No pokud si pamatuji, tak u toho HK se jednalo o to, že ta selka chtěla ne peníze, ale jiné pozemky. Na počátku ty pozemky byly k dispozici, ale hradečtí vykukové jí je dát nechtěli. buď jí nabízeli pozemky, které byly daleko, nebo neměly stejnou bonitu a nebo jí byl nabízen výkup jejích pozemků za vcelku směšnou cenu zejména s přihlédnutím k tomu, že měly velký komerční potenciál (myslím, že spíš ty pozemky na kterých chtěla údajně hospodařit - dle jejích slov již si to moc nepamatuji).
Já už také ne, ale výsledek by byla spokojenost té paní a 20 milionu k tomu. Ono vůbec v tom kraji to je z pozemky s podivem. Také se kdysi psalo, že
starosta Opatovic nad Labem koupil cca 8 metrů půdy a tím zabránil stavbě minoúrovňové křižovatce a nové silnici s obchvaty malých obcí mezi HK a Pardubicemi .
Vidím to stejně. Mnozí pracující potřebují k vyžití prosit o dávky a paní madam Pavlová má sto tisíc šatičkovné.
Však si někde postěžovala, že nevíme co práce první dámy obnáší. Divím se, že se tedy neinspirovala předchozími manželkami politiků, kde jejich ženy se věnovaly víc charitativní činnosti než jezdit s manželem na všechny zahraniční cesty.
ale samozřejmě, že náš systém povolovacích řízení má něco do sebe. V Číně teprve před 14 roky uzákonili, že nelze cestu k výstavbě realizovat, že majitele pozemku jen tak vyženou, jako se to dělalo dříve. O demokracii si mohou stále jen nechat zdát. Já spíš poukazoval na výrazně rostoucí tempo výstavby dálnic a vysokorychlostních železnic a i na samotnou rychlost konkrétní výstavby dálnice. Jak rychle pokračuje samotná stavba. U nás snad nejrychlejší stavba byla u nyní otevřeného úseku D4.A kdyby tak rychle stavěli i v Číně, tak nikdy nedosáhnou těch výsledků jaké dosáhli.
U nás také platí zákon vyvlastnění v zájmu státu, ale pro politiky je asi výhodnější zaplatí 20 milionů a zdržet stavbu. Jako se to stalo s pár ha na Hradecku.
Vzhledem k počtu obyvatel máme dálnic celkem dost, žádná ostuda to není.
ČR k dnešku: 1 501 km.
Německo 13 192 km.
To je zhruba 8,7x tolik, ovšem Němců je taky zhruba 8x tolik.
Plánováno máme zatím 2000 km, čímž Němce už překonáme. A někteří si malují po mapě ještě další... Budu se dobře bavit, až se budou splácet dluhy za ty dálnice... PPP projekty dost navyšují mandatorní výdaje v příštích letech.
To máte sice pravdu, ale v Německu je plno dálnic postavených před více než 80 lety. Sice jsou ty spoje takové drncavější, ale zatím nepotřebují opravy. Což u nás a s novými technologiemi jaksi nejde. Každé jaro vidíme na silnici tzv. dírkaře . Říká se tak těm silničářům co opravují výtluky po zimě.
Bingo autore👌 trefný článek, není nad to, když se sejdou všichni politici u toho za dlouhé roky už otlučeného základního kamene a konečně se otevře nový úsek dálnice.
Milé je, že se u toho nehádají, kdo má vyšší zásluhy jestli ten, kdo začal nebo ten, kdo dokončil. Také je dobrou zprávou, že od roku 1990, kdy se o tom začalo hovořit, tak v roce 2032 bude zahájena výstavba dálnice D 52 z Pohořelic směr Rakousko.
136
Sledujících
6
Sleduje
136
Sledujících
6
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Naštěstí se pár slušných a inteligentních Slováků, takových co nechtějí mít vládu proruských kolaborantů, ještě najde. No a ti další, ti jsou potom už u nás
29 odpovědí
14
Sledujících
1
Sleduje
14
Sledujících
1
Sleduje
Dobře jste to napsal " pár " slušných , také marně hledám ty stovky.