem lépe. To by byla jízda...
Přesně tak. Tenhle návrh je fakt síla. Opatření, které míří přímo proti bezpečnosti provozu. Už dnes, když vidím, jak některé, většinou mladé maminky o 40 kg řídí mastodonty atakující 3,5 tuny, kdy ve městě vezou do školky svou ratolest, jedním kolem stojí na obrubníku, protože vůbec neví kde kola mají a netuší kde mají stopu auta, lezou do auta jak do kamionu, tak tady bych ještě navrhnul, že by měly k řidičáku skupiny B zažádat o zbrojní pas. Tak je to jejich počínání nebezpečné. Právě proto jsem uvítal opatření, že se budou kategorizovat auta i nad 2,5 tuny alespoň kvůli vjezdu do center měst apod. A teď tu snad budeme mít další skupinu, která bez prokazatelné praxe (za což držení řidičáku 2 roky či jakési školení nelze považovat) vypustíme na veřejné komunikace a necháme se ohrožovat a zdržovat? Špatný sen..
Taky by mě to zajímalo. Jako někdo kdo studoval konstrukce kolejových vozidel totiž úplně nerozumím tomu, jak to že místo vyhození části vozu mimo trať mu to takto přerazilo rám. To by se rozhodně stávat nemělo, na to jsou normy. Čelo vozů i lokomotivy by mělo být uzpůsobeno k tomu, aby se při střetu vozy odsunuly navzájem do strany, místo toho aby "šplhaly" po sobě, nebo jako zde se jeden vůz zcela přerazil.
Tyhle vagóny mají certifikaci na 200km/h. Jak je možné že střet v nějakých 30-40km/h způsobí totální destrukci?
Myslím že to je přesně to, oč tu běží a proč tu byli mrtví.. Proč se tímto způsobem deformoval první osobní vagón je nevídané a nějaký znalec to bude muset vysvětlit.
On se objevil i někdo další, kromě toho jednoho, který řekl tu podivnou větu o zelené a nesprávné koleji?
Běžné to celkem je, když je půlka zhlaví rozkopaná a jiné koleje k dispozici nejsou. To nástupiště je nástupiště ještě neaktivované zastávky Pardubice-centrum.
VC pro RJ od cesťáku u nástupiště k odjezdovému návěstidlu a pro NEx od vjezdu křížem do liché skupiny.
Ten RJ expres nestál, ale minul návěstidlo s návěstí stůj, říznul výhybku a zastavil až na zhlaví těsně před nárazem.
Než nákladnímu vlaku naběhnou brzdy, trvá to třeba i několik desítek sekund, v závislosti na režimu brzdění. Jeho strojvedoucí ten vlak RJ nejspíš viděl, ale předpokládal, že zastaví tam kde má, u odjezdového návěstidla, a když to neudělal, tak už bylo pozdě.
Jaké záložní zabezpečení? Na páteřních tratích je spousta míst, kde není přenos kódu.
Je vidět, že do toho vidíte - můžu se zeptat jestli vám také nepřipadá divná ta fatální destrukce prvního vagonu za lokomotivou, jakou jsem dosud ještě při nehodách neviděl? Asi nebudu daleko od pravdy, když budu spekulovat, že nebýt této deformace, asi by všichni alespoň přežili. Nebo někde níže tady na diskusi se to už řeší? Díky za reakci.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já zase požaduji speciální silnice jenom pro ženy.