To že si nechci markovat zboží je moje lenost nebo neschopnost ? Vy jste asi ovce , která se nechá donutit ke každé blbosti. Nezapmeňte s tímto systémem si budete za pár let i sám vybalovat zboží, aby ty řetězce ještě více ušetřili. A za ušetřené peníze za prodavače Vám obschodník určitě naúčtuje pěknou přirážku. A já neobviňuji pokladní , ale systém.
v potravinách(tesco, globus, penny - lidl u nás ještě samoobsluhy nemá) možnost platit hotově u samoobslužných potravin je. ale třeba v DM drogerii a v Pepcu lze u samoobslužná platit pouze kartou.
To že si nechci markovat zboží je moje lenost nebo neschopnost ? Vy jste asi ovce , která se nechá donutit ke každé blbosti. Nezapmeňte s tímto systémem si budete za pár let i sám vybalovat zboží, aby ty řetězce ještě více ušetřili. A za ušetřené peníze za prodavače Vám obschodník určitě naúčtuje pěknou přirážku. A já neobviňuji pokladní , ale systém.
Pane Bláha, ale vždyť nikdo nikoho nenutí, dle Vašich příspěvků mi přijedete jako rozumný člověk. Já se rozhodně ke každé blbosti donutit nenechám, ale jak říkám, mně to vyhovuje, mám 4 letou autistickou dceru a fronty v obchodě jsou pro ní peklo, proto já tento způsob urychlení beru jako plus. A myslím že i člověk který pospíchá je rád, že tím trochu času ušetří. Pro mě ušetření času a stresu dcery je k nezaplacení a žádnou slevu za to že se obsloužím sama nepotřebuji. Pro mne lepší než stat ve frontě s deseti dalšími lidmi. Navíc pryč už jsou doby, kdy jste si s prodavačkou pokecal, nyní už to jsou většinou "stroje" které jedou jednu polohu za druhou a soustředí se na práci, že neprohodí ani slovo... každý ať používá co se mu líbí. ano hlavně by mělo být zachováno to, že si můžu vybrat zda klasická pokladně - byť s frontou, nebo samoobslužná nebo Scan a určitě i na klasické i na samoobslužné by mělo jít platit jak hotově tak kartou.
Asi jste ještě taky nepotkala nikoho, kdo mizerně vidí a na tom displeji nepozná, co má zmáčknout, jaké ovoce nebo jaké pečivo má v košíku. A stejně musí volat obsluhu a zdržuje. Když tam má tři položky s čárovým kódem, je to bez problémů, plný košík daleko rychleji zvládne pokladní.
ano, pro takové zákazníky je klasická kasa, mladý člověk nebo ten kdo je schopny si to udělat sám, ten ať využívá samo. Můj tatínek 65 let ovládá samoobsluhu uplně skvěle a i mamka, která se tomu bránila a technologie jí nic neříkají chodí taky tam. já to nikomu nenutím, jen říkám, že to není nic špatného a rozhodně si nemyslím, že by měla být poskytována sleva, když používám samoobslužnou pokladnu teda.
No a tady zase v Lídlu jsou a nechodím tam, protože u obsluhovaných jsou taky neskutečné fronty. I u těch samoobslužných. a když mizerně vidím, tak stejně musím požádat obsluhu, když mám něco, na čem není čárový kód. Tak mi to trvá ještě déle, než když si odstojím frontu.
ano to samozřejmě chápu, chápu že starší lidé, nebo osoby co mají problém se zrakem využijí klasické pokladny, ale je to udělané proto, aby ti co jsou schopni ulehčili těm klasickým pokladnám. Přeci si nikdo nemůže myslet že obchodník udělá to, ža na celou otevírací dobu posadí na 4 pokladny prodavačky, které se tam budou po většinu času točit na židli, a pak ve chvíli pojedou všechny čtyři. není to ani jednoduché posílit prodavačkami čas špičky. takže tohle je řešení....
Když jdu jednou za čas nakupovat, tak si tam strčím i nějaký to pivo a pak mám dlouze čekat na samoobslužných kasách než ke mě přijde zaměstnanec, aby zkontroloval jestli nejsem mladistvej a pak to tam stejně musel natukat aby mě to pustilo dál ? To jdu radši rovnou na kasu kde je pokladní.
No tak kvůli pivu běžte na klasickou a hold stůjte frontu.... pro zábavu člověk musí něco obětovat...
A jízdenku si také nikdy nekoupíte v automatu? Nejste přeci zaměstnanci dopravního podniku. A kávu si také nekoupíte z automatu protože nejste zaměstnanci kavárny?
To jsou argumenty nejdu na samoobslužné pokladny, protože nejsem zaměstnanec. Chodit tam nemusíte.
No ne asi, a u benzinky taky čeká na prodavače, přeci si to nebude tankovat sám ne 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mě spíš zaráží, že zase někoho napadne hulákat o slevu?? Jako kolik by chtěli? -50%z nákupu nebo? Ke to služba pro toho člověka přeci ne? Že nemusím stát frontu a můžu si to udělat sám.... navíc mi tempo nákupu a skládání do tašek neurčuje prodavačka za kasou, která jede jednu věc za druhou tak rychle, že to do tašky musím nesmyslně jen házet, protože má stanoven limit kolik "pípnutí" musí mít za minutu.... a takhle si odpočinou první tašku a rovnou si do ní věci skládám. Ja si věci skládám tedy rovnou při nákupu a pak jak říkám- ani k pokladně nejdu a zaplatím přes aplikaci a odcházím.
To že u samoovbslužný jde platit jenom kartou, nebo to jakože umí hotovost, ale stejně to nefunguje, je protiústavní a mělo by se to začít řešit. Jsou lidi co jsou třeba starší, nebo maj exekuce ani reálně účet v bance mít nemůžou a musej taky žít.
Další věc je že třeba Globus na čerňáku má obří řadu samoobslužnejch pokladem kde to dovedli do totální absurdity že tam může jenom ten kdo má jejich kartičku a nikde to napsaný neni, člověk se tam snaží zaplatit a nemůže přijít na to jak, pikolík co opodál stojí vás ignoruje a je mu to jedno a po chvíli naštvaně jdete do fronty na normální jednu funkční pokladnu.
Nejsem proti volnýmu trhu, ale tohle došlo do takovýho extrému že je potřeba to regulovat zákonem, maj mít povinnost přijímat státem uznávanou měnu a nesměj vynucovat svoje kartičky, dyť jsou sami proti sobě, spousta lidí tam to zboží nechá ležet a odejde.
Až zavedou kartičku co bude univerzální pro všechny řetězce tak proč ne, ale do tý doby to prostě odmítam, nemůžu přece u sebe tahat 20 kartiček podle toho kam zrovna jdu, se snad zbláznili ne?
Ja tedy nevím jak v Praze, ale u nás ve všech krámech jsou samoobslužné pokladny jak na hotovost tak na karty- vždy je to tam označené....
Zákazníci se bouří proti samoobslužným pokladnám. To je divné, v Tescu je před nimi vždy fronta? A žádné bouření jsem neviděl.
Ja teda také ne, a vždy je tam obsluha co ráda pomůže. Několikrát jsem i viděla že obsluha nakup " napípala" sama, když se třeba jednalo o staršího člověka. Je to asi obchod od obchodu. U nás třeba ještě v Lidlu nejsou a proto tam nechodím, mám autistickou dceru a stát ve frontě je horor jak pro ni, tak pro ostatní, takže do Lidlu chodím jen bez ní. Tesco zvládáme skvěle protože mají skvělou aplikaci. Ja jsem ráda za tento způsob a každý ať si vybere. Ale tady je zase krásně vidět povaha Čechů ...nadávat na všechno a za každou cenu a vidět chybu v druhých... sami jsou neschopni ty pokladny používat proto na ně raději budou nadávat!
Nutí, tím, že jede 1 pokladna tam 10 lidí ve frontě a prázdné samoobslužné pokladny. Už mě to párkrát naštvalo tak, že jsem ve frontě nechal košík a odešel, jednou do konce zboží na pásu přímo před pokladní, která se po vystání fronty mě dovolila říci, že vezme nějakýho strejdu na reklamaci, který přišel před 20 vteřinami reklamovat. Se slovy strčte si ten nákup do pr...., jsem tam nechal na pásu nákup za 1200 Kč
Tak se máte čím chlubit .... svoji neschopnost a lenost si pomoc sám, když ta možnost je, svádíte na neschopnost jedné prodavačky. Ty ženy za to nemůžou. Je to rozhodnutí vedení, také podle mne nejsou šťastni, a pak tam přijde cholerický hlupák jako vy a ještě na ně řve....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Naprosto s vámi souhlasím. Blábol o práci pokladní může šířit jen chronický kverulant nebo klepeto neschopné se naučit něčemu novému. Možnost dávat zboží z regálu přímo do tašky a zaplatit mávnutím telefonem nemá chybu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
krásně napsané