Pro ukrajinskou propagandu mám pochopení, byli napadeni a potřebují udržet morálku i bojového ducha, proto často nadhodnocují ztráty nepřítele a hovoří o účelových střelbách proti civilistům, které nařídilo ruské velení, což vzhledem k počtu obětí nebo některých videí není tak úplně pravda (spíše se jedná o selhání jedinců než nařízení vraždit civilisty). Ale že Rusko povolává do války i děti, tak to už je, myslím, hodně účelová informace. Nebudu hodnotit psychické rozpoložení Putina nebo Šojgu, spíše se na to podívám logicky. Rusko má k dispozici cca 800 000 vojáků a skoro 2 000 000 záložáků. Byť reálně to bude méně, podle západu je prostě schopno nasadit, vyzbrojit a vystrojit cca 1,2 milionu vojáků. Do současného konfliktu Rusko nenasadilo až 80% svých vojáků, jak tu občas novináři mylně informují, války se účastní pouze západní a jižní vojenský okruh, ale 80% z těch sil, které se před válkou uskupily na ukrajinské hranici, což bylo necelých 200 000 mužů. Pokud by tedy potřebovali vojáky průběžně doplňovat, což samozřejmě musejí, protože ty ztráty budou mít už opravdu velké, tak pořád mají z čeho brát. Ještě mají k dispozici přibližně 600 000 pravidelných vojáků a 400 000 záložáků ve zbroji a cca 1,6 milionu záložáků, pro které ale aktuálně (zřejmě) nemají výzbroj a výstroj. Dále je třeba si uvědomit, že Rusové ani nevyhlásili mobilizaci, podle Wikipedie mají pro službu k dispozici až 30 000 000 vhodných občanů (věk 15 - 49 let). Je tedy naprosto v rozporu s logikou, že by tam teď místo pravidelné armády či dospělých vycvičených rezervistů poslali sedmnáctileté děcka...
Já bych jen doplnil jednu věc. Pokud by Rusko chtělo povolat záložáky do služby, tak by muselo vyhlásit mobilizaci a to je možné jen když je válka. Ale jak všichni víme, tak na Ukrajině válka není, ale jen speciální operace. Jinak zapojení této "omladiny" přímo do bojů asi nebude moc reálné. Spíš jestli by nedošlo k tomu, že je pošlou na východ a část pravidelné armády z východu pošlou bojovat na Ukrajinu.
Je to tak, Tu-95 zaváděli Sověti do výzbroje roku 1956 😄 😄
Nutno ale dodat, že Rusko má k dispozici i řadu novějších strojů (Tu-160), a ty už jsou na jiné úrovni. Ale taky mi připadá vtipný, že pořád létají s tímhle 😄
Tak Tu-95 procházel celou řadou modernizací, stejně jako jeho protějšek B-52, který byl zaveden do výzbroje USA v roce 1952 a podle odhadů ve výzbroji bude ještě dalších15 až 20 let.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Jde o to, že v zákonu č. 251/2005 Sb. a č. 255/2012 Sb. je přesně definované kdo tyto kontroly může provádět. Kontrolu můžou provádět pouze osoby, které mají pověření (mají průkaz inspektora). Taková osoba má přístup v podstatě kamkoliv ve firmě. Pokud ovšem s inspektorem práce přijde někdo, kdo tento průkaz nemá, tak tato osoba NEMÁ právo vstoupit do firmy a ani se bavit s jakýmkoliv zaměstnancem. To, že je p. Maláčová "šéf" kontrolorů jí nedává právo s nima provádět nějakou inspekci pokud není také pověřenou osobou s průkazem inspektora v kapse.
Obecně vzato, ono se dost těžko dává přednost někomu, kdo tam v okamžiku zahájení manévru ještě není.
Jinak je zvlášní, že denně vídám nespočet motorkářů, kteří neváhají překročit povolenou rychlost klidně dvojnásobně, ale smrt si vždycky a zásadně najde jen ty slušné, kteří jedou pomalu a ohleduplně. To je takový zvláštní motorkářský paradox.
Takže jste byl osobne v okamžiku nehody na místě a měl jste k dispozici radar na měření rychlosti, že máte jasno o rychlosti motocyklu?
Nový Zéland očkuje skutečně jen toho kdo to chce/potřebuje ale jinak nemají žádnou kampaň, kašlou na to a jak je popsáno výše dbají na trasování. 9% má první dávku, 5% má i druhou dávku. Navíc doporučují se před očkováním specifických skupin poradit s lékařem. U nás to valí hlava nehlava, padni komu padni.
Tak na druhou stranu je momentálně Nový Zéland v izolaci. Vstup do země můžou jen lidé kteří mají občanství, nebo dostanou speciální povolení. Navíc po příjezdu musí všichni nastoupit na 14 dní do karantény, která je ve speciálních státních centrech a každý si musí část karantény platit. Během karantény se musí absolvovat 3 PCR testy. Takže ano, neočkují, ale mají nastavená přísná pravidla pro cestování (návrat do země).
Prostě motorkáři jezdí jako blázni,chce to tvrdé postihy,nejen pro ně. Ale i kamionáci,jak je možné,že si za jízdy píše sms,nebo se dívá na video v tabletu. Pak udělá neštěstí na dálnici. Dále je třeba aby majitelé firem nehonili řidiče kamionů. Především je snad bezpečnost!
Ale ve článku se píše že to byla nehoda osobního auta a motorky. Nějak nevím kde tam byl kamion
Tak nějak mi to přijde jako prázdné gesto. Protože ještě žádné sankce nikoho k ničemu nedonutily! To si jako představitelé EU myslí, že to bude bolet Lukašenka? No já si myslím, že ani v nejmenším. Nejvíce to postihne právě ty opoziční aktivisty, kteří zatím měli malou šanci ze země utéci. Při takto nastavených sankcích, jejich šance bude nulová! A co se týká ekonomických ztrát, tak Lukašenko s Moskvou za zády se může EU jen smát!
Nevím jaké jsou aktuální ceny za přelet Běloruska, ale například v roce 2018 Řízení letového provozu ČR vybralo za navigační službu (lety a přelety nad územím ČR) cca 300 milionů korun. Pro představu o jakých částkách je řeč. Nicméně když jsem se dnes díval tak pravidelné lety z Minsku do Vídně, Říma atd provozované společností Belavia letí normálně podle letového řádu (asi zatím) a nad Běloruskem se pohybovala civilní letadla například z Turecka, Emirátů, USA, Číny, Ruska atd. Takže je to stále v rovině doporučení a aerolinkám ještě nikdo nic nezakázal. Navíc Belavia velkou část letů létá pro jiné aerolinky mimo jiné AirFrance, KLM, Austrian Airlines, FinnAir, Etihad, LOT a dokonce i pro ČSA. Ani bych se nedivil kdyby se zákaz letů Belávie týkal jen jejich vlastních letů a lety které létají pro jiné společnosti budou normálně dál fungovat. Můj názor je že tyto sankce budou jen "prázdné" gesto aby se něco udělalo, následek pro Bělorusko minimální a ve skutečnosti se pojede víceméně pořád stejně dál.
Jak se za komoušů plnili pětiletky víme.
Zanedbaná nejenom infrastruktura je dílem komoušů, dosud jsme se z ní nevzpamatovali.
Znáte síť dálnic v Itálii nebo v Německu, kde komouši nikdy nevládli?
Na toto téma si pamatuju na přednášku profesora na VŠ. D1 byla projektována na aktuální intenzitu dopravy + nějaký odhadovaný nárůst. Dále se v původním projektu počítalo, že do roku 2000 musí dálnice projít úplnou rekonstrukcí. S rekonstrukcí se začalo v roce 2013. Tedy 13 let po tom co už měla být dálnice opravena. Navíc kapacitně D1 přestala vyhovovat už někdy v roce 1995. Dále některé úseky dálnice nejsou projektovány na současné rychlostní limity (hlavně Vysočina). Ona celá naše dálniční síť není úplně dobře řešená. V tomto případě ne všechny cesty vedou do Říma, ale skoro všechny české dálnice vedou do Prahy 🙁
Zákon č. 94/2021 Sb. Zákon o mimořádných opatřeních při epidemii onemocnění COVID-19 a o změně některých souvisejících zákonů
§ 22
(1) Tento zákon nabývá účinnosti dnem následujícím po dni jeho vyhlášení.
(2) Ustanovení § 1 až 8 pozbývají platnosti uplynutím dne 28. února 2022.
Takže příští rok 😉 snad....
Pravděpodobně sovětská propaganda. Co říkal děda na Kázeň?
Toto není propaganda, ale historický fakt, že v ROA bylo cca 5000 vojáků z divize SS , která se účastnila potlačení Varšavského povstání.
Je mi úplně jedno co tady kvákají závistiví novinkáři. Rozhodně nemíním už druhý rok v kuse trávit dovolenou tady v tom magořinci. A testy mě fakt neodradí. Pochopím že letět teď do Indie je asi blbost, ale proč bych proboha nemohl do Řecka na poloprázdnou pláž, jde je mnohem bezpečněji než tady? Jak to říct slušně? Nakakat!
Tady se uvádí opatření u nás, ale dost obdobná opatření mají i ostatní země. Například Řecko. Před vstupem se člověk musí registrovat a dostane QR kód, kterým se musí po příjezdu prokázat. Dále musí předložit negativní PCR test a namátkově může být po příjezdu vyzván k antigennímu testu. Pokud tento test odmítne není vpuštěn do země.
Mýlíte se, naopak znát důkazy je pro občana důležité. Je přece vláda lidu, nebo už ne?. Samozřejmně občan již nemusí znát postupy a systémové okolnosti, jak BIS důkazy získala, ale o pravdivosti svých průkazných tvrzení musí informovat.
Zveřejnění jasných důkazů by Rusko poškodilo (hlavně důvěru obyčejných Rusů k jejich politikům) mnohem víc než vzájemné vyhoštění diplomatů. To že nikdo nepředloží důkazy jen podporuje pochybnosti, nedůvěry a ve výsledku to rozděluje lidi na 2 skupiny co si vzájemně nadávají.
at si strčí ten čínskej šmejd někam. Je smutné že naše vláda a Zemanova klika pořád tlačí tyhle Čínské obchůdky a bohatnou.
Testů je u nás dost i z vlastní produkce.
Babiš ovšem zakázal zveřejnit výsledky jejich kvality i když rozdíl je i více jak 100%.
Asi nechtěl aby se vědělo že testy které dovezli najdou kovid jen tehdy když je tak zřetelný, že k tomu ani test není potřeba.
Jenže v tomto případě v Číně nenakupuje ČR, ale překupník, který chtěl levně nakoupit a prodat s větším ziskem.
Doplním ještě jednu maličkost: ten eroplán měl pohonných hmot ještě na cestu zpět po kroužení, nad cílem! Chtěl bych vidět capitána, který nabere palivo na cestu tam i zpět! Při tom je Vídeň, Bratislava, Ostrava do 130km od letiště Brno!
To by jej zaměstnavatel ihned vyhodil!
Let z Lipska do Brna trvá cca 1 hodinu. Už při startu se vědělo, že je počasí nad Brnem špatné a že se pravděpodobně budou vracet zpět, takže proto palivo na cestu tam i zpět. Navíc se jedná o pravidelnou linku kdy toto letadlo ráno kolem 7 přiletí do Brna, celý den tam stojí a večer kolem 21 hodiny se vrací zpět do Lipska (toto dělá 6 dnů v týdnu), takže kdyby se jim přistát podařilo tak mají natankováno na cestu zpět. Protože se jedná o nákladní let nikoliv o civilní tak přistát na jiném letišti Bratislava, Vídeň není zas až tak moc žádoucí z důvodu, že na jiném letišti je problém náklad vyložit + poplatky za přistání ve Vídni, Bratislavě jsou někde úplně jinde než v Brně. Další věc o které se až tak moc nemluví je letadlo společnosti Fedex které ten den letělo z Prahy, přiletělo nad Brno udělalo pár okruhů a vrátilo se zpět do Prahy. Kdybych byl konspirátor tak položím otázku: Proč nepřistálo na letišti v Bratislavě nebo ve Vídni které jsou blíž? Proč kroužilo nad Brnem? Jak to že kapitán měl dost paliva na návrat na domovské letiště? 😄😄😄😄😄
Srovnal by jsem to s tím, když v obchodě ukradnete čokoládu a budete se chlubit že jste našel slabé místo v prodeji. Zkrátka mě by nenapadlo ani krást ani podvádět. V tomto případě tento podvod by nikomu užitek nepřinesl, jen by tím mohl škodil.
Lepší přirovnání je asi toto, že například žádáte o dávky na děti a úředník si neověří (v tomto případě server), že nesplňujete všechny podmínky a dávky Vám vyplatí. A neověří si údaje proto, protože celý systém je nastavený tak, že se věří tomu, že o dávky žádá jen ten kdo ví, že splňuje všechny podmínky a na dávky má nárok. Což je asi špatně ne?
Naopak udělal moc dobře, že na toto upozornil, protože by bylo jen otázkou času kdy by na to přišel někdo jiný s úmyslem škodit a například by mohl vytvořil stovky fiktivních registrací a tím zabrat místo lidem, kteří se očkovat chtějí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kdybyste četl pozorně, tak pokud prodáte drobný majetek (do 50.000,- Kč, tak se vás to vůbec nedotkne... Co bude nad, už ano, ale pak to už asi těžko můžeme prohlásit za drobný majetek, ne? Tak proč se čílíte? A proč do toho pořád taháte Ukrajinu? Nějaká obsese? Možná by s tím slušný psychiatr mohl pomoci... Co myslíte?
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přesně tak. Hlavně jsou případy kdy lidé mají z aukra a podobných platforem udělaný regulérní eshop, který je živý, ale neplatí žádné daně, odvody atd. jen poplatky za prodej....
1 odpověď