3 pruhy byly už před pěti lety málo. Je potřeba 2x4 pruhy na celém úseku 182 - 210 + doplnění chybějících vysokokapacitních nájezdů a sjezdů po celé této délce. Takových, které umožňují plynulé oddělení a napojení bez zvýšeného rizika nehod..
To znamená 400-500m před oddělením dvouproudé komunikace přidat dva další pruhy, 3x zopakovat značení nad pruhem a bezbolestné oddělení.A ne tam navrhnout tu debi.lní přetlačovanou na posledních 20 metrech. To je jasný recept na nehody.
Citace: "Kvůli velké poptávce nemají firmy dostatečné kapacity na včasné instalace softwarů."
Vytvoření a zprovoznění informačního systému takového rozsahu skutečně nepadá s nějakou instalací softwarů, jak zde autor uvádí. Klíčová fáze takového procesu spočívá v co nejkvalitnějším zadání formou vyladěných uživatelských systémových požadavků a jejich následné dekompozici a implementaci. Instalace zabere 2% času a úsilí. Na počátku ale MUSÍ být dobré zadání, aby se to dobře dělalo a aby bylo možné poznat, zda je to hotovo. A to je to, co se často neděje.
Státní úředníci si musí uvědomit, že náběh a start takového projektu vyžaduje nemálo času a úsilí a přizpůsobit tomu své šibeniční požadavky na podání přihlášek do výběrového řáízení.
Samotné vykopání díry je pak už snadné, ale musíte nejdřív dobře vědět, kde vlastně je ten poklad zakopaný.
Stát nefunguje dobře ani v případě "prostého" vloupání. někdo se k vám vloupá, musíte se doprošovat, aby k vám policie vůbec dojela. Jste sice obětí násilného činu, ale přesto automaticky jsou vaše kompletní informace naservírovány zločinci na zlatém podnosu tak, že si vás následně snadno "podá". Řeší to někdo? Neřeší. Jsem přesvědčen, že toto jsou tak zásadní věci, které oslabují důvěru ve stát, že je prostě nelze ignorovat. Bohužel, ani zpříznění politici na řešení problémů obyčejných lidí nemají čas. Musí čelit "důležitějším" věcem, jako jsou obstrukce opozice. Semele je to. Je to moc komplikované, nefunguje to.
Žádné chytré značky to bohužel nezachrání. Pomohlo by, pokud by paralelně vedle postavili od Holubic na Kývalku ještě dva další pruhy každým směrem. Jeden navíc nepostačí. To je zřetelně vidět už 10 let. 50 let chybí severojižní obchvaty z obou stran a chybí dálniční propojení na Svitavy a samozřejmě dálnice do Vídně. Ale to je pořád stará známá písnička.
Zajímal by mě profil těch slovenských lidí, kteří se přiklánějí k Rusku. Co je to za lidi? Jaký mají věk, jaká je jejich životní zkušenost, co dělali a co dělají teď, čím se živí, co se jim v životě podařilo, co ne, na čem mají založené jejich životní hodnoty. A hlavně čím to je, že se jim to takto nastavilo a co na to mělo největší vliv. A jak to lze změnit.
Je to vskutku tristní stav. A kam toto vede? Ano. Za hranice. Mladí půjdou pryč. A já jim k tomu rozhodnutí tleskám. Co to udělá s životní úrovní v ČR? Ano. Zase KLESNE. Stát, který uplácí důchodce a neinvestuje do dětí, do mladých a do jejich studia, dopadne zle, přešpatně. Převažující (méně vzdělaný, hůře ekonomicky postavený a snadno zlomitelný) elektoriát utáhne tento nebo nějaký další náhodný babiš na vařené nudli. Hodně štěstí, Česko.
Arizona, USA: Řidičský průkaz na zkoušku (Learner's permit) 7 USD. Písemný test 7 USD, test řízení vozidla 25 USD. Dohromady 39 USD (900 CZK) a nikdo vás nenutí krmit soukromé autoškoly. Řidičák na zkoušku je povinný pouze pokud vám není 18 (od 15 let) na půl roku. A je to funkční systém. Řidiči v USA jsou o 1000 procent lepší než Češi. Do autoškoly za orachy můžete, ale nemusíte. Mělo by to tak být i u nás. Zodpovědnost je vyřešená pojištěním, nic tomu nebrání. Jen překonat předsudky.
Zvýšení kupní síly obyvatel České republiky a zlepšení ekonomické situace země je složitý úkol, který vyžaduje komplexní a dlouhodobý přístup. Několik možných kroků, které by mohly pomoci, zahrnuje:
Podpora vzdělání a odborného vývoje: Investice do vzdělání a odborného vývoje mohou zvýšit kvalifikaci pracovní síly a zlepšit produktivitu. To může vést k vyšším mzdám a lepším pracovním příležitostem.
Podpora inovací a podnikání: Podpora inovativního podnikání může přispět k růstu ekonomiky a vytvoření nových pracovních míst. Startupy a technologické společnosti mohou vytvářet vyšší hodnotu a přinášet nové příležitosti.
Infrastrukturní rozvoj: Investice do infrastruktury, jako je dopravní síť, komunikační technologie a energetika, mohou zlepšit podmínky pro podnikání a zvyšovat efektivitu ekonomiky.
Zlepšení obchodního prostředí: Snížení byrokracie a administrativních bariér pro podnikání může přilákat zahraniční investice a podporovat růst domácího podnikání.
Rozvoj pracovního trhu: Zlepšení podmínek na pracovním trhu, včetně zajištění důstojných pracovních podmínek a ochrany práv pracovníků, může posílit důvěru pracujících a přilákat kvalifikované zaměstnance.
Diverzifikace ekonomiky: Snaha o diversifikaci ekonomiky může snížit závislost na jednom odvětví a minimalizovat dopad výkyvů na světových trzích.
Podpora sociálního zabezpečení: Vytvoření stabilního sociálního zabezpečení může snížit ekonomickou nejistotu obyvatel a umožnit větší pohyb na trhu práce.
Daňová politika: ...
Vysvětlení toho, proč jsou v České republice vyšší ceny potravin a pohonných hmot a nižší mzdy a platy, je zpravidla komplexní a zahrnuje mnoho faktorů, které vzájemně ovlivňují ekonomickou situaci země. Níže uvádím několik faktorů, které mohou hrát roli:
Náklady na výrobu a distribuci: Ceny potravin a pohonných hmot mohou být ovlivněny náklady na výrobu a distribuci. Například náklady na energie, dopravu a suroviny mohou zvýšit konečnou cenu potravin a pohonných hmot. Pokud jsou tyto náklady v České republice vysoké, může to mít vliv na ceny.
Zdanění a regulace: Vyšší daně na potraviny a pohonné hmoty mohou způsobit, že ceny těchto produktů budou vyšší. Regulace a daně mohou být nastaveny různým způsobem v jednotlivých zemích a mohou ovlivnit ceny výrobků.
Nákupní síla obyvatelstva: Vyšší cenová hladina může být spojena s nízkou nákupní silou obyvatelstva. Pokud jsou mzdy a platy nižší v porovnání s cenami zboží, lidé budou mít menší schopnost nakupovat dražší výrobky, což může vést k tomu, že ceny zůstanou vysoké.
Ekonomická struktura: Ekonomická struktura země, průmyslová diverzifikace a specializace mohou také ovlivnit ceny potravin a pohonných hmot. Země s méně diverzifikovanou ekonomikou může být zranitelnější vůči výkyvům cen surovin a zboží.
Makroekonomická stabilita: Stabilita měny, inflace a ekonomická situace obecně může mít dopad na ceny a mzdy. Pokud je inflace vysoká nebo pokud měna ztrácí na hodnotě, může to zvýšit ceny importovaných produktů.
Právní a institucionální faktory: ...
Je tu někdo, kdo by dokázal říct, jak by v takovém případě zareagoval český právní a soudní systém, pokud by domnělý útočník došl vinou nastálé situace ke zranění nebo hůř. Jen by mě to zajímalo. V některých státech v USA stačí vstoupit na něčí soukromý pozemek nebo do soukromého objektu a můžete být legálně zastřelen. Nejsem si jistý, že je to tak správně, ale hranici přijatelného zde ti kluci zcela určitě překročili.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A teď bychom se podívali na mzdy. Prosím, tady je to v měřítku. Fakt je divné, proč jsou ty dvě čáry tak daleko od sebe? O hodně dál, než ty dvě máslové čáry. Odkaz
1 odpověď