Neumím to posoudit jak OVB nebo Partners mě to přijde jako běžná poradna kam vložit peníze a celkem transparentní . Investice typu 20% + za rok jsou prostě jasné letadlo .
To je letadlo, ale hlavně pro ty "poradce". Abyste tam mohli pracovat, musíte projít "kurzem", kde si zaplatíte materiály (které by v tom případě měly být pozlacené) a ještě musíte "zaplatit" svými kontakty.
Samozřejmě ideálně byste to měl udělat tak, abyste uzavřel ty smlouvy čirou nahodou na nejvyšší provize.
A "vedení" se samozřejmě bude tvářit, že budete vlastně dělat charitu, pomáhat lidem a u toho se topit v penezich.
Omylem jsem se tam jednou dostala (tvářili se, že potřebují brigadnika na administrativu). Jenže pak se vás drží jak ho*** košile
Ruseni vstupnich prohlidek je blbost z jednoho prosteho duvodu a to ze zamestnavatel ma potvrzeno lekarem zpusobilost nastupujicih do pracovniho pomeru. Navic tahle vec spada pod pracovni lekarstvi ktere se toho strepalo.Rizikove je kazde zamestnani uz tim ze pokud nepujde na vstupni prohlidku muze se lehce stat ze vycurany zamestnanec az se mu nebude neco libit usmysli si nemoc z povolani ci neco jineho co zamestnavatel pri nastupu netusil a bude platit.Ze se tak muze dit by mne neprekvapilo ani trochu.Pres nas rozbourany system zdravotnicke pece za poslednich 30 let od tunelovani az po rozkradani v primem prenosu uz mne nic neprekvapi.
Ale to neznamená, že vstupní prohlídky být nesmí, ale nemusí.
já tomu nerozumim. Její manzel je hudebník,orý 3nejlepsi kytarista na svete a ona je prý ve firme Finlandia.vyrobce finske vodky. Prý pracuje. Nevím proc bydlí v socialnim byte.
No, bejvávalo, dokud spolu nezačali chlastat. Dominika asi pracuje hlavně na tom, aby měla Finlandia dost velký obrat.
Je to smutný, kam to Timo dopracoval. Nedávno ho soudili za podvod ve vykazování příjmů.
Přitom takový talentový chlap, skvělý kytarista i skladatel, ale má svoje démony. Stratovarius znají i ti, kteří metal neposlouchají, minimálně Destiny určitě. Potřeboval by se spíš dat dohromady.
Jsou bohatě dotované státem,a seznam si neodpustil vysvětlení cha cha
No ano, protože různé organizace často zastupují roli státu - a plní ji většinou efektivněji než stat. Celé sociální služby by se bez nezisku nejspíš zhroutily (třeba odlehčovací sluzby, asistentce pro handicapované,...). Pomoc pro handicapované všeobecně, včetně třeba vycviku asistencnich psů. Nezisky jsou třeba i Horská služba, sbory dobrovolných hasičů, útulky pro zvířata, záchranné stanice pro handicapované živočichy, skauti,...
Budete se divit - ale všichni ne. Jsou i učitelky, které mají ještě pořád růžové brýle, že inkluze je vlastně správná myšlenka - většinou protože se se skutečně problémovým případem ještě nesetkaly.
Jejda, možná spíš vy máte černé brýle. V každé třídě máte víc žáků s ivp. Jednak, kam je všechny dáme? Místa na speciálních školách prostě nejsou. Natož pro všechny děti s ivp (a někteří s ivp maji ivp i na nadání), ivp neznamená problém.
To, že chybí specializovaná pracoviště/specializované třídy je ovšem fakt.
Takže těch 600 mega, co dredař chválil že ušetřil, vyletělo komínem???? No fakt nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci..... Právě proto by měla být hmotná odpovědnost v politice.... Však daňový poplatník to zaplatí.
Jestli to nebude obráceně. Přece nenecháme někde jen tak zbůhdarma ušetřit tolik peněz. To se musí přece udělat nová zakázka pro spřátelené firmy...a prodražit to aspoň dvoj, trojnasobne
Nesouhlasim s inkluzí.A nesouhlasim s násilím na dětech.Ani na těch zdravých.Co to proboha je, ta inkluze?Postižené děti mají vyučovat odborníci.Odděleně,a teď do mně,farizejové.
To je roztomilé, nesouhlasit si můžete, ale to je tak všechno. Místa ve speckach nejsou často ani pro jasné indikované, natož pro všechny, které byste tam poslala vy (a btw,co je to postižení, třeba děti s naslouchadlem, zbytky zraku ještě jo nebo už ne? ADHD? Kde nakreslime čáru?)
Ale prostě nejsou, vybudovat školu je záležitost spíš už miliardy než stovek milionu. A specka pro pár desítek děti prostě není politicky dost zajímavé tema. Když už,tak bych byla pro speciální třídy jako ve mš. Ono dojíždět desítky km do špičky taky není žádný med. Často někteří rodiče volí soukromou školu nebo domskolu, protože jim nic jiného nezbyde, ale ne všichni mají tu možnost.
Dle mého názoru by měl být trestně stíhaný pan asistent i učitelka
, kteří o této katastrofální situaci věděli , nezasáhli a neoznámili to na patřičných místech a tímto jednáním vystavovali vědomě bezbranné postižené děti násilí , stresu, bolesti a ponižování. A pan ředitel se postaral o to, že v tichosti propustil tyto lidské bestie a tím pádem tyto hrůzy mohou páchat někde jinde. Je to děs. A tento člověk by měl být stejně trestám, protože tento hrozný čin chtěl zamést pod koberec.
Jakože myslíte ty, kteří sehnali většinu důkazů, snažili se to řešit s vedením školy a ředitel jim o tom zakázal mluvit a ještě z toho měli problémy ve škole oni a raději ze školy odešli?
To spíš všichni ostatní, kteří o tom věděli a nic neudělali...
Nerozumím tomu, že digitalizace měla fungovat letos jak bylo tvrzeno a přitom se dnes říká že na dodělání je třeba až 18 měsíců a bude to stát dalších 200 až 300 milionů. Jak to mohli vůbec spustit, když to bylo tak nedodělané?
Tak si přečtěte článek. Ten původní projekt, který Bartoš nakonec zrušil a kde se angažovali lidé z kauzy Dozimetr, měl stát 2 miliardy (tedy 2 tisíce milionů). Zatím to stále vychází celkově na míň.
Když oligarchům seberete miliardu, začnou se mstít...
O kvality nového systému tu přitom vůbec nejde. Ten systém je v základu fajn navržený, ale je potřeba na tom udělat ještě dost práce. Je nesmysl to vzít a zahodit.
No jo, ale to by nemohla stát aspoň jednu, dvě miliardy a nemohly by se na tom napakovat firmy kámošů
Proč je třeba řešit první třídy a kapacitu škol (tříd)! Protože odklady nejsou příčina, ale důsledek. Třeba důsledek toho, že jsou první třídy často přeplněné. Takových 28, 30 prvňáčků je na dvě věci. Pokud se jim má člověk pořádně věnovat, tak je jich potřeba v té třídě méně. Takhle se nedá třeba tolik eliminovat ta nechvalne proslulá sociální neprostupnost českého školství. Protože právě ty děti, které by to nejvíc potřebovaly (a kterým se vytváří PLPP), pravděpodobně nebudou s rodiči hodinu sedět nad úkoly, pak ještě cvičit čtení,... Ale jak moc je reálné se věnovat individuálně 30 dětem... Trend ci spíš praxe ve světě ovšem je mít menší třídy, zejména právě v tom základu, který opravdu musí mít každý.
A pak přijdou ještě děti s IVP. Dostanou odklad skoro automaticky, aby to pak "lépe zvladaly". Syna s 3 stupněm (sice má třeba špatnou motoriku, ale zase už vcelku obstojně zvládá malou násobilku) nám odmítli vzít i do přípravné třídy a ředitelka nás chtěla poslat do specky 🤷♀️. Kde nejsou místa ani pro všechny děti s TMR, nebo různými kombinovanými problémy (VD, PAS, ADHD, LMR vše v jednom). Ani když ty děti, co to potřebují, projdou dvěma odklady. Protože tak se to reálně řeší, dalším odkladem. A ta kapacita není.
Na suché poldry potřebujete příhodný prostor, hodně prostoru. Což jaksi v horských oblastech je nedostatkové zboží. Toto může fungovat a funguje např. na Jižní Moravě, ale takových placek u nás holt moc není.
Myslíte ty placky u Krnova, Opavy a Ostravy?
Tak hlavně že místo těch sto poldru,levnějších a mimochodem dotovaných EU, a za ušetřené peníze jde stavět třeba protipovodňové zábrany, se postaví jedna neefektivní přehrada. Hlavně že z té miliardy bude určitě dost peněz pro všechny kamarády. Dvacet km vzdušnou čarou v Polsku voda jinak neteče.
Podobně by šlo řešit, že české zemědělství má velké problémy s erozi půdy a v současnosti velmi sníženou schopností půdy zadržet vodu. Ale to by to nesmělo hrát do karet spíš menším zemědělcům a ne velkostatkářům.
(Zmenšit plochy jednotlivých lánů, opět zavést více remízků, podpořit půdní organismy, meziplodiny, omezení minerálních hnojiv a podpora organických hnojiv,...). Ale je to jako mluvit do dubu.
Jde totiž jen a jen o prachy a z tohohle prachy nekapnou (jen všeobecný prospěch).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ovšem osnovy neexistují už strašně dlouho. Mluvíme o RVP, rámcovém vzdělávacím programu, platným pro všechny, z kterého vychází ŠVP, školní vzdělávací program. Ve skutečnosti je RVP velmi moderní, dává velkou svobodu a možnost vytvořit ŠVP podle své vize. A to je ten problém. Nikdo nedá ucitelum rok volná na vytvoření švp, jedou často prostě podle toho, co bylo a co je v učebnicích (které jsou často extrémně naddimenzovane). Neexistuje žádný vzorový švp, podle kterého by školy mohly jet. Třeba dva tři, které je kazdy zameren trochu jinak. To nebylo, teď se konečně mělo tohle udrlat. Jenže pokusy o ověření vzorových ŠVP v praxi zeď ztroskotali... Například na tom, že RVP stále není dodělaný, ale učitele podle něj měli udělat ŠVP a učit podle toho. Stroj času jim zatím nikdo nedal, ale přesně takhle to ve školství často funguje.
RVP se vytváří roky, pracuje na něm tým specialistů,vedou spory o každou drobnost. učitel švp musí ale za běhu změnit (ideálně o své dovolené) a nikoho dalšího na to nemáte. Pokud se učitel nechce zbláznit, často prostě nějak jen překlopí a kosmetický upraví, co už má. Protoze není možné, aby na každé škole každá predmetova komise vymyslela s každou změnou RVP znovu a znovu kolo. Vzorové švp (tedy víc vzorových ŠVP) mělo být dávno a dávno, pokud chceme nějaký posun.
A pak to naráží na další. RVP základního vzdelavani je věc hezká, ale na přijímačkách a na středních školách počítají s tím, že děti naučíte třeba chemické názvosloví, větný rozbor,... A pak se vám ty děti na stredni buď nedostanou nebo v tom plavou...
2 odpovědi