Chápu, že je to ironie, ale i tak ne moc chytrá. Každý cyklista znamená o auto méně na silnici. Nic neznečišťují a naopak pohyb je dobrý pro jejich zdraví. Ti cyklisti většinou někde pracují a platí daně a ti s drahými koly platí často daně o kterých se vám ani nezdá. A naprostá většina z nich jsou i řidiči.
Takže jste se popsal jako jája, který se neumí podělit o silnici s druhými.
K tomu Cybertrucku - zakazovat jednou povolené auto je blbost.
Mozna cyklisti v Praze, cyklisti na Sumave znamenaji auto navic, ktere je tam doveze. a kolo navic. Protoze bez kola by sli pesky lesem a mozna by i prijeli autobusem kvuly konzumaci alkoholu.
Jelikož do práce jezdím sám, cca 20 km,tak v benzínu bych to bral všema deseti. Obsah 250 a výš, s 2 L spotřeby boží přibližovadlo.
Mam to podobne, na dojizdeni do Prace jsem si poridil Seicento. Spotreba 3.5l. jede to stovkou i do kopce. A stalo me jen 18 tisic. To znamena ze za jedo Picolino se da poridit 30 takovychto Seicent. Jezdi mi uz 3tim rokem, takze bych mohl do prace dojizdet jeste 90 let. To baterka u Picolina neda.
Zem na kost vyschlá, kdy nestačí nasát přívaly vody .Je to hned. Je mi líto lidí, kteří musí řešit problémy počasí, nejen záplavy ..Tady by měla vláda finančně pomoci našim lidem.
To neni tento pripad prisi tu kazdy tyden. Cele leto rostou houby. par minut pred povodni jsem ze Stach odjizdel, a byl to takovy cedak, ze nektera auta stala na rovnem useku silnice a bala se jet dal.
Viděl jste snímky? Tam je vydlážděnè koryto. Co na něm chcete čistit?
Jsem Stachak a zhruba pred mesicem jsem si rikal, ze jestli tady nechaji metrovou travu a drny, tak se to po prvnim plavaku vyleje.
Dalsi velka blbost je na konci vesnice svest vodu pod zem. Ta voda co se nevejde do tunelu zustava vylita ve vsi. Takovouhle barieru s limitovanym prutokem by to chtelo postavit taky pred vesnici.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Motorkář musí jezdit defenzivně a myslet za ostatní.Platí pravidlo,že na motorce nemáš nikdy přednost.Předvídavost a "čtení" povrchu silnice je základ.Je moc informací kterńé bych mohl předat,ale diskusní prostor není dostatečný.Není pravda že motorkář,pokud to nemá kam ,, poslat" ,nemá žádnou volbu jak řešit situaci.Skušený jezdec ví že se musí těsně před srážkou s vozidlem postavit do stupaček a vyskočit z mašiny odrazem nohama.Sice poletí několik desítek metrů vzduchem a dopad a následný ,,válení sudů ze silnice bude masakr,přesto je však větší šance na přežiťí ,než
sedět v okamžiku nárazu v sedle motorky,Ride To Live,Live To Live"
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Presne spusta motorkaru, nedokaze ucinit rozhodnuti opustit stroj. Tato dovednost se dobre trenuje na lehke motorce v narocnem terenu, nebo na snehu