Bohužel se s podobným jednáním letištního personálu můžete setkat i u nás. Myslím, že musí určitě procházet pravidelným školením včetně psychologických. Očekávala bych tudíž profesionální přístup při odbavování cestujícího. Už při vstupu jsem tušila problém a to jsem ještě nebyla na řadě. Strohé štěkání, koulení očima slečny za bezpečnostním rámem, otázky formou: mluvím s d..lem. Na zpáteční cestě jsem nestranně pozorovala přístup zahraničního celníka při řešení přestupku. Nehnul ani brvou a zvládl to bez zbytečného patosu. Nečekám, že se se mnou budou přátelsky vybavovat, chápu, že je to práce zodpovědná,ale pokud neumím jednat s lidmi,no tak si najdu jinou práci. Třeba ve fabrice u pásu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No..jak jinak..