Zkuste se podívat po internetu, tam koupit farmářské výrobky není problém, například třeba poměrně rozšířený je SCUK, který má výdejní místa skoro všude.
Vidíte Aleši, já na ně úplně zapomněla. Měli jsme výdejní kousek, ale pak ho zavřeli. Nyní koukám, že už vozí i dom. Prý skoro po celé republice, tak snad nebudeme výjimkou.
Nikdy nejde o blaho kapra nebo zákazníka. Vždy a pouze vždy, jde o blaho nenažraného obchodního řetězce. Jinak pro zasmání. Devět z deseti kaprů, doporučuje na vánoce Norského lososa.
Jo, Dušane, myslím si to samé. O to úsměvnější je vzpomínka na výraz paní, která o zákazu prodeje na parkovišti mluvila v televizi. Jak vážně se tvářila. Mělo se jí prášit od pusy. Jinak doporučení od kaprů 👍 Opravdu pobavilo. Obzvlášť když si představím kvalitu kupovaných brambor v bramborovém salátu. Vedle toho žádný kapr ležet nechce.
České producenty v německých marketech je třeba znevýhodňovat aby lidé kupovali německou produkci a nadávali na naše zemědělce jací jsou nenažranci. Spotřebitelé na to slyší a za ta léta si je markety již vychovaly k obrazu svému. Vždy když je nějaká anketa kde se tazatel ptá jaké výrobce zákazník preferuje, odpovědi jsou naprosto jasné. České výrobce. Pak se musím vždy smát neboť realita je naprosto odlišná.
Bohužel jste to vystihl naprosto přesně Petře. Sama upřednostňuji české výrobce, ale je to čím dál tím těžší. Farmářské obchody se v mém okolí pozavíraly a v lepším případě zůstaly markety. Koupit mléko, maso nebo brambory přímo u zemědělců je nemožné. A přitom tu chovají krávy na mléko a dokonce i brambory pěstují. Naštěstí ale začínám objevovat malé zemědělce, kteří sice připravují objednávky po telefonu, ale ta možnost tu je. Zeleninu mám vlastní. Jen doufám, že tu malí zemědělci vydrží a nedopadnou jako farmářské obchody.
Jestli autorce přijde máslo za 65 Kč drahé, mohla by si zjistit, pokud to nepamatuje, že za bolševika stalo máslo 10 Kčs při průměrné mzdě 2000 Kčs a nikdo se nezbláznil. Počítat snad umí.
Řekněme to takhle Radime, ano, máslo v akci za 65,-Kč mi drahé přijde. A Vaše srovnání mi přijde úsměvné. Chápu, pro Vaše přirovnání je to "dobrý" argument, ale zkuste si porovnat náklady na výrobu másla tehdy a nyní. Pak možná zjistíte, že je Váš argument dobrý, ale ne úplně správný.
Víte nesnažím se vás přesvědčit o tom že tam funguje na 💯 ale detaily že pořád tam zdůraznujete že jste jednala s nějaká Ukrajinka když vy jste jednala sem nmou. Proto je cítit vaše jakoby nadřazenost nad jiným menšině. Byli jsme 2 na obsluha ale já jsem vás od začátku až ke konci obsloužil. Pak vykládate že vy jste u mě objednala něco a přinesl jsem vám jiný. A to ze mě veřejně děláte hlupáka. Přitom to jídlo co jste objednala jste dostala. Víte na to reaguji. Na nepravdivé informaci pro veřejnost.
Jak mám vědět, že mi slečna přinesla to, co jsem si objednala, když jídlo vypadalo úplně jinak, než jak ho prezentujete v menu?
Upřímně, mne je úplně jedno, odkud kdokoli pochází. Ale opravdu mi vadí, že jdu do restaurace a nedomluvím se úředním jazykem státu, ve kterém jsem restauraci navštívila. Vy jste se snažil česky mluvit, ale ona se ani nepokusila.
Navíc to není tak dávno kdy jsem publikovala článek o zaměstnancích, ve kterém jsem srovnávala Čechy a Ukrajince. A možná se budete divit, ale byla to právě žena z Ukrajiny, která byla nejlépe oceněná. Byla tu pár měsíců a nebyl problém se s ní domluvit. I když jsme lámali přes koleno každé slovo. Domluvit se chtěla. To se ovšem u vás nestalo.
Víte od počátku píšu tak že já vidím jinak z jiného pohledu. Ten den jsem s vámi jednal a vy se tam dáváte Ukrajinci jako současný trend společnosti . Vím jaký máte účel ale ten den se odehrálo úplně jinak než vy píšete, proto na vás reaguji. Kdyby ne nereagoval bych. Je vidět že se pořád ohaníte jazyková dokonalost a jazyková bariéra takzvané monokultura nikoliv multikulturismus jak píšete ale nebojte se všechno co píšete vám rozumím. Vy máte svůj názor a mám taky svoje. A pravda je někde mezi....
Víte, zaráží mne, že mi stále píšete, že tam paní, která mne obsluhovala, nebyla. Že jste tam byl sám. Takže si mne asi s někým pletete a mou zkušenost má více lidí. Nebo je to trošku jinak a v restauraci obsluhují lidé, kteří v ní nepracují. Ať je to jak chce, napsala jsem co jsem zažila a za tím si stojím.
Co se týká mé multikulturní společnosti, ve které jsem vyrůstala. Mám ve své blízkosti stále mnoho lidí, kteří tu mnoho let žijí a přišli k nám z jiných států. Od nikoho z nich jsem nezažila to, co zažívám s Vámi a co jsem zažila vám vaší restauraci. Přízvuk je jedna věc, ale nesnažit se pochopit je věc druhá. Vy se mne stále snažíte přesvědčit o tom, že ve vaší restauraci problém není a nebyl a to, co jsem zažila, jsem podle Vás nezažila. Nechcete si ani na chvíli připustit, že bych opravdu mohla zažít to, co jsem zažila. A to je kámen úrazu. Nejsem jediná, kdo si od vás odnesl špatný zážitek. Místo toho, abyste se nad vašimi službami a kvalitou jídla zamyslel, snažíte se od problému odvrátit pozornost a udělat problém někde, kde není. Takhle ale kvalitu jídla a služeb opravdu nezlepšíte. A špatné recenze budou přicházet dál.
Dobrý den.Ani se Vám nedivím, taky by mě to otrávilo.
Tak snad se nad tím zamysleli a zlepšili svoji kuchyň i servis.
Rozhodně je dobře že jste to zveřejnila.
Přeji Vám spokojený víkend Květa
Krásný víkend Květo, restaurace na konci měsíce zavírá. Pevné věřím, že se najde solidní provozní. Ale nebude to mít s touto pověstí snadné. Užijte si víkend.
Vždycky to je o kuchaři. Roky jsme z práce chodili na oběd do jedné hospody, vařili dobře a relativně levně, už na nás znali. Jednou někdo z nás něco slavil a že si objednáme koleno. Majitel říkal, ať počkáme týden na dalšího kuchaře, že ho udělá líp. Už věděl, jaké jídlo kdo umí a podle toho dělal jidelák
Krásný den Jiří, takhle by to mělo byt. Kuchař by měl vařit to, co vařit umí. I proto si menu připravují kuchaři. Pak je stálý jídelní lístek, který by měli kuchaři umět uvařit. V této restauraci není stálé menu nijak náročné. Jen je asi provozovateli a kuchaři jedno, jaké jídlo z kuchyně odchází. A to je chyba.
Víte velmi zajímavé že si to ty takhle nevybavuji a nyní když vidím vašeho recenze s tím že prý nebyl se mnou ani řeči v restauraci a od začátku zas tvrdíte že s Ukrajinky. Docela sama se protiřečíte své tvrzení. Vážená paní já jednom obhajuji pravdu nikoliv vaše literární činnosti pro lepší sledovanost vašeho psaní. Pokud je to vašeho názoru neberu vám to. Ale prosím 🙏 objektivní nikoliv podle vašeho pohledu. My nežije na světě sami a nejsme číslo 1. Každý z nás děláme chyby ale obhájit pravdu podle své vlastní myšlenky? Každý vidíme události z jiného pohledu a kompromis z nás dělá civilizované člověk. Ne naše ego.
Napsala jsem svůj vlastní zážitek. S Vámi není řeč a se slečnou, která neumí česky, se nedalo úředním jazykem naší země domluvit. Nic si neprotiřečí. Kdyby proběhla má návštěva vaší restaurace tak, jak má, vznikla by recenze pozitivní. Jenže to se nestalo.
A ano, každý z nás děláme chyby. Pokud pochybím, omluvím se a řeším, jak svou chybu odškodnit. Jenže Vy pochybení restaurace, jejíž jste podle svých slov manager, nevidíte a snažíte se mně přesvědčit, že se to, co se mi stalo, nestalo. A pak se divíte, že z návštěvy vaší restaurace napíšu negativní recenzi.
Samozřejmě sushi neobsahuje Mouka. Ale horní pás teplé jídlo je plné jídel s moukou. Alergeny máme u pokladny uvedeny. A info u obsluha a to jsem já. Vy si sednete na running a náhodně si dáte něco na co alergická tak co pak mám dělat. Ano kdyby tam byl jen několik jídel tak by to nebyl problém, ale zde horní a dolní pás má dohromady kolem 30 druhů vy si něco špatného sní a pak co pak mám s vámi dělat. Víte lepší prevence na lidí co jsou pořád na něco alergická než něco špatně sní a svede vinnou na mě. Proto jsem vám doporučil normální menu. A přesně to co jste objednala a dala na net byla hunan. Jen místo aby maso bylo uprostřed talíři tak servirujeme vedle rýže. Ale to jsem vám přímo tam vysvětlil že to je hunan. A už nic jste mi neřekla. Jinak jak jste uvedla že jste chtěla kontakt na vedení restaurace a nikdo vám nedal tak myslím že s odstupem času si docela plete události, protože já jsem manažer. Kdyby cokoliv se stalo vyřešil bych to na místě a ne zde diskuze s vámi.
Vidíte, když si přečtete své komentáře možná zjistíte, proč jsem chtěla kontakt na vedení restaurace. Vy jste psal, že jste manager. Není s Vámi řeč tady ani v restauraci. Tak jak chcete problém vyřešit, když se jakémukoli slušnému řešení vyhýbáte? Stále mi tvrdíte, že to, co jsem do článku napsala se nestalo. Přitom jsem to u vás v restauraci zažila a nebyla jsem tam sama.
A pokud se zeptám na sushi, tak mne zajímá sushi. Nic jiného. Je v mém zájmu sníst pouze to, co mohu. Věřte tomu nebo ne, nemám potřebu jíst něco, co mi neudělá dobře. Ale i sushi jste označil za lepkové, ostatně na páse jezdilo sushi povětšinou s něčím smaženým uvnitř. Když už ovšem sushi přijelo. Což moc často nebylo.
Ano, u pokladem možná máte uvedený seznam alergenů. Pokud máte u pokladny alergeny i u jídla, proč jste mi tento list neposkytli, abych si mohla projít vaše menu včetně uvedených alergenů? Jak pro Vás, tak pro mne by tak bylo jednodušší. A pokud máte s alergiky problém, proč na to neupozorníte? Myslím si, že ve svém vlastním zájmu by raději šli jinak než aby vás obtěžovali.
Víte ten den jsem obsluhoval vás já nikoliv nějaká Ukrajinka jak pořád uvádíte. Je vidět u vás že máte proti Ukrajinci a cizinci předsudky. Pořád uvádíte jak je vaše čeština dokonalá a ostatní cizinci neumějí takže s nimi nedokážete mluvit. Ten den si pamatuji že jste chtěli na pás running s tím že se ptáte na alergeny na running. A to vám nenapadlo že running není jen jeden nebo 2 druhy jídel ale 20 až 30 druhů. To bych spíše tam mohl stát vedle vás a dělat vám průvodce a nedělat nic jiného. Proto jsem poukázal na to že tam dost druhů s moukou. Tak jste si sedli a objednali hunan a rýžové nudle. Hunan jsem vám přinesl tak jste uvedla že jste objednala jiné a přitom je to přesně to jídlo co jste objednala. Řekl jsem vám že je to hunan tak už jste nic neřekla a pak píšete sem a děláte ze mě blbce že jsem vám nerozuměl prý kvůli jazykové bariéře. A prý nikdo s vámi neřešil. Já vždycky řeším abych se zákazníkům došel ke kompromis. Ale to byste neměla hezký článek k napsání, že.
Jak jsem Vám již několikrát psala, špatné recenze píšu opravdu nerada. Když jsem u vás byla, byly tam dvě ženy a jeden pán. S cizinci opravdu problém nemám. Vyrůstala jsem v multikulturní společnosti. S čím však problém mám je, když vejdu do restaurace, objednám si jídlo a na stole mi přistane něco, co vůbec neodpovídá popisu či obrázku. Ani vzdáleně. Nikdy neočekávám, že jídlo bude jako z obrázku, ale podobat by se mu mělo.
Co se týká sushi. Nikdy jsem se nesetkala s tím, že většina sushi je s moukou. Opravdu nikdy. Navíc alergeny máte mít u jídel uvedené. Což se u vás neděje a jinde to problém není. Kdybyste měli alergeny uvedené podle pravidel, nevznikne tento problém. Lepek neobsahuje pouze mouka.
Jak už jsem psala několikrát, domluvit jsem se snažila. Marně. Chtěla jsem i kontakt na vedení restaurace. Ale ano, uznávám, je má chyba, že jsem k vám jela. Měla jsem jet do ověřené restaurace a dát na recenze, které opravdu dobré nemáte.
Restaurace není soukromá, patří městu. Dřívější zastupitelstvo si chtělo hrát na Postřižiny. Nasypali do pivovaru spoustu městských peněz, a jeden nájemce podivnější než druhý. Doufám, že mi nesmažou příspěvek jako minule.
Krásný den Soňo, budova restaurace a pivovaru v majetku města je, ale město je neprovozuje. Každopádně budeme doufat, že nový nájemce bude lepší, než je ten stávající.
Sice velmi stručně napsaný článek. Ale podle mého názoru nepřesné a s cílem poškodit jméno podniku. Paní uvedla že přijela do podniků a obsluha neumí komunikovat český. To je ta chyba protože jako asiat co zde chodil do školy pochybuji že se s ní nedomluvím. Jelikož nám chybělo obsluha tak jsem zde pracoval od začátku měsíce bez volno. Takže i to mi dává dojem že paní si od někoho jiného vyslechla a napsala velmi neobjektivní článek, které ona spíše nezažila.
Krásný den, jak už jsem Vám psala po Vašem kontaktování na Instagramu, ve vaší restauraci jsem byla osobně. Má návštěva proběhla přesně tak, jak je popsaná v článku. V příspěvku na Instagramu je vidět, jaké jídlo jsem si objednala a co mi bylo doneseno. Mám tam i krátké video ze sushi pásu. Navíc jsem ve vaší restauraci nebyla sama, jak jsem psala Vám i v článku.
Jak jsem Vám také psala, pokud se na svůj personál nemůžete spolehnout, není to chyba návštěvníka restaurace. Pokud se podíváte na hodnocení vaší restaurace nejsem jediná, kdo si odnesl špatný zážitek. Což ostatně zmiňuji i v článku. Když jsem se ptala na kontakt na vedení restaurace, bylo mi řečeno, že mi ho slečna dát nemůže. Snažila jsem se vše na místě řešit, ale ze strany restaurace o to nebyl vůbec žádný zájem.
Návštěva vaší restaurace pro nás nedopadla dobře a jediné, čím se stále dokola hájíte je, že buď si za to mohu sama, protože jsem se nesnažila domluvit, nebo že jsem v restauraci nebyla. Vůbec o zpětnou vazbu nestojíte. Ani v restauraci, ani když mne kontaktujete.
17
Sledujících
0
Sleduje
17
Sledujících
0
Sleduje
Jo, ironie. Když už jsem naletěl na rádoby bombastický titulek, tak ten článek, prachobyčejný výpis z akčních letáků (+ trocha balastu) .mi přišel naprosto nezajímavý a zbytečný. On si ty ceny umí srovnat každý s IQ na 60.. 😉
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jenže to většina lidí neudělá. Většina lidí porovnává jen cenu napříč markety. A pak si myslí, že ten nejlevnější je nejdražší. Na což měl článek upozornit 😉