Z videa je evidentní, že pán byl naštvaný. Pokud se jednalo o reklamaci, ta má své stanovené postupy a ignorování zákazníka mezi ně rozhodně nepatří. Také nechápu, proč směrem k zákazníkovi hodila igelitovým pytlíkem a po celou dobu jeho pobytu v prodejně se věnovala svému mobilu. Nakopnutý kufr zákazníkem, ale napadení prodavačky z videa patrné není.
Český občan při žádosti o dávku musí dokládat možné a pomalu i nemožné, někdy i dvakrát a mnohdy osobně. Na peníze pak čeká i měsíce. Ukrajinský žadatel může v mnoha případech jen čestně prohlásit, online vyplnit formulář a penízky se sypou. Jen s tím vláda začala, bylo jasné, že je to ideální prostor pro podvodníky.
8
Sledujících
1
Sleduje
8
Sledujících
1
Sleduje
S ohledem na vývoj a predikce tak, jak nám to nadějně servírovali, je to nakonec zase jen tragédie.