Oni se potkají na kroužcích, nebo v jiných akcích...rozhodně z toho nevzejdou 3 ododělené společnosti. Ono tohle funguje už dneska, z většiny vznikou určité oddělené party ve třídě a pokud to není ten zázrak, kdy se chytnete špatné party, protože vás zláká nicnedělání, chlast a drogy, tak se prakticky stejně nebavíte mezi sebou. To je právě teorie inkluze, kdy předkládali jak z těch největších blbečků a těch nejchytřejších bude jedna šťastná rodina, co si bude pomáhat...a na to je stačí zavřít do jedné místnosti. Ne, nebude a nefungovalo to nikdy.
Naopak u těch talentovaných tříd by kooperace mezi sebou v širším kolektivu podobně zaměřených mohla vyústit v technologickej bonus, mám ve svém okolí několik případů, kdy z přátelství na osmiletém gymplu vznikl projekt bnapříklad v biomedicíně, protože jeden byl doktor, jeden informatik a sešli se u piva. Takovejhle projekt vám ale velice pravděpodobně nevznikne mezi informatikem a řadovým prodavačem v Kauflandu.
Mít prachy na školství, klidně bych to dotáhl k tomu, že VŠ se přestěhujou do větších kampusů a talentovaní žáci budou mít školy od první třídy tam. A od páté by mohli chodit na přednášky dle svého zájmu a klidně už i působit v laborkách i kdyby tam měli jenom doktorantům uvařit kafe. Tam by právě věková inkluze byla inkluzí, která fungovat bude, protože by se odmala cítili začleněni v akademickém prostředí a motivovalo by je to dělat i něco navíc.
Hezký nalajnované taky by se mi to líbilo. Ale myslím, že inteligentní děti i ze vzdelaných rodin také prochází pubertou, hledají... Talent a nadání není všechno.
souhlas...čistě fyzické postižení by nemělo být problém pro absolvování normální školy. Bohužel kolik takových případů je? V rámci toho, co do inkluze nacpali jsou to jednotky procent?
Ono už samotné žáky bez postižení bych dělil na 3 rychlostní stupně, protože už takhle je rozdíl hodně podstatný a talentovaní žáci nemusí ani na základce, ani střední prakticky dělat nic.
ekvivalent osmiletého gymplu bych protáhl už od první třídy a základky bych rozdělil na 2 úrovně.
Plus tedy oddělil lidi nezvládající s potřebou speciální výchovy ať už rákoskou, protože na některé nic jiného nezabere, nebo na mentálně hodně slabé - ti ovšem potřebují asistenty, speciální výchovu atd, jak to bylo ve zvláštních školách. ale i tam by bylo potřeba oddělit ty, co se snaží, ale holt na to mentálně nemají od těch, co by mohli mít, ale ať už z rodiny, nebo z jiného okolí maj rozvinuto problematické chování.
Rychlé rozdělení a možná v první chvíli má i logiku, ale co potom v reálném životě, bez spolupráce se nelze obejít obecně.
Ono se právě musí začít tím jedním heslem. Filozof Jan Sokol hovořil o tom, že má v péči velké množství hesel. Pokud mne paměť nešálí, tak to bylo 3500 hesel.
40 svazků Ottova slovníku mělo obrovskou sílu spolupracovníků a redaktorů. Zabere to hodně místa a než se člověk dobere hledaného, tak to zabere drahný čas. Já mám Wikipedii docela v oblibě, blbosti, které jsou tam občas uváděny bývají často okaté. Pořád ve střehu, bylo heslo Franty Kocourka a má všeobecnou platnost. JK
Děkuji za Váš příspěvek ❤️👍
Tak tedy aby vás to neuráželo-venkovské dámy z vesnice a uvedené obleky s batohy je vidět během celého jara od maturit a pak od podzimu ,když začnou taneční.
Asi nebydlíte ve městě,kde je to k vidění už roky,tato "móda".
Spokojená?
Ani ne. Děti mám ráda obecně a u maturit jsem je také potkávala. Je pravda, že mne zajímaly spíše znalosti než jejich modely. Syn i jeho kamarádi do tanečních chodili bez batohu. No a dalši komentář už raději ne mějte se hezky
Škoda,že se pan Špaček už nevyjadřoval za komančů,když se zájezdy z horní.dolní jezdily do Národního divadla tetky v šátcích a po venkovsku ustrojené.
Ale pamatuji,že později se to také kritizovalo.
Mně se více líbí mladí muži ve tmavém obleku,bílou košilí a kravatou,s bílými teniskami a batohem na zádech...hodí se to k sobě.😁
To je Váš názor. Uráží mne pojem tetky z horní dolní. A tmavý oblek s batohem jsem ještě neviděla. To je zase moje zkušenost a názor
VŠ jsou zdarma? Takže nepotřebuji tašku, učebnice/skripta, peníze na dopravu nebo kolej atp? Ono taky plno rodičů řekne dětem si plnoletý tak mi budeš přispívat na nájem a jídlo a mazej do práce. A najít si brigádu k studium dnes není úplně lehké jak časově, tak finančně.
Tak třeba v matematice jde o míru abstrakce a pokud nepochopí předchozí látku začne se ztrácet. Podobné posloupnosti lze ale nalézt i v jiných předmětech. Ono je také dobré se ptát jestli tomu rozumí nebo čemu nerozumí. Když budu chtít jen vypraveče můžu si pustit audioknihu nebo použít software na čtení textu...
Když se nechce výmluva se vždy najde...
Koukám na ty úlohy a přijde mi to celé naprosto absurdní...co si konkrétně chtěl autor dokázat, když staví naši společnost na těchto trapných a nepotřebných dovednostech?
Chápu, že je to pro středoškolskou výuku těžké pochopit, ale my potřebujeme postupně vychovávat lidi s praktickými dovednostmi, co zvládají ovládat procesy výzkumu a výroby. Zvládají se prosadit v zahraniční konkurenci jako vedoucí pracovníci celých týmů se schopností prezentovat se a přesvědčovat ostatní, diskutovat a kombinovat....tohle, co tu vidím, je pořád to samé,...k ničemu.
Není divu, že střední školu každý student jen takto "přetrpí" s nadějí, že se snad alespoň na vysoké škole k něčemu pořádnému a zajímavému dostane...snad ano.
Co je podle Vás proces výzkumu 🤔
Ano,Filip Vanek je stylista a soucasti jeho prace je i hodnotit modely.Vzhledem k tomu,ze to nebyla soukroma cesta premiera a jeho manzelky,je vhodne,aby se vyjadril.Oni reprezentovali nasi zemi a bohuzel,ze je model pani premierove absolutni fiasko,s tim se da jen souhlasit.
To že je Vaněk stylista je snad pravda. Druhá věc je, že často jsou jeho komentáře mimo. A připomněla bych styling paní Havlové na KVFF, při vystupování z auta v jeho stylingu vypadala velmi neupraveně jemně řečeno. Stylista by měl pak asi vědět co unese 70letá dáma
A svoji energii tak mohou venovat komplikovanejsim vecem,nez je nasobeni. Ten cas co my sme travili s propiskou na priklady nahradila technologie, ktera je presnejsi a rychlejsi nez lide a my tak mame moznost misto na pocitani se soustredit na porozumneni tech vysledku a jejich zasazeni do kontextu. Ai je jenom dalsi vyvojovy stupen. Nemusim travit cas formulaci emailu a opravovani pravopisnych chyb. Mam cas venovat se dulezitejsim a kreativnejsim vecem,ktere umela inteligence nezvlada.
Mladsi generace nas predbehnout ve schopnostech,stejne jako my sme predbehli nase rodice. To je zkratka kolobeh zivota :)
To snad ne ve schopnostech, to jste velmi zjednodušil. Koloběh života je pro mne něco jiného a v čem jsme předběhli naše rodiče? ...😉
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Jsem absolventkou VS, nikoliv gymnazia. Gymnazium je pripravka na vyssi vzdelani. Nezbytna.
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To s Vámi nebudu souhlasit, také jsem absolventka VŠ, technického směru. Moji spolužáci na vš byli absolventi průmyslovek, nebo nejdríve učňák a průmka a vš. Já jsem studovala humanitární gymnázium. Děti se buď chtějí učit a nebo se nechtějí učit pak žádné výjimečné změny ve školství nepomohou
Pouze kvalitní učitelé počínaje zš, kteří chtějí být učiteli dětem a ne stále si stěžovat na cokoliv. Po letech
praxe v oboru, jsem učila na průmce, na škole pro poruchy učení i na klasické zš.
1 odpověď